olgtquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
v
Grapjurkquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen die caps van Eric wenste
[afbeelding]
En vriendjes van BAN...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Begin dit programma steeds minder leuk te vinden het word de laatste tijd gewoon omgeven met ordinaire aso's
Nope.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
Sorry dat ik het weer vraag...maar ik kan het niet terug vinden....
maar is de brief aan alle miljonairs al voor gelezen ?
Vind dit ook echt niet leuk om te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Begin dit programma steeds minder leuk te vinden het word de laatste tijd gewoon omgeven met ordinaire aso's
Ik heb er niks van gezien, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
Wtf....... ik doe dan altijd andere schoenen aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
een tip van mayday: als je mooie hakken pijn doen neem dan een extra glaasje dan voel je het niet meer![]()
ow apart.. is daar een reden voor ?quote:
Doe je dat glaasje dan in je schoen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
een tip van mayday: als je mooie hakken pijn doen neem dan een extra glaasje dan voel je het niet meer![]()
Was volgens mij een tekening.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
quote:
Nee van Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn die putterige damesbenen van Eric?
Redenen geven ze niet meer in dat hok. Mevr. D Flens ''does as she pleases''.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef FSR het volgende:
[..]
ow apart.. is daar een reden voor ?
an dank voor het antwoord BQ....![]()
Ja, no kidding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn die putterige damesbenen van Eric?
is de man van de avond er al dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
DGK vergeet de ontslagronde... helemaal terecht want het wordt toch niks
En een beetje dom, vulgair...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof het of niet....dat is ze ook![]()
Ik heb ze uit. Ik hoorde Char net vragen of er wel iets rondvloog door de kamer. Behalve wat serviesgoed vliegt hier nooit iets rond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Is er nu niemand met streams aan hier, of valt er niks te melden?
Alle trash ladys in de kapsalon met Eric bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
er valt gewoon niks te melden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
De gemiddelde nederlander is zeer geiintereseerd hoe een travestiet een homo opmaakt.. Hulde Tienquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Prison Break gemist gvd..dat begon altijd om 21.30 uur...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ze uit. Ik hoorde Char net vragen of er wel iets rondvloog door de kamer. Behalve wat serviesgoed vliegt hier nooit iets rond.
Ik kan het niet meer aanhoren. Ik ben de inteelt zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |