Of op een Ringo solo album natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:13 schreef knars het volgende:
Als Paul en Ringo iets samen doen, doen ze dat meestal op een Macca solo album
Nou, ik denk dat zoon Julian Lennon of wellicht Sean Lennon eerst aan de beurt zijn en een betere gelijkenis hebben....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja kunnen ze voor george harrison en john lennon dan geen stand-in gebruiken.
zoals eh....nou voor Lennon bv. Robbie wiliams. die klinken wel een beetje hetzelfde.
Die kan niet van zijn eiland afkomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:43 schreef _dirkjan_ het volgende:
Waarom doet Elvis eigenlijk geen Reunion tour?
James dan, die speelde ook al mee op Flaming Pie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:27 schreef thijsdetweede het volgende:
Liever een reunie van de Bea Gees dan van de Beetles. Ik bedoel, Zack, Dhani en Julian/Sean is leuk en aardig, maar Stella op bas lijkt me geen porum.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hee, ideetje... Kan Freddie Mercury niet voor Lennon in de plaats?
De Toppers als de Beatlesquote:Op zondag 3 juni 2007 14:43 schreef webfreak het volgende:
Goed topic man.
The 'Beetles' on tour, daar kunnen geen Toppers tegenop.
Ik hoop dat ze Jim Morrison en Brian Jones ook meevragen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:46 schreef pfaf het volgende:
Ik krijg een deja-vu.
Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
Dat waren ze al niet meer toen Pete Best werd vervangen door Ringoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:11 schreef sanni het volgende:
B reunie komt er niet omdat ze allang niet meer compleet zijn.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:46 schreef pfaf het volgende:
Ik krijg een deja-vu.
Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
Geeft niet, want nu heb ik hem tenminste ook gelezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Dit hele topic trouwens
Sorry voor de kick![]()
En met gastoptredens van Keith Moon en John Entwistle.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:43 schreef webfreak het volgende:
Goed topic man.
The 'Beetles' on tour, daar kunnen geen Toppers tegenop.
Ik hoop dat ze Jim Morrison en Brian Jones ook meevragen
The Bootleg Beatlesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:53 schreef zwareshag het volgende:
In februari treed er overgens een aardig goede Beatles coverband op in de Effenaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |