quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Tissik het volgende:
Die Brian is toch echt volkomen gestoord, zo iemand hoort niet in DGK, die heeft een spoedopname nodig in een psychiatrische inrichting.
Je ziet dit verkeerd (volgens Brian). Hij vindt zichzelf zometeen de winnaar, wacht maar af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Taurus het volgende:Brian verliest 't altijd in discussies.. Niet dat je daar 'n discussie mee kunt beginnen, maar die begint op 'n gegeven moment altijd met overslaande stem te gillen. Beetje alsof hij z'n 'hersenen' op automatische piloot zet lijkt 't. Huub, Lieke, Eric lijken altijd nog wel naar de realiteit getrokken te kunnen worden, daar komt dan nog inhoudelijk iets uit, maar dat houdt bij Brian altijd op
![]()
Hij word aangetast in zijn haantjes gedrag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
waarom de fuck flipt Brian al bij de 2e stem..
Fuckerquote:
Part of the game....en uhhh niets is wat het lijkt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen: Huub was op een ding uit: Populariteit , hij weet dat hij niks bereikt met de stemmingsronde en hij doet het alleen voor zn 'groupies'. En Brian houd daar niet van en denkt: ik zet hem ff op zn plekMet zijn losse handjes , dat wel
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Jaap is nog helder: " Het is hier een ransboel maar toch je as in de asbak ... dat vind ik mooi "
hoesow? die wiet plantage op zijn hoofd met een nieuw ras vlooien houdt hem in bedwang...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, wat 'n ongeëvenaarde freak is het toch ook. Nog een paar dagen en die gast draait compleet door met die psychopathische krullenbol van hem
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Jaap is nog helder: " Het is hier een ransboel maar toch je as in de asbak ... dat vind ik mooi "
Nee, die is de bank niet afgekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef Taurus het volgende:
Waar was Jaap in de ruzie eigenlijk? Zat ie gewoon te zitten of deed hij ook wat?
Het moment van de sigaar van Brian die Huub verpulverde tijdens zijn speech..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Maar na 3 woorden van Huub flipt Brian uit zn plaat, daar gaat het om.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:50 schreef Prosac het volgende:
het is nu natuurlijk allang duidelijk dat Brian niet naar moeders toe gaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Streams net weer aan. Wat is Wifebeater toch eng.
Magnifiek.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Omdat Huub een sigaar op 'm gooide.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Lekker toch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Jezus, er is niet veel voor nodig om Brian para te krijgen.
Ik heb het gezien en ik viel bijna in slaap. Het went he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het moment van de sigaar van Brian die Huub verpulverde tijdens zijn speech..........
toen ging het los...
lijkt wel of niemand dat heeft gezien![]()
Jawel, toen de vechtpartij zich van de bank naar de kamer verplaatste liep Japie er lachend achteraan.quote:
Wij kijken Braaaaajen eruit. Dat is een nobel doel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me dagelijks af, waarom ik nog kijk![]()
Me tooquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Wat werd er gezegd? Ik hoorde 't niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Hahaha, Leuke Voiceover richting Eric/Natrascha
Wie wil in godsnaam zulke publiciteit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Taurus het volgende:Natas: Eerst mijn publiciteit overtreffen, dán lullen. (ze moest 's weten) en gelijk daarna: "éérst lullen!"
Ok, dan blijf ik nog evenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij kijken Braaaaajen eruit. Dat is een nobel doel.
Verlies aan overwicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef AutumnTears het volgende:
Hmz van wie is die stem? die klinkt zelf ook nogal opgewonden
Dat ze er beeldig uitziet vanavondquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? Ik hoorde 't niet.
Jawel, Brian zat rustig te fluiten en in een tijdschrift te bladeren. Totdat huub een sigaar door midden brak met de woorden "ik maak je kapot".quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het moment van de sigaar van Brian die Huub verpulverde tijdens zijn speech..........
toen ging het los...
lijkt wel of niemand dat heeft gezien![]()
Komt omdat ik niet naast je zit...dan val je niet in slaapquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik viel bijna in slaap. Het went he.
Iets van,quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? Ik hoorde 't niet.
Natasja kan alleen nog maar emigreren naar de Noordpool, samen met Wifebeater.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie wil in godsnaam zulke publiciteit.![]()
Ook een mooie para sjmoel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric krijgt een vriendelijk bedankje : "Eikel !"
[afbeelding]
En vergeet Mannie nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja kan alleen nog maar emigreren naar de Noordpool, samen met Wifebeater.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric krijgt een vriendelijk bedankje : "Eikel !"
[afbeelding]
kunnen die kunstieten wel tegen bevriezing?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja kan alleen nog maar emigreren naar de Noordpool, samen met Wifebeater.
Brian zit daar op speciaal verzoek voor de bescherming van Natas? Milton bolle met de blaffer heeft goede banden daar! Met de varkenskop Hans, met hem die met honger binnen zit - en een paar gezondheid voorkeursbehandelingen- en met Flens en Johnny.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Natas noemt Jaap TBSer? En Brian dan?:')
Gelukkig hoedfe ze niets van publiciteit...Ze vond het toch EEEEEEEEEErlijk om voor een keer niet in de aandacht te staan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Prosac het volgende:
Natasia tegen Jaap: Overtref eerst maar eens mijn publiciteit.
Duurt niet lang meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
is er een siegoloog in de zaal? brian is rustig....
ik denk dat je hier niet de enige bent , maar DGK zuigt en zuigt .....en zuigt en zuigt , en toch ga je maar weer kijken of ze niet weer aan het schreeuwen zijn of er iemand al uit is je wilt toch niks missen etc. etc.. script werkt al te goed ja het is verslavendquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Moet je niet Luther op gaan zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet naast je zit...dan val je niet in slaap![]()
Ze is weer bezig haar alcoholverslaving op peil te houden..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ZatteDel heeft al weer knap wat op
[afbeelding]
quote:
Verspilde moeite aan dat leeghoofderige sletje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:58 schreef Prosac het volgende:
Eric wijst Amanda er even op dat ze Brian wel heel snel alles vergeven heeft
Hopelijk terug te zien op YouTubequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Het gaar ECHT een keer fout daar.
Rustgevend dank jequote:
Ik stem vóór!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:56 schreef blomst het volgende:
Brian naar huis voor Fysiek geweld graag.
Daarom werd Eric net ook zo kwaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Zo Brian. Lieke gaat je wel even je oren wassen. Zijn gedrag naar vrouwen toe. Hij heeft haar dus over de tafel geduwd.
Jaap: check die tiet van Amanda!!
Wat gaan we hieraan doen? Ieder voorstel is acceptabel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:00 schreef Copycat het volgende:
Amanda houd je rottige kuttekop.
We blijven hopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:59 schreef kissa het volgende:
Het gaat ECHT een keer fout daar.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zag een tiet van Amanda en zegt dat hij het beter kan
[afbeelding]
Cocktail cyaankali.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
Wat gaan we hieraan doen? Ieder voorstel is acceptabel.
Trutquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na veel onderbrekingen van Brian geeft Lieke haar stem "Je mag blijven"
Ik geniet ervan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Brian kan er zo niet tegen op de stoel te zitten. Denkt dat ie zich een coole air aanmeet, maar hij is een nog grotere sukkel dan normaal. En dat is bijna niet te doen. Kenjenagaan.
Doet me denken aan een nummer, wie was het ook alweer?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:04 schreef Copycat het volgende:
Brian kan er zo niet tegen op de stoel te zitten. Denkt dat ie zich een coole air aanmeet, maar hij is een nog grotere sukkel dan normaal. En dat is bijna niet te doen. Kenjenagaan.
Hoe kunnen wij jou nummertjes nou wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet me denken aan een nummer, wie was het ook alweer?
Vind je dat zelf of herhaal je Amanda?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef Day het volgende:
Bijna elk punt die Lieke opnoemt over Brian, geldt net zo hard voor 'haar vriendje'.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij zit te dreigen dat hij weer Para wordt.![]()
666quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pretty fly for a white guy?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Zal wel ... Ben een beetje moe van dit gezeikquote:
Yepquote:
Al dat vuil dat uit die monden komt, no problem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
Vuilnis in de bedden mag echt niet meer, zegt Natasia.
Gaat ze in de tuin slapen dan ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
Inderdaad. Lekker tegen die sukkel aan lullen ipv boos worden. Zo laat je zien dat je er mijlenver boven staat.quote:
fysiek geweld ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
Nee joh, ben je gek. Dat is gezond verstand!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
Is het heel erg dat ik nu hoop dat Brian stikt in dat water.
Tegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
Heeft Jaap trouwens voor of tegen gestemd?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
Brian is zo loco die maakt van Jaap een normale vent![]()
Hij vindt het zelf anders een heel zuivere en relaxte houding die hij aanneemt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een slecht toneelstukje dit en Brian zet zichzelf nog meer voor schut dan normaal, net zoals Amanda overigens...
Tegen....maar maakt niks uit..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
Vind je? Ze had precies dezelfde speech kunnen houden voor haar vriendje. Alleen dan is ze ineens blind.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldige stem van Lieke. Brian kan zich geen housding geven en weet van opgekropte kwaadheid niet eens wat hij moet zeggen. Lieke heeft hem goed te pakken genomen.
Owja, hij zit er heel relaxed bij volgens hem zelf. Echtquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf anders een heel zuivere en relaxte houding die hij aanneemt.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Ze had precies dezelfde speech kunnen houden voor haar vriendje. Alleen dan is ze ineens blind.
voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
In dat geval:quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTE mag de COS op het plasmascherm. (gebeurt toch niet maar ik vond het een leuke gedachte)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE mag de COS op het plasmascherm. (gebeurt toch niet maar ik vond het een leuke gedachte)
super...die dient dat trio stevig van repliekquote:
DGK_REDACTIE mag de COS op het plasmascherm. (gebeurt toch niet maar ik vond het een leuke gedachte)
Er zijn er meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
Lol @ Jaap ...
(Dat ik dit nog eens zou zeggen)
En ze is ook gewoon niet bang, terwijl Brian haar al een paar keer stevig aangepakt heeft, fysiek,quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef riri het volgende:
[..]
super...die dient dat trio stevig van repliek
Lieke is degene die brian echt het gedrag kan ontlokken waardoor hij doordraait
precies!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
Het wordt tijd dat Brain flink op z'n plek gezet wordt door een klap voor lelijke ingevallen kop van 'm.
Zit Joop er ook in?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef kissa het volgende:
Ben benieuwd wat Joop gaat zeggen.
Het mooie van Lieke's stem is dat ze hiermee de 'overwinning' van Amanda en Natasia heeft weggenomen. Die twee hadden zich helemaal verheugd de stemming te kunnen blokkeren. Lieke heeft die 'overwinning' van hun afgenomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Ze had precies dezelfde speech kunnen houden voor haar vriendje. Alleen dan is ze ineens blind.
Het is een griezel, dat blijkt vanavond maar weer. Een millimeter tussen treiteren en kapotslaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
Het wordt tijd dat Brain flink op z'n plek gezet wordt door een klap voor lelijke ingevallen kop van 'm.
Juist.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het mooie van Lieke's stem is dat ze hiermee de 'overwinning' van Amanda en Natasia heeft weggenomen. Die twee hadden zich helemaal verheugd de stemming te kunnen blokkeren. Lieke heeft die 'overwinning' van hun afgenomen.
Amanda weet toch niet wie Bokito is, ook dit gaat weer aan haar voorbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef StefanPeeters het volgende:
Arme Bokito........
Ik kom net binnen vallen. Maar Brain is dus weer aardig para geworden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een griezel, dat blijkt vanavond maar weer. Een millimeter tussen treiteren en kapotslaan.
Brian gaat nergens..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef Soho het volgende:
waarom vergeten Rat, Nasty en aDel steeds het woord heen? Het is Brian haat nergens HEEN.
Ik vond Amanda in het begin 'bes wel iets hebben' maar watquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda weet toch niet wie Bokito is, ook dit gaat weer aan haar voorbij![]()
Kun je wel zeggen. Zou Bonaire nog een optie zijn?quote:
Brian rent er gelijk heen......bang voor zijn back-upquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
amanda schopt?
Was in 3 sec voorbij, dit is een uberplan, kijk in mn ogen dan snap je het, ik stuur je weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Wat zei Jaap in zijn stemming?
Mjah, misschien valt er nog een vrouw te slaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef Soho het volgende:
Sjezus, Brian en Amanda kunnen ook echt geen confrontatie alleen aan. Als lieke haar hand op Amanda's been legt staat Wifebeater er al tussen.
Hoop vervlogen. Het is ook een dieptrieste baan als je al acht maanden leuke dingen moet zeggen of Rat en Trash... ik snap best dat hij Rat weg wou hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef Prosac het volgende:
Hoor ik daar een diepe zucht van de "stem"
eeeuuuhh... da's lang geledenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ohja dat was het!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Was in 3 sec voorbij, dit is een uberplan, kijk in mn ogen dan snap je het, ik stuur je weg.
Dank!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Was in 3 sec voorbij, dit is een uberplan, kijk in mn ogen dan snap je het, ik stuur je weg.
Euh, hij was toch tegen werd net gezegd? Wtf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Japio, maar het is zo'n zooitje, niet goed te volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Als ze nu maar eens doorhadden dat ze stupide zijn, ik wed dat er straks weer grote verhalen komen hoe ze de rest overwonnen hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank!
Heerlijk die balende koppen van Amanda en Brian. Dit is de manier om met ze om te gaan. Constant voor lul zetten met hun eigen stupiditeit.
Lieke geeft ook toe dat Huub agressief kan zijn. Amanda en Natasia zien Brians slechte kanten gewoon niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Lieke leert snel, ze is best scherp vanavond
Ik dacht dat ik het nooit zou zggen, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Lieke leert snel, ze is best scherp vanavond
Ik zou nu graag iets met meerderheid van stemmen willen zien wat heeeeel aantrekkelijk is voor Amanda... uurtje shoppen ofzo...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd wat het bericht van Achter is straks.
Zal wel weer in het voordeel zijn van Brian en zijn volgelingen.
Volgens mij kun je Amanda altijd nog het beste negeren. Ze is zo dom dat een discussie toch geen zin heeft. Ze begrijpt niet eens wat je bedoelt als je iets tegen haar zegt. Ja stoephoer en tyfuswijf snapt ze nog wel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank!
Heerlijk die balende koppen van Amanda en Brian. Dit is de manier om met ze om te gaan. Constant voor lul zetten met hun eigen stupiditeit.
Als je het maar heel vaak tegen jezelf en elkaar zegt, ga je er inderdaad in geloven. Maar diep in dat zwarte gat waar bij normale mensen een hart zit, moet het wel een beetje gaan kriebelen, lijkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Als ze nu maar eens doorhadden dat ze stupide zijn, ik wed dat er straks weer grote verhalen komen hoe ze de rest overwonnen hebben.![]()
Die hele stemming slaat totaal nergens op, want Brian gaat nergens heen. En alle punten die Lieke over Brian noemde: agressief, slijmen, geen respect voor vrouwen, wijven meppen. Allemaal punten die ze ook kan gebruiken bij Huub. Dus sorry, ik zie haar 'overwinning' niet zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het mooie van Lieke's stem is dat ze hiermee de 'overwinning' van Amanda en Natasia heeft weggenomen. Die twee hadden zich helemaal verheugd de stemming te kunnen blokkeren. Lieke heeft die 'overwinning' van hun afgenomen.
Tegen dat ie blijft...voor dat ie weg gaat..het is maar hoe je het bekijkt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Euh, hij was toch tegen werd net gezegd? Wtf?
Tegen brian, voor z'n ontslag?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Euh, hij was toch tegen werd net gezegd? Wtf?
Nou en? Het gaat toch over Brian? Wat heeft Huub er dan mee te maken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:22 schreef Day het volgende:
[..]
Die hele stemming slaat totaal nergens op, want Brian gaat nergens heen. En alle punten die Lieke over Brian noemde: agressief, slijmen, geen respect voor vrouwen, wijven meppen. Allemaal punten die ze ook kan gebruiken bij Huub. Dus sorry, ik zie haar 'overwinning' niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |