oh ja die in bilthoven met dr Laban. Misschien neemt ze haar paarse tasje wel mee en bergmanstickers op haar tepels zodat ze die borsten ook kan tonenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Natasia gaan naar Life and Cooking zondag........
zal wel over haar borsten gaan en de Bergmankliniek..
![]()
Jaap mag niet weg van de FEBO, hij is het kijkcijferkanon van DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Je vergeet Jaap, die wil ze als eerste weg.![]()
Niveautje toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
Eric omringt zich met klassevrouwen
[afbeelding]
ik ben gek op d'r, ze is zo'n lieverd, mooie stem, stoere uitstralingquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja een lief wild katje is het he.......heb je gisteravond nog van haar lieve optreden genoten?![]()
Destijds heette Kelly Ferdi. Hij was nog niet omgebouwd.quote:
Eric is nu weer vals vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
Natas nu slijmen met Eric, wat een lelijk achterbaks wijf is dat toch.
Vooral zo doorgaan, dan krijg je vanzelf minder streamers.quote:
Eric is ook niet te vertrouwenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric is nu weer vals vind ik.
Als hij een echte vriend was geweest had hij May day erop kunnen aanspreken.
Nu zit hij straks als wijf aan die tafel.
De make-up sessie gaat voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan, dan krijg je vanzelf minder streamers.
Wanneer komt die ontslagronde eigenlijk? Dit duurt en duurt.
mooie kop met haar ook he.Ja ik kan mij jouw aanbidding helemaal voorstellen hoor. Nou vanavond kan je weer van haar lieftallige optreden genieten want ze heeft zich goed ingedronkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben gek op d'r, ze is zo'n lieverd, mooie stem, stoere uitstraling
Eric is ook gek van Palmaquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric is nu weer vals vind ik.
Als hij een echte vriend was geweest had hij May day erop kunnen aanspreken.
Nu zit hij straks als wijf aan die tafel.
Ik vind er echt werkelijk eerlijk waar geen donder aan als dit soort dingen de norm gaan worden.quote:
Normaal gesproken om 21.00 uur, maar Mayday zal in de weg zitten.(Pun intended)quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral zo doorgaan, dan krijg je vanzelf minder streamers.
Wanneer komt die ontslagronde eigenlijk? Dit duurt en duurt.
weet je de naam van de dokter ook die nosejobs doet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Diverse mensen proberen Eric subtiel duidelijk te maken dat ook hij wel een nose-job kan gebruiken.
Ik weet toevallig dat de Bergmankliniek in Bilthoven dit ook doet.
Ze is met die studie gestopt..ik weet niet na hoe lang..misschien al na 6 maanden ofzo..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke WO gedaan???? Echt, ik dacht alleen Havo en evt HBO, maar daar is ze toch nog niet mee klaar.
Dat was leuk de travestieshow!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef RSie het volgende:
@ DAy en Ericahysterica.
Op jeugdige leeftijd deed Van der Veer mee aan Kinderen voor Kinderen en is te horen op de CD's van afleveringen 12 t/m 15. Een paar jaar later, in 1997, werd zij nog als travestiet winnaar van het Veronica programma De Travestieshow, gepresenteerd door Robert ten Brink.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kelly_van_der_Veer
Dat vraag ik me ook al weken af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:23 schreef Mokum020 het volgende:
Waar is die poppenkast van Eric eigenlijk goed voor?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |