Ik stop met kijken naar dit gebler, ik ga tv kijken s6 voor de rest. Half uur streams aan en nu al uit yesssssssssss gaat goed.quote:
Ach jezus, dat zal toch niet waar wezen??quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:28 schreef carpediem23 het volgende:
Huh is mayday dan de nieuwe bewoonster?
Want op haar hyves staan wel dat soort berichten...
Ook jij laat ons aan ons lot over? Alleen de dapperen blijven overquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik stop met kijken naar dit gebler, ik ga tv kijken s6 voor de rest. Half uur streams aan en nu al uit yesssssssssss gaat goed.
Ook weer 'sterf' erbij, of dat nog net niet?quote:
Alsjeblieft........ bespaar ons dat leed! Dan ben ik echt klaar met DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:32 schreef carpediem23 het volgende:
Maar denken jullie dat Mayday gaat blijven? Op hyves staan wel berichten van gisteren dat ze de vila in gaat!! Dusss....Ook reactie van hoe laat ga je er in dan kijk ik even live mee ect.
Iid Geen vrouw te bekennenquote:
Ze/hij is nu toch al binnen...die blijft echt niet..en ik kan het wetenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:32 schreef carpediem23 het volgende:
Maar denken jullie dat Mayday gaat blijven? Op hyves staan wel berichten van gisteren dat ze de vila in gaat!! Dusss....Ook reactie van hoe laat ga je er in dan kijk ik even live mee ect.
Dat was ik al een beetje, maar dan helemaal ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsjeblieft........ bespaar ons dat leed! Dan ben ik echt klaar met DGK.![]()
Hear Hearquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik al een beetje, maar dan helemaal ja.
Het begon net weer ergens op te lijken met die afspraken en dat overleggen. Nu zitten we alweer anderhalve dag in het geschreeuw.quote:
Amanda de laatste paar dagen, dat is ook echt iets wat me wegjaagt, ik kan gewoon niet tegen zoveel verbale vuiligheid en ordinair gedrag. Zeker als niemand haar er op aanspreekt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was ik al een beetje, maar dan helemaal ja.
Err scan, dat doet ze al 2 dagen nu.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Heel af en toe laat Amanda weer even zien dat ze eigenlijk de meest erge en walgelijke figuur in het huis is.
Dat lijkt het grootste probleem te zijn: ze worden er niet op aangesproken, het wordt zelfs door achter gestimuleerd... het is echt een 24/7 live Flodder uitzending aan t worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda de laatste paar dagen, dat is ook echt iets wat me wegjaagt, ik kan gewoon niet tegen zoveel verbale vuiligheid en ordinair gedrag. Zeker als niemand haar er op aanspreekt.
Foei Lieke!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
Ook Lieke wil best een boobjob laten doen, als het mag en kan. Heel graag zelfs.
MayDay suggereert dat mensen dan tenminste naar haar tieten kunnen kijken.
Dat is zooo een no go bij travo's ..quote:
Ze houdt wat vocht vast.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Melissa ziet er niet echt goed uit vandaag.
Ze heeft al aangegeven dat ze meer tiet wilquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Foei Lieke!![]()
Laat je niet meesleuren door dat stelletje idioten.
Hou het bij puur natuur!
We zijn het voor de verandering eens. Maar als ze die spieren weg kan werken... dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Foei Lieke!![]()
Hou het bij puur natuur!
Ja idd dat vind ik ook dus heel jammer...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Iemand die zo dom is als Amanda kun je nooit in de zeik zetten. Dat is echt jammer.
Alles wat Huub en Lieke nu doen is dus zonde van de moeite. Alles kaatst toch af op dat bord voor Amanda's hoofd.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Melissa ziet er niet echt goed uit vandaag.
Ja, dat zou echt stom zijn. Ik vind echt dat ze een mooi lichaam heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Foei Lieke!![]()
Hou het bij puur natuur!
En Flodder was zéér succesvol.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt het grootste probleem te zijn: ze worden er niet op aangesproken, het wordt zelfs door achter gestimuleerd... het is echt een 24/7 live Flodder uitzending aan t worden.
Had gehoopt dat Lieke dat zou doen, maar daar is ze te veel dame voorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En Jaap gaat hem eraf trekken en in de vijver gooien...![]()
Als die spieren afgebouwd worden dan heeft ze ook weer meer borst... die zijn niet voor niets zo plat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
We zijn het voor de verandering eens. Maar als ze die spieren weg kan werken... dat dan weer wel.
ik hoop het toch effe van niet zeg!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef carpediem23 het volgende:
Ik weet het nu zeker mensen ze gaat blijven!! ( denk ik hoor, weet het natuurlijk niet zeker)
ALs hij zijn bek dichthoudt dan hoeven we zijn verrotte tanden niet te zien.quote:
Krijg ook niet echt het idee dat Lieke te raken is. The battle of the bitches ik ben er klaar voor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Staat Amanda daar nou echt te verkondigen dat ze zelf mooi is?
Maar Lieke kan beter haar negeren, want je kunt Amanda nooit raken.
En dan doodleuk zeggen dat Huub op hem geilt @@quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe een man die zich gaat verkleden als een ordinaire vrouw, en dat ook nog geloven
Ja dat zou voor mij idd de reden zijn om niet meer te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsjeblieft........ bespaar ons dat leed! Dan ben ik echt klaar met DGK.![]()
Nou! Sylvia haar gebit leek daar een prodent reclame bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:41 schreef Liess het volgende:
[..]
ALs hij zijn bek dichthoudt dan hoeven we zijn verrotte tanden niet te zien.
Het kent Melissa en is ongetwijfeld net als Melissa binnengekomen via het circuit van Palma... van wie je je ook afvraagt waarom ze zo tekeer mag gaan tot slaan aan toe.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef jacqjacq het volgende:
er bestaan ook hier in nederland echt wel travestieten die er echt mooi uit zien.
waarom dan nu zo'n wanstaltig type uitnodigen?
en die moet eric restylen?
overigens erg raar dat zo'n bezoeker zo'n grote bek opentrekt tegen een bewoner. die laat zich inpakken door natasia's en amanda's geslijm
Ookal waren die van Sylvia op en top zwart, zij maakte nooit iemand belachelijk om zijn of haar uiterlijk zover ik me kan heugen.... hij doet dat dus gewoon wel, terwijl die zelf zo lelijk als de pest is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou! Sylvia haar gebit leek daar een prodent reclame bij.
Ja precies! Kijk ik vind kikkers leuk... maar dan wel een mannetjes kikkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan doodleuk zeggen dat Huub op hem geilt @@
Dat geeft hoop voor een sfeervol avondje....als ze blijft leven dan en niet inquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Amanda mag toch niet meer drinken van Brian...... ik zie haar constant met een enorme bel rose.
En de Ex van Manny en de familie van Natasjaquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Disana het volgende:
Huub is het dreigen van mensen buiten de Kooi zat. Hij noemt hierbij ook de broer van Brian.
dat is waar...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Iemand die zo dom is als Amanda kun je nooit in de zeik zetten. Dat is echt jammer.
Alles wat Huub en Lieke nu doen is dus zonde van de moeite. Alles kaatst toch af op dat bord voor Amanda's hoofd.
Dat is waar ja, maar het is goedkope humor.... en NL houdt van goedkoop en simpel. Bauer, Smit en Joling scoren niet voor niets zo goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het een parodie was.... het idee dat mensen echt zo erg kunnen zijn is angstaanjagend.
Het enige vast punt: Amanda blijft de hele avond krijsen als een straathoerquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
weet iemand de agenda voor vanavond?...
Wil iemand even zeggen wat er uberhaupt aan de hand is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
Wie bezorgt daar even een extra grote zak pinda's??quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat geeft hoop voor een sfeervol avondje....als ze blijft leven dan en niet in een nootje stikt...![]()
21:00 ruziequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
eensch die meid ziet er gewoon goed en gezond uit. Alsof de vrouwelijkheid in de cupmaat zou zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
Er is nix mis met Lieke's lichaam. Ik ben geen fan van haar, maar dat tiete gedoe is zoo zielig. Sportieve meid met een sportief lichaam. Daar kunnen die opgepepte, ingespoten nepvrouwen een voorbeeld aannemen i.p.v alles laten verbouwen![]()
Ik vind die gespierde bouw niet mooi, zeker niet in de jurkjes die ze moet dragen. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
Er is nix mis met Lieke's lichaam. Ik ben geen fan van haar, maar dat tiete gedoe is zoo zielig. Sportieve meid met een sportief lichaam. Daar kunnen die opgepepte, ingespoten nepvrouwen een voorbeeld aannemen i.p.v alles laten verbouwen![]()
Met extra grote pinda's, gehuld in een jasje van rattengif!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie bezorgt daar even een extra grote zak pinda's??![]()
Wel met haar stijl dan een tijgernootjequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat geeft hoop voor een sfeervol avondje....als ze blijft leven dan en niet in
een nootje stikt...![]()
die kleding past niet bij haar. Ik denk als ze een sportieve outfit draagt dat ze veel beter tot haar recht komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die gespierde bouw niet mooi, zeker niet in de jurkjes die ze moet dragen. Voor de rest ben ik het met je eens.
Nee hoor, meneer heeft het alweer gezien in Nederland en is plannen aan het maken om naar Parijs of Londen te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Donnie29 het volgende:
Nee dat word toch niet de nieuwe bewoner???
Iemand die Erica gaat restylen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wil iemand even zeggen wat er uberhaupt aan de hand is?Waarom is er zo'n verklede kerel ? Is dat 'n nieuwe bewoner of is dat iemand die gewoon op visite komt en dingen komt uit leggen enzo
![]()
Volgens mij is een middeltje dat haaruitval veroorzaakt genoeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Met extra grote pinda's, gehuld in een jasje van rattengif!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
21:00 ruzie
21:30 nog meer ruzie
22:00 tot 02:30 ranzige ruzie
Ze heeft Lieke er echt niet mee, dus laat maar gaan. Het zegt meer over die idioot dan over Lieke.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef rooie3 het volgende:
Dit slaat echt nergens op hoor ,hoe die Mayday doet tegen Lieke.
Dat is dit:quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wil iemand even zeggen wat er uberhaupt aan de hand is?Waarom is er zo'n verklede kerel ? Is dat 'n nieuwe bewoner of is dat iemand die gewoon op visite komt en dingen komt uit leggen enzo
![]()
Die verklede kerel pimt Eric. Kwam binnen en begon direkt tegen Lieke en Huub te katten. Vriendje van Palma?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens mij is hij niet de nieuwe
dit heeft ie geschreven via hyves naar iemand anders
---
had m al eerder gezien ja . hoe dan die bollywood bende. zeg waar hang je trouwens ben hier in de boutique. morgen niet maar vrij en zaterdag wel. morgen gouden kooi boel
---
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
21:00 ruzie
21:30 nog meer ruzie
22:00 tot 02:30 ranzige ruzie
De redactie geven haar kleding die niet bij haar past. Trutjurken met pofmouwen. Lieke is een sportief tiep.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die gespierde bouw niet mooi, zeker niet in de jurkjes die ze moet dragen. Voor de rest ben ik het met je eens.
Natuurlijk! Ook Mayday heeft een moeder nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Die verklede kerel pimt Eric. Kwam binnen en begon direkt tegen Lieke en Huub te katten. Vriendje van Palma?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Day het volgende:
Die stoere praat van Huub, echt!![]()
Mayday veegt de vloer met 'm aan. Mét jurk én pruikje.
Jezelf met nul komma niks opwerken. Dat doet al dat volk wat binnenkomt. Kijk maar naar Palma en Melissa.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dat mens een celebrity?? Ben ik blij dat ik dat figuur echt NIET ken en ook liever niet wil kennen.
Och nou, het bewijs is geleverd. Ik wist het. Wat een inteelt is dat toch allemaal aan het worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma staat ook op zijn site.
Jimmy Whoo doorbitch, Escape ect...Kennen elkaar van uitgaan. Mayday is vet bekend hier in Amsterdam.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Melissa mag MayDay supergraag. Wat een trashy oppervlakkig milieu is dat toch, zeker als je Palma ook nog meerekent.
yepquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Heeft die verklede Lieke bedreigd?
Ik zit hier een kaarsje te branden voor Superbink.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Day het volgende:
Die stoere praat van Huub, echt!![]()
Mayday veegt de vloer met 'm aan. Mét jurk én pruikje.
Ja, en iedereen vergeet waarom eigenlijk precies.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Jimmy Whoo doorbitch, Escape ect...Kennen elkaar van uitgaan. Mayday is vet bekend hier in Amsterdam.
Ik kan het me voorstellen; het is net de Hulk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
En waarom pakt Huub Mayday zelf niet aan dan? Waarom stuurt hij Jaap op 'r af?
Kijk even naar het postuur van MayDay.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel dat die homo en travo scene aandelen DGK heeft gekocht. 's toch ongelooflijk. Iedreen z'n meug hoor en ze dooen ook allemaal maar. TIEN zorgt hiermee wel dat het publiek totaal van dit programma vervreemd. Het lijkt wel dat ze niet willen dat er nog mensen kijken. Uitzending gezien? Palma, Kots, Jaap, Palma, Kots, Jaap... en dat was de uitzending.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Die verklede kerel pimt Eric. Kwam binnen en begon direkt tegen Lieke en Huub te katten. Vriendje van Palma?
Die achterbakse sukkel heeft al eerder gezegt dat Lieke die pruik moest aftrekken. Zo vals... Begint een beetje Brian streken te krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
Het zou inderdaad best een aangenaaid haarstuk kunnen zijn, of vastgezet met haarclips.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Is het wel een pruik eigenlijk? Zo niet, dan kun je nog zo hard trekken, maar...
Jaap Terror is leuker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
en ik ben zo vet niet onder de indruk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Jimmy Whoo doorbitch, Escape ect...Kennen elkaar van uitgaan. Mayday is vet bekend hier in Amsterdam.
Zij bepaald wie er naar binnen mag en wie niet. Voor velen is het een heel vals wijf. Daarom hoop ik ook dat ze blijft! Ik vind haar ok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en iedereen vergeet waarom eigenlijk precies.
Zullen we ermee ophouden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Het nivo gaat met de dag omlaag...de ruzies ordinairder...elke dag die stem vam Dellie en Palma..
ranzigheid, sex, homo's, travo's, hoeren......
en toch blijven we kijken...![]()
Kom eens een avondje stappen in Mokum....quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Waar haaaaaaalen ze al die mensen zonder een spatje klasse toch vandaan! Bah......!
hupie is te klein kan niet bij de pruik komenquote:
Zijn/haar guestbook staat idd alweer vol met "kwaliteitsreacties"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dit:
http://www.divamayday.com/book.html?gbegin=1760&id=40
Nou, iemand die binnenkomt als gast en meteen Lieke begint te bashen en haar pakt op haar uiterlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Zij bepaald wie er naar binnen mag en wie niet. Voor velen is het een heel vals wijf. Daarom hoop ik ook dat ze blijft! Ik vind haar ok.
Huub zit in zijn maag met achter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die achterbakse sukkel heeft al eerder gezegt dat Lieke die pruik moest aftrekken. Zo vals... Begint een beetje Brian streken te krijgen.![]()
hoeft schijnbaar niet echt, mayday mag natas......quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef ericahysterica het volgende:
nasty is stevig aan het netwerken en zit te soppen vanwege Mayday.Mayday vindt een film van Borat een perfecte voorlichting.........
Ik vind hem niks. Zoals ik Palma en Melissa niks vind. DGK moet eens in een andere vijver gaan vissen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Zij bepaald wie er naar binnen mag en wie niet. Voor velen is het een heel vals wijf. Daarom hoop ik ook dat ze blijft! Ik vind haar ok.
Ik ben streamvrij, oefenen dus, ik lees alleen mee hier.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
Het nivo gaat met de dag omlaag...de ruzies ordinairder...elke dag die stem vam Dellie en Palma..
ranzigheid, sex, homo's, travo's, hoeren......
en toch blijven we kijken...![]()
Nou, volgens Huub kan hij 'm makkelijk aan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar het postuur van MayDay.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen; het is net de Hulk.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar het postuur van MayDay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |