aah: is hij gecremeerd en naar de sterren geschoten dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat John Lennon ook al een tijdje niet meer onder ons is
Dan hoop ik dat een reunie nog heel lang op zich laat wachten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef ABBAfan het volgende:
Ach, de Beatles zijn al voor de helft weer bij elkaar.
In de hemel dus
John en George zijn ook niet echt warm te krijgen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef ABBAfan het volgende:
De ABBAtjes zijn ook niet echt warm te krijgen voor een reunie toer. Ook niet als ze er een miljard dollar voor krijgen.
Idd zonder Jim is het gewoon knudde. Die nieuwe concerten worden ook aan alle kanten gekraakt!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:30 schreef maartena het volgende:
Paul McCartney is nog steeds actief in de muziekwereld (hij speelde twee jaar terug nog bij de Superbowl). Een reunie van de Beatles is niet meer mogelijk. Net zoals The Doors niets meer zijn zonder Jim Morrisson, zijn de Beatles niets meer zonder John Lennon en George Harrisson.
Die tijd is voorbij. Maar het blijft na al die jaren nog mooie muziek!
z'n zoon Dhaniquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef nipeng het volgende:
Paul, Ringo & Julian Lennon voor John. Wie kan de plaats van George innemen?
Dhani Harrisonquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef nipeng het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Q. het volgende:
Een Beatles-reunie met alleen Ringo, want Paul is natuurlijk ook al lang dood.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef dvdk het volgende:
Ringo Star, Paul Mcartney en George Harrison zijn toch best nog wel fit lijkt me.
Graag met Brian Jones erbijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Briljant.
Briljant stupide, that is.
What's next? "Kunnen de Rulling Stones geen reunietje houden?"
Ja kappen nou. Dit is al de tweede keer in dit topic dat ik me aan je ergerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja kunnen ze voor george harrison en john lennon dan geen stand-in gebruiken.
zoals eh....nou voor Lennon bv. Robbie wiliams. die klinken wel een beetje hetzelfde.
Check.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef cafca het volgende:
Yo, Belsen, de topicnaam is verkeerd:
[afbeelding]
Jeff Lynne, I guess..? Maar als we er toch een coverband van maken, laat dan vooral Pete Best drummenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:48 schreef nipeng het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |