abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49988323
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
Neu hoor, ben ik niet mee eens. Toen ze in New York City nog met paarden reden toen hing er toch een meur van paardenvlaai in de stad. Trein, tram, automobiel hebben dat mooi verdreven. En anyway, als vast kan worden gesteld dat die Elfletterig niet ook gewoon weer kloontje # 81.000 oid is, dan gaat het imo ook niet op.
Waarom is dat zo belangrijk? Mijn bijdragen zijn wel of niet interessant en de gebruikersnaam die in de kantlijn staat, is bijzaak; niet meer dan een soort herkenningsteken. Ik heb het liever over de inhoud. Als blijkt dat ik een kloon ben, ben ik ineens niet interessant meer? Is de inhoudelijke waarde van mijn bijdragen dan ineens weg? Ik zou die redenatie misschien nog snappen als ik hier alleen zou zitten te trollen, maar dat doe ik duidelijk niet. Als ik op status zou kicken, zou ik juist veel vaker trollen. Degenen die het hardst trollen en topics verzieken, zijn vaak de bekendste users.
pi_49988347
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:52 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zoiets, maar dan niet met modder en dieper water.
Dit is een vrij land. .
I´m back.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 02:00:40 #128
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49988363
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Veinst haar onkunde. Weet feilbaar zeker Ryan3 te vinden om ad hominem te gaan. . Ja, ze is een soort Lupa_solitaria ook, ken je die? Ook vertrokken na een zeperd.
Lupa doet het volgens mij prima als roodharig sexbeest, volgens Drugshond's gegevens van een jaar geleden ofzo.
Het zou wel lullig zijn als blijkt dat sexy_ ook sigme blijkt te zijn....
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 02:01:31 #129
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49988375
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is een vrij land. .
Daarom juist.
Carpe Libertatem
pi_49988377
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 01:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waarom is dat zo belangrijk? Mijn bijdragen zijn wel of niet interessant en de gebruikersnaam die in de kantlijn staat, is bijzaak; niet meer dan een soort herkenningsteken. Ik heb het liever over de inhoud. Als blijkt dat ik een kloon ben, ben ik ineens niet interessant meer? Is de inhoudelijke waarde van mijn bijdragen dan ineens weg? Ik zou die redenatie misschien nog snappen als ik hier alleen zou zitten te trollen, maar dat doe ik duidelijk niet. Als ik op status zou kicken, zou ik juist veel vaker trollen. Degenen die het hardst trollen en topics verzieken, zijn vaak de bekendste users.
Ja, dat moeten we nog maar zien hè of je uiteindelijk niet als hardste gaat trollen. .
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 02:02:22 #131
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49988391
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Aoristus het volgende:
Sigme heeft het veels te druk met buiten spelen om klonen te maken.
Carpe Libertatem
pi_49988404
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:00 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Lupa doet het volgens mij prima als roodharig sexbeest, volgens Drugshond's gegevens van een jaar geleden ofzo.
Roodharig sexbeest? Is dat een usernaam?
quote:
Nee, joh, is gewoon Elseetje. Ik denk dat sigme toch net iets meer behoudend is.
I´m back.
pi_49988417
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Daarom juist.
Dat zeg ik toch. .
I´m back.
pi_49988436
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, dat moeten we nog maar zien hè of je uiteindelijk niet als hardste gaat trollen. .
Bekijk mijn postgeschiedenis tot dusver en oordeel zelf, zou ik zeggen. Wat ik al zei: pas als ik op status uit zou zijn, ging ik trollen. Maar iemand die op status uit is, maakt geen schimmig nieuw useraccount aan. Die houdt één account aan en werkt lekker aan z'n postcount, met zo veel mogelijk inhoudsloze one-liners. Dat is DE manier om een naam op te bouwen. Komt trouwens nog bij dat ik het NUT van trollen op een discussieforum niet inzie. Ik zie het als tijdsverspilling om onbekende mensen op de kast te jagen.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 02:05:48 #135
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49988437
Sarkozy doet mij denken aan Nathan Petrelli uit heroes
Carpe Libertatem
pi_49988503
Echt, 's nachts gaat hier helemaal nergens meer over.
pi_49988616
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bekijk mijn postgeschiedenis tot dusver en oordeel zelf, zou ik zeggen. Wat ik al zei: pas als ik op status uit zou zijn, ging ik trollen. Maar iemand die op status uit is, maakt geen schimmig nieuw useraccount aan. Die houdt één account aan en werkt lekker aan z'n postcount, met zo veel mogelijk inhoudsloze one-liners. Dat is DE manier om een naam op te bouwen. Komt trouwens nog bij dat ik het NUT van trollen op een discussieforum niet inzie. Ik zie het als tijdsverspilling om onbekende mensen op de kast te jagen.
Kloontjes zijn niet op status uit, maar op vergelding of gewoon trammelant en dat proberen ze via trollen enz. te bereiken. En als je hier paar jaar zit dan ben je zo ongeveer gestruikeld over dat soort grapjassen. Hierdoor neig je naar een zekere mate van behoedzaamheid, gelardeerd met sarcasme en cynisme tov kloontje #zoveel die zich paar dagen geleden geregistreerd heeft, niet eens veinst dat-ie bepaalde dingen, die hier spelen, niet begrijpt of jou direct aanvalt met een ad hominem, waaruit voorkennis linea recta valt af te leiden. Dat was in de jaren voor 2003/4 duidelijk anders, zoals ik hierboven schreef. Toen bestond die behoedzaamheid tov pas geregistreerde users nog niet en was er dus een topic waarin interessante newbies werden gespot.
I´m back.
pi_49988653
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kloontjes zijn niet op status uit, maar op vergelding of gewoon trammelant en dat proberen ze via trollen enz. te bereiken. En als je hier paar jaar zit dan ben je zo ongeveer gestruikeld over dat soort grapjassen. Hierdoor neig je naar een zekere mate van behoedzaamheid, gelardeerd met sarcasme en cynisme tov kloontje #zoveel die zich paar dagen geleden geregistreerd heeft, niet eens veinst dat-ie bepaalde dingen, die hier spelen, niet begrijpt of jou direct aanvalt met een ad hominem, waaruit voorkennis linea recta valt af te leiden. Dat was in de jaren voor 2003/4 duidelijk anders, zoals ik hierboven schreef. Toen bestond die behoedzaamheid tov pas geregistreerde users nog niet en was er dus een topic waarin interessante newbies werden gespot.
Tja, Fok is veranderd. Hou er es over op.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_49988670
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:24 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, Fok is veranderd. Hou er es over op.
Hoezo?
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 02:25:53 #140
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49988673
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:11 schreef Monidique het volgende:
Echt, 's nachts gaat hier helemaal nergens meer over.
Er komen anders behoorlijke lappen tekst voorbij, die ik niet ga lezen.
Carpe Libertatem
pi_49988677
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:25 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Er komen anders behoorlijke lappen tekst voorbij, die ik niet ga lezen.
Kwantiteit is geen kwaliteit.
pi_49988693
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kwantiteit is geen kwaliteit.
Bij sigme wel. .
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 02:35:11 #143
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49988776
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
Bij sigme wel. .
Heel veel sigme?
Carpe Libertatem
pi_49988785
Kutkoekje?
I´m back.
pi_49988793
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Heel veel sigme?
.
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 02:36:54 #146
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49988799
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:35 schreef Ryan3 het volgende:
Kutkoekje?
Met extra sliertjes en bonkjes?
Carpe Libertatem
pi_49988818
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Met extra sliertjes en bonkjes?
In de gracht.
I´m back.
pi_49988869
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Je zou ook pas behoedzaamheid in acht kunnen nemen pas wanneer het postgedrag van een user daartoe aanleiding geeft. Tot die tijd ZOU je users ook gewoon op de inhoud kunnen beoordelen, al lijkt het hier soms net alsof inhoud totaal niet scoort.
pi_49988938
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 02:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je zou ook pas behoedzaamheid in acht kunnen nemen pas wanneer het postgedrag van een user daartoe aanleiding geeft. Tot die tijd ZOU je users ook gewoon op de inhoud kunnen beoordelen, al lijkt het hier soms net alsof inhoud totaal niet scoort.
Nou, hold your horses hoor, tot paar uur geleden had ik nooit van je gehoord. Zag alleen je usernaam hier voorbij komen, weet alleen niet of dat positief of negatief was en zag via NWS-FB een reactie van jou aan JohnnyDope, die mij wel aansprak. Dit alles deed bij mij de associatie ontstaan met dat topic van zodiakk.
Ben je een beetje meelevend en meegaand tov een 'newbie', is het weer niet goed, krijg ik de indruk. .
I´m back.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 03:27:20 #150
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49989081
Hoi Monidique.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')