Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens mij is hij niet de nieuwe
dit heeft ie geschreven via hyves naar iemand anders
---
had m al eerder gezien ja . hoe dan die bollywood bende. zeg waar hang je trouwens ben hier in de boutique. morgen niet maar vrij en zaterdag wel. morgen gouden kooi boel
---
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
21:00 ruzie
21:30 nog meer ruzie
22:00 tot 02:30 ranzige ruzie
De redactie geven haar kleding die niet bij haar past. Trutjurken met pofmouwen. Lieke is een sportief tiep.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind die gespierde bouw niet mooi, zeker niet in de jurkjes die ze moet dragen. Voor de rest ben ik het met je eens.
Natuurlijk! Ook Mayday heeft een moeder nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Die verklede kerel pimt Eric. Kwam binnen en begon direkt tegen Lieke en Huub te katten. Vriendje van Palma?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Day het volgende:
Die stoere praat van Huub, echt!![]()
Mayday veegt de vloer met 'm aan. Mét jurk én pruikje.
Jezelf met nul komma niks opwerken. Dat doet al dat volk wat binnenkomt. Kijk maar naar Palma en Melissa.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dat mens een celebrity?? Ben ik blij dat ik dat figuur echt NIET ken en ook liever niet wil kennen.
Och nou, het bewijs is geleverd. Ik wist het. Wat een inteelt is dat toch allemaal aan het worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Palma staat ook op zijn site.
Jimmy Whoo doorbitch, Escape ect...Kennen elkaar van uitgaan. Mayday is vet bekend hier in Amsterdam.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Melissa mag MayDay supergraag. Wat een trashy oppervlakkig milieu is dat toch, zeker als je Palma ook nog meerekent.
yepquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
Heeft die verklede Lieke bedreigd?
Ik zit hier een kaarsje te branden voor Superbink.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:49 schreef Day het volgende:
Die stoere praat van Huub, echt!![]()
Mayday veegt de vloer met 'm aan. Mét jurk én pruikje.
Ja, en iedereen vergeet waarom eigenlijk precies.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Jimmy Whoo doorbitch, Escape ect...Kennen elkaar van uitgaan. Mayday is vet bekend hier in Amsterdam.
Ik kan het me voorstellen; het is net de Hulk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Day het volgende:
En waarom pakt Huub Mayday zelf niet aan dan? Waarom stuurt hij Jaap op 'r af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |