Hij is idd vrij grauw en donker. Ik zou eens aan de levels van het plaatje slingerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef bmwm3e46smg het volgende:
[..]
+ de wolken spreken echt mooi gedaan
- de donkere voorgrond met de huizen vind ik persoonlijk iets minder.
Deze foto is genomen in "het weegje" tussen Waddinxveen en Gouda in.
graag tips en trucs.....enz..dank u...
(ik weet dat mijn Tiffen Haze 1 filter vies was kwam ik pas te laat achter toen ik al thuis was dus kijk daar even doorheen aub)
[afbeelding]
bij deze de foto in kleur...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:01 schreef ..zapper het volgende:
@bmwm3e46smg
+ compositie en een sfeertje
- ik vind het nogal een grauwe foto, wellicht dat ie me in kleur meer aanspreekt
[afbeelding]
Zwaan zat op de kade, en ik op 50 centimeter afstand.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef prupke het volgende:
ik vind deze mooier
net alsof die zwaan erop geplakt is .
geen minpunten
quote:
Vind de eerste versie mooi, horizon op 1/3de van boven, precies goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb hem eerlijk gezegd ook andersom
Maar ik vond degene met meer water zelf mooier
KD en VV, dank voor de woorden.
En KD, jouw kat lijkt zoveel op die van mij!!! Alleen krijg ik ze niet zo mooi op de foto.![]()
Vind je? Ik vind het juist heel bevlogen overkomen, ze gaat duidelijk op in haar muziek. Dat haar bekrachtigt het juist, vind ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:18 schreef pirke het volgende:
+ levendig en mooie natuurlijke kleuren
- jammer dat er zoveer haar voor zit
Leuke compositie, jammer alleen dat de foto niet scherp is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het juist heel bevlogen overkomen, ze gaat duidelijk op in haar muziek. Dat haar bekrachtigt het juist, vind ik.
KD, mooi gepakt moment.
Deze vond ik zelf wel aardig:
[afbeelding]
ik vind dit toch altijd zo eng![]()
Best een leuk portret, alleen vind ik zijn blik een beetje doods, en het lijkt net of hij geen linkerarm heeft. De foto doet het wel goed in zwart-witquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Leuke compositie, jammer alleen dat de foto niet scherp is.
Een vriend van me liet zich door zijn vriendin toetakelen met vlechtjes in zijn haar, en daar moest natuurlijk even een foto van worden gemaakt.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Marty26 het volgende:
@Arjan:
Kleuren erg goed. Ik had alleen graag iets meer omgeving gezien.... Meer omdat die kiddo van alles in zijn hand heeft. Aan de andere kant maakt het je ook wel weer nieuwsgierig.
[afbeelding]
Tatoo Beurs in de rai.
Thnx, maar 't is wel mijn dochterquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Marty26 het volgende:
@Arjan:
Kleuren erg goed. Ik had alleen graag iets meer omgeving gezien.... Meer omdat die kiddo van alles in zijn hand heeft. Aan de andere kant maakt het je ook wel weer nieuwsgierig.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |