olgtquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
v
Grapjurkquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen die caps van Eric wenste
[afbeelding]
En vriendjes van BAN...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Begin dit programma steeds minder leuk te vinden het word de laatste tijd gewoon omgeven met ordinaire aso's
Nope.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
Sorry dat ik het weer vraag...maar ik kan het niet terug vinden....
maar is de brief aan alle miljonairs al voor gelezen ?
Vind dit ook echt niet leuk om te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Begin dit programma steeds minder leuk te vinden het word de laatste tijd gewoon omgeven met ordinaire aso's
Ik heb er niks van gezien, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
Wtf....... ik doe dan altijd andere schoenen aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
een tip van mayday: als je mooie hakken pijn doen neem dan een extra glaasje dan voel je het niet meer![]()
ow apart.. is daar een reden voor ?quote:
Doe je dat glaasje dan in je schoen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
een tip van mayday: als je mooie hakken pijn doen neem dan een extra glaasje dan voel je het niet meer![]()
Was volgens mij een tekening.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
quote:
Nee van Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn die putterige damesbenen van Eric?
Redenen geven ze niet meer in dat hok. Mevr. D Flens ''does as she pleases''.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef FSR het volgende:
[..]
ow apart.. is daar een reden voor ?
an dank voor het antwoord BQ....![]()
Ja, no kidding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn die putterige damesbenen van Eric?
is de man van de avond er al dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
DGK vergeet de ontslagronde... helemaal terecht want het wordt toch niks
En een beetje dom, vulgair...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof het of niet....dat is ze ook![]()
Ik heb ze uit. Ik hoorde Char net vragen of er wel iets rondvloog door de kamer. Behalve wat serviesgoed vliegt hier nooit iets rond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Is er nu niemand met streams aan hier, of valt er niks te melden?
Alle trash ladys in de kapsalon met Eric bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
er valt gewoon niks te melden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
De gemiddelde nederlander is zeer geiintereseerd hoe een travestiet een homo opmaakt.. Hulde Tienquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Prison Break gemist gvd..dat begon altijd om 21.30 uur...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ze uit. Ik hoorde Char net vragen of er wel iets rondvloog door de kamer. Behalve wat serviesgoed vliegt hier nooit iets rond.
Ik kan het niet meer aanhoren. Ik ben de inteelt zat.
Voor mij hoeft het niet echt, maar dit is beter dan Natrasha.quote:
Even Char vragen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef blomst het volgende:
Eric lijkt nu op zijn moeder zegt Eric.
Groot gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, ik ga sexen hierzo in Groningen, laters!!
kan je nu weer doen ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
tjah het is saai nu liederke en hupert op de bank, rat aan het draaien, de rest in de kapsalon eric aan het bewonderen onder het slaken van aanstellerige krolse kreetjes je mist dus weer niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Is dat een scherp scheerapperaatquote:
Of je gelijk hebt, go for itquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan moet ze eens naar Barcelonaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gezeik over Ibiza van Lieke, ben ik inmiddels ook zat.
Of Istanboelquote:
En over een paar uur moet hij naar bed en verdwijnt al dat werk weer op een make-up remover doekjequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Nou, het heeft wat werk gekost, maar Eric ziet er nu wel beter uit als travestiet.
Ik ben bang dat HET voor de ontslagronde blijft, als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef pullup het volgende:
Klaar....kan dat wanproduct Mayday dan nu weg![]()
Kappe nou Blomst ik krijg jeugd trauma'squote:
Welk programma kijk jij? Toppersquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Avond! Hoe laat mogen onze kanjers stemmen?
Je mag het delen hier hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou Blomst ik krijg jeugd trauma's![]()
Het zla mij niets verbazen... Pannekoek is er, en de ontslagronde is voor Bwian....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef jassy het volgende:
Geen ontslagronde dus?
Ik neem aan dat dit van de site van Mayday komt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
janet
misbaksel
jezus wat ben jij lelijk en dik gatver en dan durf je zon mooi strak meisje als lieke zo aan te vallen. vals nep wijf bah. net als je vriend palma. je stem is walgelijk. je vet is walgelijk. je vertoning is walgelijk. hoop dat ik je nooit weer zie in de g.kooi. mazzel soepkip.
2007-05-31 21:52:26
Ik weet nu dat heksen echt bestaan en ben er redelijk rustig onderquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou Blomst ik krijg jeugd trauma's![]()
Net gedaanquote:
Misschien moeten we een keer gaan stappen met Zwabberhoer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
Palma vind ik lief. Met Palma is het altijd een feest in de stad.
Gek dat wij er anders over denken.
lieke, mooi en strak?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
janet
misbaksel
jezus wat ben jij lelijk en dik gatver en dan durf je zon mooi strak meisje als lieke zo aan te vallen. vals nep wijf bah. net als je vriend palma. je stem is walgelijk. je vet is walgelijk. je vertoning is walgelijk. hoop dat ik je nooit weer zie in de g.kooi. mazzel soepkip.
2007-05-31 21:52:26
Ik dacht meteen aan Revenge of the Nerds III. 'Ze' heeft wel wat weg van Booger.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:03 schreef RSie het volgende:
[afbeelding]
ik moet om een of andere reden aan de film the dark Crystal denken
[afbeelding]
Yessssssquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit van de site van Mayday komt?
alles beter dan die ordinaire wijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke, mooi en strak?
gewoon een oostblok kogelstootster met een schele blik
Dank je.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef MissSomebody het volgende:
[quote]Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef farceman het volgende:
iemand link naa rgastenboek van die travo?
[/quote
http://www.divamayday.com/page.html?pid=2
Caps?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef Disana het volgende:
De make-up horde verplaatst zich naar de woonkamer.
Ibizaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke zijn lief samen...
Lieke verteld eigenlijk voor het eerst iets meer over haar leven
belachelijke beschrijving van liekequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
lieke, mooi en strak?
gewoon een oostblok kogelstootster met een schele blik
mensen die zichzelf zo compleet belachelijk maken vragen hierom. Stelletje perverse leeghoofdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Dank je.
heb mijn mening gegeven daaro..:
Erg jammer dat je zoveel negatieve en beledigende opmerkingen maakt naar iemand die je helemaal niet kent.
Denk dat jezelf ook veel te maken hebt gehad met vooroordelen en snap daarom niet dat je dus precies hetzelfde doet.
Ik kan jou ook wel een vieze vuile achterbakse omgebouwde kuttravo vinden die vorig jaar nog bouwvakker was...maar dat doe ik otch ook niet?!
Gisteren had Palma het over ene Farceman die ze gesproken had. Ging dat over jou?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef riri het volgende:
[..]
belachelijke beschrijving van lieke
lieke heeft een mooi sportief lichaam
mooie kont ook
rooie loper voor tuschinski,... ben ik ook al eens overheen gelopen tijdens een premierequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef FuTilE het volgende:
Aaarrgh... It's a yeti in camouflage.
[afbeelding]
Zijn hier niet ooit eens afspraken over gemaakt in Genève?
Mayday vertrekt nu.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Mani89 het volgende:
En je blijft een mislukte lelijke verkrachter met je haakneus en je engelse smoel vol rottende tanden
Nee van Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:16 schreef Lieve het volgende:
Mag Erica na de ontslagronde meteen in de taxi naar het uitgaansleven? Gelukkig mag 'ze' eindelijk moven?
het is toch Eric ontslagdag vandaag? Toch? hoop hoop hoop
Zou ook snel de benen nemen als ik zoveel schade had aangerichtquote:
Wat? Jij ook al? Dat alle cameramensen zich afvroegen of jij ... of ze van jou..... was je misschien ...? En dat ze dan massaal op iemand anders gingen inzoomen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:15 schreef RSie het volgende:
[..]
rooie loper voor tuschinski,... ben ik ook al eens overheen gelopen tijdens een premiere![]()
Mayday is toch ook een schattie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:19 schreef ericahysterica het volgende:
dag schattiemayday mwah mwah mwah
Ik heb geen streams aan , en die gaan vanavond ook niet meer aan. Ik lees hier mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor het bericht, dan kan ik de streams weer aanzetten
Denk dat rsie zich heeft bedachtquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat? Jij ook al? Dat alle cameramensen zich afvroegen of jij ... of ze van jou..... was je misschien ...? En dat ze dan massaal op iemand anders gingen inzoomen?
Leuk he?![]()
Loop je daar in je allemooiste outfitje helemaal op zijn allerpaasbest en mag je niet eens op de foto!
![]()
Een schattige verklede bootwerker?quote:
Ga voor Sonja! Ik ga zo voor The Office US.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:21 schreef Day het volgende:
Ik zit te twijfel tussen naar deze nep ontslagronde kijken of naar een uitzending met alle Sonja op..-hoogtepunten.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef blomst het volgende:
Ik ben helemaal in de war, moet melisa naar achteren komen , lijkt het net of Eric naar achteren loopt.
yeah! let's play the flintstones and I'll make your bedrock...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:18 schreef FuTilE het volgende:
Hoe wordt die viking opgehaald? Gewoon met haar eigen stoomwals?
gewoon weer zon typisch ordinaire verklede homo met zon compleet misplaatste attitudequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een schattige verklede bootwerker?![]()
![]()
Dat wel. Maar wat is the fucking use? Geen feestje, enkel een nep stemming. En daar al die heisa en Mayday! Mayday! voor. Mayhem, ik zeg het je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
Ik moet het die bootwerker nageven, Eric ziet er nu beter uit dan dat ie het zelf doet.
Wat maakt het uit? Deze stemming slaat sowieso nergens op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef FSR het volgende:
Verleden keer, mocht Eric niet stemmen, omdat hij verkleed was als Natrasia...
Mag het nu wel ineens ?
'zij' is een slet een eric is ook een slet... ik zie het verschil niet...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef FSR het volgende:
Verleden keer, mocht Eric niet stemmen, omdat hij verkleed was als Natrasia...
Mag het nu wel ineens ?
Met rollator dan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
Nu Eric nog loop les graag
Ja over een paar uur kan het er weer afquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wel. Maar wat is the fucking use? Geen feestje, enkel een nep stemming. En daar al die heisa en Mayday! Mayday! voor. Mayhem, ik zeg het je!
Aha, komt nu de brief?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
En ik maar hopen dat er in de brief staat dat de dames dit keer niet mee hoeven te stemmen.
dat noemen travo s sexyquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't prima als Eric in 'n wat hogere stem gaat praten als ie vrouw is, maar ze moet niet zo hijgend gaan praten. Beetje 'n vrouwelijke Brian zeg maar..![]()
Gewoon ontslagronde + tafelschikking.quote:
En eindigt nergens zoals 99% van dit soort geneuzelquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:27 schreef agter het volgende:
ontslagronde begint
ja wat is hij toch elegant met ze x potenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef Marrije het volgende:
Nou Eric, nu nog leren bewegen als een vrouw.
Geen greintje lach te bespeurenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Klopt het dat Brian er opgeFOKt uitziet?
echt welquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Day het volgende:
Het zou wel heel grappig zijn als Brian er gewoon echt uitgestemd wordt.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Day het volgende:
Ik weet nu al bijna zeker dat ze er dingen door heen gaat roepen als Huub dingen gaat zeggen, waarop Huub zegt: "Stil schat ik ben even aan 't woord.. dank je" en waarop zei weer zegt: "nou en sukkel, jij bent so sielug, echt, sielug en lelijk"quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef blomst het volgende:
Nu krijgen we zo het geschreeuw van Amanda weer, haar vriendje word aangevallen.
Wishfull thinking..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Day het volgende:
Brrrian laat zich er toch serieus door opfokken, terwijl hij helemaal nergens bang voor hoeft te zijn. Merkwaardig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een komedie dit.....
pfffffffffffffff![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:29 schreef Day het volgende:
Gaat Huub immiteren, blaadje bladerden en fluiten.. Oops gaat misquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:32 schreef ericahysterica het volgende:
haantje brain heeft het niet naar zijn zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |