En er wat haakjes missenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... goed genoeg om niet te vallen over t feit dat het geen 2 ..... or not 2 ..... TT is
Ik vind 'm zó mooi!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:42 schreef Dutchguy het volgende:
Nicky .. .wat een moeilijke tekst...
*Frans Bauer maar weer opzet*
Is echt jouw favo artiest he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tim Sköld...
Gezongen door Marilyn Manson.
Ik zie alleen DGK slowchat die banner maar zonder de avatars.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
Mag ik ff off-topic?
Wat is dat toch dat als je de pagina ververst, dan vlieg je nog ff heel supersonisch snel langs de OP... en dan lijkt het net of ik maar 1 plaatje zie?? De rest is er wel maar die zie ik niet echt.
Ken niet zoveel van hem maar hij spreekt me wel aan als persoon.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heul niet, maar zijn nieuwe album is net uit en daar ben ik heel erg aan aan het wennen![]()
Ik heb van die periodesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ken niet zoveel van hem maar hij spreekt me wel aan als persoon.
Ikke hou van Low.![]()
Twee namen die mij niet bekend voorkomen. Moet ik me schamen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb van die periodes![]()
Tijdje terug draaide ik alleen maar Mindless Self Indulgence..
Daar voor een half jaar alleen maar Devin Townsend![]()
Mindless Self Indulgence = underground relnichten muziek.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Twee namen die mij niet bekend voorkomen. Moet ik me schamen?![]()
Het zegt me allebei niets maar ik ga wel eens even een paar uurtjes mindless liggen doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb van die periodes![]()
Tijdje terug draaide ik alleen maar Mindless Self Indulgence..
Daar voor een half jaar alleen maar Devin Townsend![]()
Wie valt jou lastig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zegt me allebei niets maar ik ga wel eens even een paar uurtjes mindless liggen doen
En ik overweeg serieus de stekker van de telefoon eruit te trekken en m'n mobieltje uit te zetten....
Truste![]()
![]()
Houden we allebei van onbekende muziek....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence = underground relnichten muziek.
Devin Townsend = semi-commerciële teringherrie afgewisseld met lieve liedjes.
Eigenlijk allebei heul onbekend realiseer ik me nu![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Houden we allebei van onbekende muziek....![]()
Tering Bauer.![]()
Slaap lekker Leandra. Tof om je weer te zien hier...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zegt me allebei niets maar ik ga wel eens even een paar uurtjes mindless liggen doen
En ik overweeg serieus de stekker van de telefoon eruit te trekken en m'n mobieltje uit te zetten....
Truste![]()
![]()
Ja... pffff tis toch niet eerlijk dat goeie muziek zo ondergewaardeerd wordt?quote:
Tuurlijk ben ik er nog welquote:
Walvissenlul in je nek gehad?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er nog wel![]()
Ik heb te veel spierpijn om ooit nog te bewegen denk ik
Niemand, maar ik heb morgen geen afspraken of andere verplichtingen dus ik wil eigenlijk gewoon het risico niet lopen dat iemand per ongeluk het verkeerde nummer draait of mij een geweldige lening wil aansmeren op het moment dat ik nog wil slapenquote:
Groot gelijk... en je zou in een slaapdronken bui maar een 2e hypotheek afsluiten....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand, maar ik heb morgen geen afspraken of andere verplichlichtingen dus ik wil eigenlijk gewoon het risico niet lopen dat iemand per ongeluk het verkeerde nummer draait of mij een geweldige lening wil aansmeren op het moment dat ik nog wil slapen
Tief die mobiel door een bushokjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand, maar ik heb morgen geen afspraken of andere verplichtingen dus ik wil eigenlijk gewoon het risico niet lopen dat iemand per ongeluk het verkeerde nummer draait of mij een geweldige lening wil aansmeren op het moment dat ik nog wil slapen
Ieks bah zeg...quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ieks bah zeg...
Neeh paard onder me kont zonder zadel. Ik heb nu spierpijn op plekken... De gekken aan de bar net vroegen zich af of ik ruige sex had gehad.![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ieks bah zeg...
Neeh paard onder me kont zonder zadel. Ik heb nu spierpijn op plekken... De gekken aan de bar net vroegen zich af of ik ruige sex had gehad.![]()
Dat ik dat nooit zo doen zonder hun... Maar dat geloofde ze niet want die gast die de opmerking maakte blijkt homo te zijn... Niet mijn dag kwa gevatte opmerkingen geloof ikquote:
Trusten Dutchy!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:03 schreef Dutchguy het volgende:
Hee ik ga eens een paar uurtjes naar het plafond staren...
Slaap lekker Nicky![]()
Slaap lekker Veulen.![]()
Kuthomo's.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik dat nooit zo doen zonder hun... Maar dat geloofde ze niet want die gast die de opmerking maakte blijkt homo te zijn... Niet mijn dag kwa gevatte opmerkingen geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |