olgtquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
v
Grapjurkquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
Voor beequeen die caps van Eric wenste
[afbeelding]
En vriendjes van BAN...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Begin dit programma steeds minder leuk te vinden het word de laatste tijd gewoon omgeven met ordinaire aso's
Nope.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
Sorry dat ik het weer vraag...maar ik kan het niet terug vinden....
maar is de brief aan alle miljonairs al voor gelezen ?
Vind dit ook echt niet leuk om te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Begin dit programma steeds minder leuk te vinden het word de laatste tijd gewoon omgeven met ordinaire aso's
Ik heb er niks van gezien, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
Wtf....... ik doe dan altijd andere schoenen aan!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
een tip van mayday: als je mooie hakken pijn doen neem dan een extra glaasje dan voel je het niet meer![]()
ow apart.. is daar een reden voor ?quote:
Doe je dat glaasje dan in je schoen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
een tip van mayday: als je mooie hakken pijn doen neem dan een extra glaasje dan voel je het niet meer![]()
Was volgens mij een tekening.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef FSR het volgende:
quote:
Nee van Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn die putterige damesbenen van Eric?
Redenen geven ze niet meer in dat hok. Mevr. D Flens ''does as she pleases''.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:42 schreef FSR het volgende:
[..]
ow apart.. is daar een reden voor ?
an dank voor het antwoord BQ....![]()
Ja, no kidding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn die putterige damesbenen van Eric?
is de man van de avond er al dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
DGK vergeet de ontslagronde... helemaal terecht want het wordt toch niks
En een beetje dom, vulgair...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof het of niet....dat is ze ook![]()
Ik heb ze uit. Ik hoorde Char net vragen of er wel iets rondvloog door de kamer. Behalve wat serviesgoed vliegt hier nooit iets rond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Is er nu niemand met streams aan hier, of valt er niks te melden?
Alle trash ladys in de kapsalon met Eric bezigquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
er valt gewoon niks te melden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
De gemiddelde nederlander is zeer geiintereseerd hoe een travestiet een homo opmaakt.. Hulde Tienquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Prison Break gemist gvd..dat begon altijd om 21.30 uur...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ze uit. Ik hoorde Char net vragen of er wel iets rondvloog door de kamer. Behalve wat serviesgoed vliegt hier nooit iets rond.
Ik kan het niet meer aanhoren. Ik ben de inteelt zat.
Voor mij hoeft het niet echt, maar dit is beter dan Natrasha.quote:
Even Char vragen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef blomst het volgende:
Eric lijkt nu op zijn moeder zegt Eric.
Groot gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, ik ga sexen hierzo in Groningen, laters!!
kan je nu weer doen ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
tjah het is saai nu liederke en hupert op de bank, rat aan het draaien, de rest in de kapsalon eric aan het bewonderen onder het slaken van aanstellerige krolse kreetjes je mist dus weer niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Is dat een scherp scheerapperaatquote:
Of je gelijk hebt, go for itquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Dan moet ze eens naar Barcelonaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gezeik over Ibiza van Lieke, ben ik inmiddels ook zat.
Of Istanboelquote:
En over een paar uur moet hij naar bed en verdwijnt al dat werk weer op een make-up remover doekjequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Day het volgende:
Nou, het heeft wat werk gekost, maar Eric ziet er nu wel beter uit als travestiet.
Ik ben bang dat HET voor de ontslagronde blijft, als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef pullup het volgende:
Klaar....kan dat wanproduct Mayday dan nu weg![]()
Kappe nou Blomst ik krijg jeugd trauma'squote:
Welk programma kijk jij? Toppersquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:59 schreef Lobasca het volgende:
Avond! Hoe laat mogen onze kanjers stemmen?
Je mag het delen hier hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou Blomst ik krijg jeugd trauma's![]()
Het zla mij niets verbazen... Pannekoek is er, en de ontslagronde is voor Bwian....quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef jassy het volgende:
Geen ontslagronde dus?
Ik neem aan dat dit van de site van Mayday komt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
janet
misbaksel
jezus wat ben jij lelijk en dik gatver en dan durf je zon mooi strak meisje als lieke zo aan te vallen. vals nep wijf bah. net als je vriend palma. je stem is walgelijk. je vet is walgelijk. je vertoning is walgelijk. hoop dat ik je nooit weer zie in de g.kooi. mazzel soepkip.
2007-05-31 21:52:26
Ik weet nu dat heksen echt bestaan en ben er redelijk rustig onderquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kappe nou Blomst ik krijg jeugd trauma's![]()
Net gedaanquote:
Misschien moeten we een keer gaan stappen met Zwabberhoer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
Palma vind ik lief. Met Palma is het altijd een feest in de stad.
Gek dat wij er anders over denken.
lieke, mooi en strak?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:04 schreef ericahysterica het volgende:
janet
misbaksel
jezus wat ben jij lelijk en dik gatver en dan durf je zon mooi strak meisje als lieke zo aan te vallen. vals nep wijf bah. net als je vriend palma. je stem is walgelijk. je vet is walgelijk. je vertoning is walgelijk. hoop dat ik je nooit weer zie in de g.kooi. mazzel soepkip.
2007-05-31 21:52:26
Ik dacht meteen aan Revenge of the Nerds III. 'Ze' heeft wel wat weg van Booger.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:03 schreef RSie het volgende:
[afbeelding]
ik moet om een of andere reden aan de film the dark Crystal denken
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |