quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef 2live het volgende:
Brian is zo loco die maakt van Jaap een normale vent![]()
Hij vindt het zelf anders een heel zuivere en relaxte houding die hij aanneemt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een slecht toneelstukje dit en Brian zet zichzelf nog meer voor schut dan normaal, net zoals Amanda overigens...
Tegen....maar maakt niks uit..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
Heeft Jaap trouwens voor of tegen gestemd?
Vind je? Ze had precies dezelfde speech kunnen houden voor haar vriendje. Alleen dan is ze ineens blind.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldige stem van Lieke. Brian kan zich geen housding geven en weet van opgekropte kwaadheid niet eens wat hij moet zeggen. Lieke heeft hem goed te pakken genomen.
Owja, hij zit er heel relaxed bij volgens hem zelf. Echtquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf anders een heel zuivere en relaxte houding die hij aanneemt.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Ze had precies dezelfde speech kunnen houden voor haar vriendje. Alleen dan is ze ineens blind.
voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef Liess het volgende:
Heeft Jaap trouwens voor of tegen gestemd?
In dat geval:quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTE mag de COS op het plasmascherm. (gebeurt toch niet maar ik vond het een leuke gedachte)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
DGK_REDACTIE mag de COS op het plasmascherm. (gebeurt toch niet maar ik vond het een leuke gedachte)
super...die dient dat trio stevig van repliekquote:
DGK_REDACTIE mag de COS op het plasmascherm. (gebeurt toch niet maar ik vond het een leuke gedachte)
Er zijn er meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Liess het volgende:
Lol @ Jaap ...
(Dat ik dit nog eens zou zeggen)
En ze is ook gewoon niet bang, terwijl Brian haar al een paar keer stevig aangepakt heeft, fysiek,quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef riri het volgende:
[..]
super...die dient dat trio stevig van repliek
Lieke is degene die brian echt het gedrag kan ontlokken waardoor hij doordraait
precies!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
Het wordt tijd dat Brain flink op z'n plek gezet wordt door een klap voor lelijke ingevallen kop van 'm.
Zit Joop er ook in?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef kissa het volgende:
Ben benieuwd wat Joop gaat zeggen.
Het mooie van Lieke's stem is dat ze hiermee de 'overwinning' van Amanda en Natasia heeft weggenomen. Die twee hadden zich helemaal verheugd de stemming te kunnen blokkeren. Lieke heeft die 'overwinning' van hun afgenomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Vind je? Ze had precies dezelfde speech kunnen houden voor haar vriendje. Alleen dan is ze ineens blind.
Het is een griezel, dat blijkt vanavond maar weer. Een millimeter tussen treiteren en kapotslaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
Het wordt tijd dat Brain flink op z'n plek gezet wordt door een klap voor lelijke ingevallen kop van 'm.
Juist.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het mooie van Lieke's stem is dat ze hiermee de 'overwinning' van Amanda en Natasia heeft weggenomen. Die twee hadden zich helemaal verheugd de stemming te kunnen blokkeren. Lieke heeft die 'overwinning' van hun afgenomen.
Amanda weet toch niet wie Bokito is, ook dit gaat weer aan haar voorbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:13 schreef StefanPeeters het volgende:
Arme Bokito........
Ik kom net binnen vallen. Maar Brain is dus weer aardig para geworden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een griezel, dat blijkt vanavond maar weer. Een millimeter tussen treiteren en kapotslaan.
Brian gaat nergens..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef Soho het volgende:
waarom vergeten Rat, Nasty en aDel steeds het woord heen? Het is Brian haat nergens HEEN.
Ik vond Amanda in het begin 'bes wel iets hebben' maar watquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda weet toch niet wie Bokito is, ook dit gaat weer aan haar voorbij![]()
Kun je wel zeggen. Zou Bonaire nog een optie zijn?quote:
Brian rent er gelijk heen......bang voor zijn back-upquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef itsme het volgende:
amanda schopt?
Was in 3 sec voorbij, dit is een uberplan, kijk in mn ogen dan snap je het, ik stuur je weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Wat zei Jaap in zijn stemming?
Mjah, misschien valt er nog een vrouw te slaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef Soho het volgende:
Sjezus, Brian en Amanda kunnen ook echt geen confrontatie alleen aan. Als lieke haar hand op Amanda's been legt staat Wifebeater er al tussen.
Hoop vervlogen. Het is ook een dieptrieste baan als je al acht maanden leuke dingen moet zeggen of Rat en Trash... ik snap best dat hij Rat weg wou hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef Prosac het volgende:
Hoor ik daar een diepe zucht van de "stem"
eeeuuuhh... da's lang geledenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Ohja dat was het!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Was in 3 sec voorbij, dit is een uberplan, kijk in mn ogen dan snap je het, ik stuur je weg.
Dank!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
Was in 3 sec voorbij, dit is een uberplan, kijk in mn ogen dan snap je het, ik stuur je weg.
Euh, hij was toch tegen werd net gezegd? Wtf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Japio, maar het is zo'n zooitje, niet goed te volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
Als ze nu maar eens doorhadden dat ze stupide zijn, ik wed dat er straks weer grote verhalen komen hoe ze de rest overwonnen hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank!
Heerlijk die balende koppen van Amanda en Brian. Dit is de manier om met ze om te gaan. Constant voor lul zetten met hun eigen stupiditeit.
Lieke geeft ook toe dat Huub agressief kan zijn. Amanda en Natasia zien Brians slechte kanten gewoon niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Lieke leert snel, ze is best scherp vanavond
Ik dacht dat ik het nooit zou zggen, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
Lieke leert snel, ze is best scherp vanavond
Ik zou nu graag iets met meerderheid van stemmen willen zien wat heeeeel aantrekkelijk is voor Amanda... uurtje shoppen ofzo...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd wat het bericht van Achter is straks.
Zal wel weer in het voordeel zijn van Brian en zijn volgelingen.
Volgens mij kun je Amanda altijd nog het beste negeren. Ze is zo dom dat een discussie toch geen zin heeft. Ze begrijpt niet eens wat je bedoelt als je iets tegen haar zegt. Ja stoephoer en tyfuswijf snapt ze nog wel...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank!
Heerlijk die balende koppen van Amanda en Brian. Dit is de manier om met ze om te gaan. Constant voor lul zetten met hun eigen stupiditeit.
Als je het maar heel vaak tegen jezelf en elkaar zegt, ga je er inderdaad in geloven. Maar diep in dat zwarte gat waar bij normale mensen een hart zit, moet het wel een beetje gaan kriebelen, lijkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Als ze nu maar eens doorhadden dat ze stupide zijn, ik wed dat er straks weer grote verhalen komen hoe ze de rest overwonnen hebben.![]()
Die hele stemming slaat totaal nergens op, want Brian gaat nergens heen. En alle punten die Lieke over Brian noemde: agressief, slijmen, geen respect voor vrouwen, wijven meppen. Allemaal punten die ze ook kan gebruiken bij Huub. Dus sorry, ik zie haar 'overwinning' niet zo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het mooie van Lieke's stem is dat ze hiermee de 'overwinning' van Amanda en Natasia heeft weggenomen. Die twee hadden zich helemaal verheugd de stemming te kunnen blokkeren. Lieke heeft die 'overwinning' van hun afgenomen.
Tegen dat ie blijft...voor dat ie weg gaat..het is maar hoe je het bekijkt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Euh, hij was toch tegen werd net gezegd? Wtf?
Tegen brian, voor z'n ontslag?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Euh, hij was toch tegen werd net gezegd? Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |