Staan leuke berichten op haar gastenboek zo te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Nja mocht iemnad zich vervelen en toevallig een knuppel in de auto hebben liggen ;
http://www.divamayday.com/book.html?action=showAgenda
geef je nog een uurtjequote:
huub scheldt lieke regelmatig uit voor kankerhoer etc, hij doet hetzelf ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
't Is toch gewoon zo? Bovendien, waarom zou Huub er normaal op moeten reageren als zo'n bootwerker binnenkomt en meteen zijn liefje begint te schofferen.
Amanda heeft nepnagels bij hem gezet en die wil hij eraf, want hij vindt ze niksquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zet de streams aan en wat zie ik...Jaap die zijn nagels vijlt...het wordt steeds gekker..
Ja, dat had ik gezienquote:
Dat lukt Huub nooit zo een blok vet in het zwembad te gooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, knal die gozer in het zwembad, dan komt ie niet meer.
Dat gaat ook snel, alhoewel, Almere bestaat grotendeels uit Amsterdammers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
Het komt allemaal uit dezelfde kring.....Rembrandtsplein, Leidseplein, Wallen.....
en de achterbuurt van Almere niet te vergeten
Ja, maar ik vind alle trash van buiten die per definitie meer gemeen heeft met de trash binnen een beetje erg goedkoop worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub scheldt lieke regelmatig uit voor kankerhoer etc, hij doet hetzelf ook
stoer!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik trek de streams niet op dit moment, oefenen voor de echte non-stream periode.
Dát begrijp ik dus ook niet, als dit het beste is wat we hebben op travo gebied dan is het treurig gesteld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezienHulk vind ik ook toepasselijk. Te gek voor woorden dat zoiets omhoog kan vallen met zo weinig looks en talenten.
Ik neem wel een laptop mee.....en appelkoeken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had het tegen Mokum. Hij gaf de opmerking dat het allemaal niks was en dat we allemaal bleven kijken en toen vroeg ik of we ermee op zouden houden. Met streams bekijken bedoel ik dan. Mokum en ik gaan nu op vakantie ipv streams kijken. Ja ehm, dat dus.![]()
Inderdaad. Nog nooit een excuusje gehoord. Huub in het zwembad nu!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub scheldt lieke regelmatig uit voor kankerhoer etc, hij doet hetzelf ook
Ik denk dat alleen de grootste bekken zich de Kooi binnenwerken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dát begrijp ik dus ook niet, als dit het beste is wat we hebben op travo gebied dan is het treurig gesteld.
Je vergeet, Nicolaas, Stephan, Angelique en Eveline...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem wel een laptop mee.....en appelkoeken...![]()
Kan het nivo eigenlijk nog lager...steeds denk ik van niet en steeds verbaas ik mij...
zouden Bart en Lesley nog kijken...Ilona, Nena...Sylvia...
zucht...![]()
Bart en lesley absoluut niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem wel een laptop mee.....en appelkoeken...![]()
Kan het nivo eigenlijk nog lager...steeds denk ik van niet en steeds verbaas ik mij...
zouden Bart en Lesley nog kijken...Ilona, Nena...Sylvia...
zucht...![]()
Wilde je wat zeggen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef milk-shake het volgende:
[quote]Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...ga je mee op vakantie...![]()
Excuses te over, we wachten nog steeds op de excuses van Brian voor het spugen en slaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad. Nog nooit een excuusje gehoord. Huub in het zwembad nu!
Fries Bolle en kindquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet, Nicolaas, Stephan, Angelique en Eveline...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |