- Ik wilde gewoon meedoen met de thread. Niks byzonders maar alle op of aanmerkingen zijn welkom hoor. Leer ik ook vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef meneer draak het volgende:
@sanni
+ nachtfoto's zijn meestal wel mooi
- wat wil je er precies mee bereiken? Is dit gewoon een overzichtsfoto of is er specefiek iets wat moet opvallen, dat mis ik eigenlijk een beetje in deze foto
de mijne van vandaag van de grachtenloop van afgelopen vrijdag in Haarlem. Het is duidelijk druk:
[afbeelding]
De foto van sgoldie boven je heeft geen commentaar gekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:34 schreef sanni het volgende:
[..]
- Ik wilde gewoon meedoen met de thread. Niks byzonders maar alle op of aanmerkingen zijn welkom hoor. Leer ik ook van
edit: Er stond geen foto boven mij waarop ik een + of - reactie op kon geven.
Bedoelde met 'duidelijke bewerking' niet echt dat ik er een specifiek doel mee had wat overduidelijk is ofzo, maar meer dat het duidelijk is dát 'ie bewerkt is. Het is overduidelijk niet straight from the camera.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef sgoldie het volgende:
@casparovv eerlijk gezegd kan ik niet precies uit de foto halen wat je bedoelt..het is dat je er tekst en uitleg aan geeft, maar de foto spreekt niet voor zich...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef MissBliss het volgende:
De foto van sgoldie boven je heeft geen commentaar gekregen.
Zal ik die dan ook even meenemen, hoe meer mensen beoordelen des te beterquote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef sgoldie het volgende:
deze heb ik even gemaakt nunet, niks bijzonders, maar moest toch keer een hijskraantje erop zetten..
Helaas moet er nog een min bij dat waarschijnlijk door de nabewerking is ontstaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:30 schreef PiperMaru het volgende:
Dit weekend, Lilian Vieira van Zuco 103 op Festival Mundial:
TNX, alleen de jpg-compressie doet geen goed aan de scherpte op de resize zie ik nu. op de full-size is het, afgezien van de dunne staart, gelukkig wel helemaal scherp te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
dat is dorgaans een fractie van een seconde, knap dat hij hem er alsnog scherp op gekregen heeft![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:04 schreef KD-fotografie het volgende:
ER, ik vind het een mooie foto, de andere zwanen zo wazig op de achtergrond, de zwaan op de voorgrond springt er lekker uit en is ook mooi scherp.
Ik wil overigens ook zeggen dat ik maar weinig landschapfoto's leuk vind, meestal doen ze me niks, eerst deden die van jou me ook weinig maar de laatste tijd ben ik ze heel erg gaan waarderen en kijk ik er graag naar.
Ik heb het gevoel dat je hierein echt met sprongen in vooruit bent gegaan, het is ook echt jouw ding denk ik, ik doe het je ook niet na.
dat moet dan door de verkleining komen dat het zo lijkt, hijs in t groot iig wel scherpquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef KD-fotografie het volgende:
Ynske
+ de speelsigheid wat zo'n enorm beest kan uitstralen
- hij lijkt een beetje onscherp ofzo, weet het niet exact.
[afbeelding]
Dat zou idd kunnen, heb ik ook wel eens last van helaas, jammer is dat!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet dan door de verkleining komen dat het zo lijkt, hijs in t groot iig wel scherp
Ik vind de foto van PiperMaru wel mooi geworden. Zoals hij omschijft stond de zanger geen moment stil. Dat heeft ie goed vast kunnen leggen. Er zit heel veel actie in de foto. Ik zou alleen meer publiek willen zien,quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
PiperMaru mooie foto waar je de energie van af ziet. Enig minpuntje vind ik misschien dat meneer zelf wat roze oogt
Er kwam wat duister weer aan vanmorgen
[afbeelding]
Meer publiek was echt niet mogelijk, ik ben maar een klein meisje en steek niet boven al die lange kerels uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Ik vind de foto van PiperMaru wel mooi geworden. Zoals hij omschijft stond de zanger geen moment stil. Dat heeft ie goed vast kunnen leggen. Er zit heel veel actie in de foto. Ik zou alleen meer publiek willen zien,
Ik heb em wel met voetje, maar die is niet zo mooi als deze. Als het weer eens mooi weer is al ik em op nieuw maken ok!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:35 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Meer publiek was echt niet mogelijk, ik ben maar een klein meisje en steek niet boven al die lange kerels uitDan had ik op het balkon moeten staan maar dat was helaas niet open.
Jouw foto is tof alleen vind ik het toch jammer dat het voetje van het wijnglas er niet helemaal op staat.
OMG! Die zou je zo als een schilderij bij de Expo zo kunnen verkopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
TheBoogieman
+ Mooie compositie, mooie meid, en mooie kleuren, aparte sfeer
- Ik had haar oor eraf gecloned, en de schaduw linksachter stoort me een beetje
Mijne. Mannetje was op zijn gemakkie aan het kanoeen op een spiegelglad meer
[afbeelding]
Zooooo, bedanktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:59 schreef DarkManta het volgende:
[..]
OMG! Die zou je zo als een schilderij bij de Expo zo kunnen verkopen.
+ heerlijke compositie, lekker rustgevende sfeer
- Jammer dat ie niet koop is bij de Expo
Het is voor mij een pluspunt dat jij niet weet wat het voor moet stellenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef meneer draak het volgende:
prupke
+ heel mooi met de kleuren enzo
- wat moet het voorstellen :s
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |