Ik vergeet niks...zit een reis uit te zoeken naar Istanbul...en jij vult het wel aan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet, Nicolaas, Stephan, Angelique en Eveline...
Ik zat even te kijken naar de celeb foto's, maar die tuitlippen op elke foto slaan allesquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Staan leuke berichten op haar gastenboek zo te zien![]()
vind ik ook,die is niet bangquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen als het unaniem beslist moet worden.
Huub: Lieke is ook een stoertje hoor. Die loop middenin een groep waarvan ze weet dat 4 man haar gaan aanvallen.
Dat is wel waar. Lieke heeft pit.
ik vrees van niet..............quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem wel een laptop mee.....en appelkoeken...![]()
Kan het nivo eigenlijk nog lager...steeds denk ik van niet en steeds verbaas ik mij...
zouden Bart en Lesley nog kijken...Ilona, Nena...Sylvia...
zucht...![]()
Vertel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Ik vraag me af hoe lang Lieke psychologie heeft gestudeerd....in ieder geval lang genoeg om er nu profijt van te hebben..ze is goed bezig..![]()
Het spijt me, maar dat zijn nog steeds onbevestigde beweringen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Excuses te over, we wachten nog steeds op de excuses van Brian voor het spugen en slaan.![]()
Istanbul??? Wist je al dat ik vloeiend Engels spreek?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vergeet niks...zit een reis uit te zoeken naar Istanbul...en jij vult het wel aan..![]()
Huub lult teveel tegen Melisa...![]()
ja ze gaat lekker en wat ik ook goed aan haar vindt is dat ze vloeken gebruikt ofzo. Waar zitten rat en dellie btw?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Ik vraag me af hoe lang Lieke psychologie heeft gestudeerd....in ieder geval lang genoeg om er nu profijt van te hebben..ze is goed bezig..![]()
Ze kan echt alles naast zich neer leggen. Je kunt haar bijna niet raken. Zeker niet iemand die ze zelf toch al niet mag. Daar ben ik wel jaloers opquote:
Bart heeft iig de beste beslissing dit jaar genomen..quote:
Naast de HETTEN zijn het nu ook die wannabee butlers, en het ergste is die speltechnische info die ze doorlullen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
Melissa vraagt aan Huub of hij geen snode plannen heeft waarin zij zich kan mengen.
De Kooi wordt overspoeld met bemoeials.
Ah, onbevestigd in de zin van toegegeven door alle partijen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat zijn nog steeds onbevestigde beweringen.
Brian heeft overigens al lang zijn excuses aan Amanda gemaakt.
Ik heb Huub nig nooit excuses naar Lieke horen maken.
was dat niet richard Kelly die dat won?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Day het volgende:
Ik heb MayDay jaren terug nog de Miss Travestie-wedstrijd zien winnen op Veronica. Toen zag ze er wel stukken beter uit.
Klopt Lesley lig nu met een bit in haar mond in Bart's bedquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bart heeft iig de beste beslissing dit jaar genomen..
En de aanwezigheid van Palma is sterk in het voordeel van Ban.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast de HETTEN zijn het nu ook die wannabee butlers, en het ergste is die speltechnische info die ze doorlullen.
Geen vloeken bedoel jequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ze gaat lekker en wat ik ook goed aan haar vindt is dat ze vloeken gebruikt ofzo. Waar zitten rat en dellie btw?
ja knap staaltje zelfbeheersing........ik durf het bijna niet te zeggen maar zou dat gescript zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan echt alles naast zich neer leggen. Je kunt haar bijna niet raken. Zeker niet iemand die ze zelf toch al niet mag. Daar ben ik wel jaloers op
Een excuses, zodat hij de volgende keer weer vrij spel heeft zeker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat zijn nog steeds onbevestigde beweringen.
Brian heeft overigens al lang zijn excuses aan Amanda gemaakt.
Ik heb Huub nig nooit excuses naar Lieke horen maken.
Hiiiihaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt Lesley lig nu met een bit in haar mond in Bart's bed![]()
Je mag wel mee hoor. Lust je appelkoeken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Istanbul??? Wist je al dat ik vloeiend Engels spreek?!![]()
Wat heeft Lieke WO gedaan???? Echt, ik dacht alleen Havo en evt HBO, maar daar is ze toch nog niet mee klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef Katewalker het volgende:
Kelly was waarschijnlijk toen nog niet eens omgebouwd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef RSie het volgende:
[..]
was dat niet richard Kelly die dat won?
nee want dat is een transsexueelquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef RSie het volgende:
[..]
was dat niet richard Kelly die dat won?
Nicolaas kijkt in ieder geval niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem wel een laptop mee.....en appelkoeken...![]()
Kan het nivo eigenlijk nog lager...steeds denk ik van niet en steeds verbaas ik mij...
zouden Bart en Lesley nog kijken...Ilona, Nena...Sylvia...
zucht...![]()
ja...ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan echt alles naast zich neer leggen. Je kunt haar bijna niet raken. Zeker niet iemand die ze zelf toch al niet mag. Daar ben ik wel jaloers op
Qua postuur scheelt het niet veel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht ff dat Natrasha weer terug was, maar het is Melissa.
En dat individu op stream 1 + 2 is dus niet een verklede Jaap.
Ik ben bang dat dat de echte Lieke is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja knap staaltje zelfbeheersing........ik durf het bijna niet te zeggen maar zou dat gescript zijn![]()
Gaat druk worden...terror in Instanbul?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoor. Lust je appelkoeken?
En het komt allemaal binnen via Palma lijkt het wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:16 schreef riri het volgende:
[..]
ja...ik ook
ik zit me hier soms te verbijten en dan denk ik als iemand dat en dat tegen mij zei wat ze soms tegen lieke zeggen dan had ik een ander allang een optetter gegeven alleen al omdat het zo vals en laag bij de gronds is.
Het wordt steeds meer de Gouden Kooi voor achterbuurt mensen valt me op
ja een lief wild katje is het he.......heb je gisteravond nog van haar lieve optreden genoten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef robert2006 het volgende:
amanda is in de salon, yeah, wat een schatje
toen nog nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee want dat is een transsexueel
Ja,.. hoe lang geleden was het dat hij/zij in BB zat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef Day het volgende:
[..]
Kelly was waarschijnlijk toen nog niet eens omgebouwd.
Ik heb het over minimaal 10 jaar terug.
Leuke vriendenkringquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef Villalux het volgende:
Valt me wel op dat er steeds meer vrienden van J de Mol de Kooi in komen.. De gooise matras he!
Je vergeet Jaap, die wil ze als eerste weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia noemt zo`n beetje de volledige populatie op, van mensen die van haar 'nergens heen hoeven'.
Alleen Lieke en Huub staan niet in haar no-go-lijstje.
oh ja die in bilthoven met dr Laban. Misschien neemt ze haar paarse tasje wel mee en bergmanstickers op haar tepels zodat ze die borsten ook kan tonenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Natasia gaan naar Life and Cooking zondag........
zal wel over haar borsten gaan en de Bergmankliniek..
![]()
Jaap mag niet weg van de FEBO, hij is het kijkcijferkanon van DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Je vergeet Jaap, die wil ze als eerste weg.![]()
Niveautje toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
Eric omringt zich met klassevrouwen
[afbeelding]
ik ben gek op d'r, ze is zo'n lieverd, mooie stem, stoere uitstralingquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja een lief wild katje is het he.......heb je gisteravond nog van haar lieve optreden genoten?![]()
Destijds heette Kelly Ferdi. Hij was nog niet omgebouwd.quote:
Eric is nu weer vals vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
Natas nu slijmen met Eric, wat een lelijk achterbaks wijf is dat toch.
Vooral zo doorgaan, dan krijg je vanzelf minder streamers.quote:
Eric is ook niet te vertrouwenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric is nu weer vals vind ik.
Als hij een echte vriend was geweest had hij May day erop kunnen aanspreken.
Nu zit hij straks als wijf aan die tafel.
De make-up sessie gaat voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan, dan krijg je vanzelf minder streamers.
Wanneer komt die ontslagronde eigenlijk? Dit duurt en duurt.
mooie kop met haar ook he.Ja ik kan mij jouw aanbidding helemaal voorstellen hoor. Nou vanavond kan je weer van haar lieftallige optreden genieten want ze heeft zich goed ingedronkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben gek op d'r, ze is zo'n lieverd, mooie stem, stoere uitstraling
Eric is ook gek van Palmaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric is nu weer vals vind ik.
Als hij een echte vriend was geweest had hij May day erop kunnen aanspreken.
Nu zit hij straks als wijf aan die tafel.
Ik vind er echt werkelijk eerlijk waar geen donder aan als dit soort dingen de norm gaan worden.quote:
Normaal gesproken om 21.00 uur, maar Mayday zal in de weg zitten.(Pun intended)quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan, dan krijg je vanzelf minder streamers.
Wanneer komt die ontslagronde eigenlijk? Dit duurt en duurt.
weet je de naam van de dokter ook die nosejobs doet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Diverse mensen proberen Eric subtiel duidelijk te maken dat ook hij wel een nose-job kan gebruiken.
Ik weet toevallig dat de Bergmankliniek in Bilthoven dit ook doet.
Ze is met die studie gestopt..ik weet niet na hoe lang..misschien al na 6 maanden ofzo..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke WO gedaan???? Echt, ik dacht alleen Havo en evt HBO, maar daar is ze toch nog niet mee klaar.
Dat was leuk de travestieshow!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef RSie het volgende:
@ DAy en Ericahysterica.
Op jeugdige leeftijd deed Van der Veer mee aan Kinderen voor Kinderen en is te horen op de CD's van afleveringen 12 t/m 15. Een paar jaar later, in 1997, werd zij nog als travestiet winnaar van het Veronica programma De Travestieshow, gepresenteerd door Robert ten Brink.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
Dat vraag ik me ook al weken af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Mokum020 het volgende:
Waar is die poppenkast van Eric eigenlijk goed voor?
![]()
Ik luister serieus alleen nog naar huub, jaap en lieke en eric af en toe.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind er echt werkelijk eerlijk waar geen donder aan als dit soort dingen de norm gaan worden.
Ze zijn er nu een uur of 3 a 4 mee bezig? Om 10 uur is het klaar, en om half 3 moet die meuk er weer af.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik luister serieus alleen nog naar huub, jaap en lieke en eric af en toe.![]()
Thnxquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Je mag wel mee hoor. Lust je appelkoeken?
Tsss... terror?? Zo ben ik nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gaat druk worden...terror in Instanbul?![]()
ja, leuk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mooie kop met haar ook he.Ja ik kan mij jouw aanbidding helemaal voorstellen hoor. Nou vanavond kan je weer van haar lieftallige optreden genieten want ze heeft zich goed ingedronken
Dan kan hij vanavond met een paar drankjes op de volgende man in de kooi gaan betasten, ws Brian maar kan ook Jaap zijn.quote:
nou reken maar dat ik van die lowlife nitwit geniet hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, leuk.
jij mag er ook van genieten hoor.
Het lijkt Zwabberhoer welquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat die mevrouw/ meneer die helpt met het stylen van de bewoners de gave heeft zichzelf op de achtergrond te plaatsen.
Dat het niet om hem draait, maar om de miljonairs.
drank doet meer dan je denkt......ik maak me al klaar voor haar ongeleide acties met die wilde ogenquote:
Ah ok. Ik zou zweren dat Mayday won. Ze was er in ieder geval wel bij, ik ken haar nl. daar van.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef RSie het volgende:
@ DAy en Ericahysterica.
Op jeugdige leeftijd deed Van der Veer mee aan Kinderen voor Kinderen en is te horen op de CD's van afleveringen 12 t/m 15. Een paar jaar later, in 1997, werd zij nog als travestiet winnaar van het Veronica programma De Travestieshow, gepresenteerd door Robert ten Brink.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
thx voor de infoquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok. Ik zou zweren dat Mayday won. Ze was er in ieder geval wel bij, ik ken haar nl. daar van.
Thanks voor de info.![]()
volgens mij willen ze gewoon er voor zorgen dat hij zijn studie niet haalt. Dat moet morgen om 2 uur af zijn en daar zou hij vandaag weer de hele dag mee aan de slag gaan, maarja toen kwam die bouwvakker in huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |