quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Tissik het volgende:
Die Brian is toch echt volkomen gestoord, zo iemand hoort niet in DGK, die heeft een spoedopname nodig in een psychiatrische inrichting.
Je ziet dit verkeerd (volgens Brian). Hij vindt zichzelf zometeen de winnaar, wacht maar af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef Taurus het volgende:Brian verliest 't altijd in discussies.. Niet dat je daar 'n discussie mee kunt beginnen, maar die begint op 'n gegeven moment altijd met overslaande stem te gillen. Beetje alsof hij z'n 'hersenen' op automatische piloot zet lijkt 't. Huub, Lieke, Eric lijken altijd nog wel naar de realiteit getrokken te kunnen worden, daar komt dan nog inhoudelijk iets uit, maar dat houdt bij Brian altijd op
![]()
Hij word aangetast in zijn haantjes gedrag.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
waarom de fuck flipt Brian al bij de 2e stem..
Fuckerquote:
Part of the game....en uhhh niets is wat het lijkt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen: Huub was op een ding uit: Populariteit , hij weet dat hij niks bereikt met de stemmingsronde en hij doet het alleen voor zn 'groupies'. En Brian houd daar niet van en denkt: ik zet hem ff op zn plekMet zijn losse handjes , dat wel
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Jaap is nog helder: " Het is hier een ransboel maar toch je as in de asbak ... dat vind ik mooi "
hoesow? die wiet plantage op zijn hoofd met een nieuw ras vlooien houdt hem in bedwang...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:46 schreef FuTilE het volgende:
Oh, oh, oh, wat 'n ongeëvenaarde freak is het toch ook. Nog een paar dagen en die gast draait compleet door met die psychopathische krullenbol van hem
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Jaap is nog helder: " Het is hier een ransboel maar toch je as in de asbak ... dat vind ik mooi "
Nee, die is de bank niet afgekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef Taurus het volgende:
Waar was Jaap in de ruzie eigenlijk? Zat ie gewoon te zitten of deed hij ook wat?
Het moment van de sigaar van Brian die Huub verpulverde tijdens zijn speech..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Maar na 3 woorden van Huub flipt Brian uit zn plaat, daar gaat het om.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:50 schreef Prosac het volgende:
het is nu natuurlijk allang duidelijk dat Brian niet naar moeders toe gaat.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Streams net weer aan. Wat is Wifebeater toch eng.
Magnifiek.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Omdat Huub een sigaar op 'm gooide.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
Lekker toch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Jezus, er is niet veel voor nodig om Brian para te krijgen.
Ik heb het gezien en ik viel bijna in slaap. Het went he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het moment van de sigaar van Brian die Huub verpulverde tijdens zijn speech..........
toen ging het los...
lijkt wel of niemand dat heeft gezien![]()
Jawel, toen de vechtpartij zich van de bank naar de kamer verplaatste liep Japie er lachend achteraan.quote:
Wij kijken Braaaaajen eruit. Dat is een nobel doel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me dagelijks af, waarom ik nog kijk![]()
Me tooquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vraag me dagelijks af, waarom ik nog kijk![]()
Wat werd er gezegd? Ik hoorde 't niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Hahaha, Leuke Voiceover richting Eric/Natrascha
Wie wil in godsnaam zulke publiciteit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Taurus het volgende:Natas: Eerst mijn publiciteit overtreffen, dán lullen. (ze moest 's weten) en gelijk daarna: "éérst lullen!"
Ok, dan blijf ik nog evenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wij kijken Braaaaajen eruit. Dat is een nobel doel.
Verlies aan overwicht.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef AutumnTears het volgende:
Hmz van wie is die stem? die klinkt zelf ook nogal opgewonden
Dat ze er beeldig uitziet vanavondquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? Ik hoorde 't niet.
Jawel, Brian zat rustig te fluiten en in een tijdschrift te bladeren. Totdat huub een sigaar door midden brak met de woorden "ik maak je kapot".quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het moment van de sigaar van Brian die Huub verpulverde tijdens zijn speech..........
toen ging het los...
lijkt wel of niemand dat heeft gezien![]()
Komt omdat ik niet naast je zit...dan val je niet in slaapquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik viel bijna in slaap. Het went he.
Iets van,quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? Ik hoorde 't niet.
Natasja kan alleen nog maar emigreren naar de Noordpool, samen met Wifebeater.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie wil in godsnaam zulke publiciteit.![]()
Ook een mooie para sjmoel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric krijgt een vriendelijk bedankje : "Eikel !"
[afbeelding]
En vergeet Mannie nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja kan alleen nog maar emigreren naar de Noordpool, samen met Wifebeater.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric krijgt een vriendelijk bedankje : "Eikel !"
[afbeelding]
kunnen die kunstieten wel tegen bevriezing?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja kan alleen nog maar emigreren naar de Noordpool, samen met Wifebeater.
Brian zit daar op speciaal verzoek voor de bescherming van Natas? Milton bolle met de blaffer heeft goede banden daar! Met de varkenskop Hans, met hem die met honger binnen zit - en een paar gezondheid voorkeursbehandelingen- en met Flens en Johnny.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
Natas noemt Jaap TBSer? En Brian dan?:')
Gelukkig hoedfe ze niets van publiciteit...Ze vond het toch EEEEEEEEEErlijk om voor een keer niet in de aandacht te staan...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef Prosac het volgende:
Natasia tegen Jaap: Overtref eerst maar eens mijn publiciteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |