Vandaar dat je het niet gaat doen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:42 schreef Aoristus het volgende:
plop. 2 dagen sporten gaat er in hakken..
dat kan heul nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
By dope demand is ook al verkracht bij deze zeker?![]()
No fucking way, die clip heeft moderne auto's en stoere negers die cool dansenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
dat kan heul niet
http://www.youtube.com/watch?v=z1y3TdCfsOg
[edit]clip is best gay![]()
Je hebt geen idee wat ik heb gezien...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vandaar dat je het niet gaat doen?
De echte clip is wel cool. wat ik me ervan kan herinnerenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
No fucking way, die clip heeft moderne auto's en stoere negers die cool dansen![]()
heb de maxi-single nog ergens liggen, geen idee wat de titel van de a kant was.quote:Jammer trouwens dat dat nummer ooit als b-side is gedrukt.
My bad, ik had even moeten klikken. Heb ik nu gedaan, maar het ziet er toch best energiek (en dus stoer) uit ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
De echte clip is wel cool. wat ik me ervan kan herinneren
[..]
heb de maxi-single nog ergens liggen, geen idee wat de titel van de a kant was.
Kocht deze maxi toen ik 16 was![]()
Dat heb je goed gedaan.quote:
Staat in de I Tjing, het boek der veranderingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:27 schreef Ryan3 het volgende:
Elfletterig zag ik die naam hier niet voorbij komen?
Is dat een interessante nieuwe user?
Vroeger had je zo'n topic, van zodiakk was dat, over interessante nieuwe users die je gespot had. Tegenwoordig bijna onbestaanbaar. Iedere user met id.no. > dan 100K lijkt een kloon..
Ja, die zegt natuurlijk dat de verandering in jou zit en niet in de wereld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Staat in de I Tjing, het boek der veranderingen
Yep, zoals met bijna alles, vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die zegt natuurlijk dat de verandering in jou zit en niet in de wereld.
Ach, in de tijd dat die wijsheden te boek werden gesteld was er nog geen inet hè..
Neu hoor, ben ik niet mee eens. Toen ze in New York City nog met paarden reden toen hing er toch een meur van paardenvlaai in de stad. Trein, tram, automobiel hebben dat mooi verdreven. En anyway, als vast kan worden gesteld dat die Elfletterig niet ook gewoon weer kloontje # 81.000 oid is, dan gaat het imo ook niet op.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, zoals met bijna alles, vroeger was alles beter.
tegenwoordig komen er koetsen door de straat en dat is me toch irritant als je dat met de fiets wilt inhalen.. evengoed, de oogkleppen en het zadeldekje kan ik waarderen, er is geen sprake van 'barebacking'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neu hoor, ben ik niet mee eens. Toen ze in New York City nog met paarden reden toen hing er toch een meur van paardenvlaai in de stad. Trein, tram, automobiel hebben dat mooi verdreven. En anyway, als vast kan worden gesteld dat die Elfletterig niet ook gewoon weer kloontje # 81.000 oid is, dan gaat het imo ook niet op.
Maar anyway die Sexy_ verdwijnt voortaan als ik me aanmeld, begrijp ik?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tegenwoordig komen er koetsen door de straat en dat is me toch irritant als je dat met de fiets wilt inhalen.. evengoed, de oogkleppen en het zadeldekje kan ik waarderen, er is geen sprake van 'barebacking'
Dat zou aardig zijn. Zoals ik al schreef, we hebben al een sigme..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar anyway die Sexy_ verdwijnt voortaan als ik me aanmeld, begrijp ik?
De hele dag bier zuipen en poepen in de grachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
Yep, zoals met bijna alles, vroeger was alles beter.
Ja, dat las ik erin iig. Zo'n kloontje kan ik wel appreciëren, die weet haar plaats. Doet pijn aan m'n ogen wat ze schrijft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zou aardig zijn. Zoals ik al schreef, we hebben al een sigme..
Hoe zie je dat voor je, poepen in de gracht?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De hele dag bier zuipen en poepen in de grachten.
Ik vind het prima dat je me citeert, maar doe het dan wel goed. Ik pretendeer NERGENS dat andere landen zich moeten aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Ik heb gesproken over de EU, waar Polen lid van geworden is. De EU kent bepaalde richtlijnen, waaronder ook teksten over discriminatie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Gabry het volgende:
Het idee dat personen zoals Elfletterig hebben: dat elk land zich volledig moet aanpassen aan de Nederlandse waarden, anders moeten ze rekenen op keiharde sancties. Het feit dat de meeste landen last hebben van licht censuur, een andere cultuur hebben of geloviger zijn dan Nederland is voor hen onacceptabel. Meningen die niet pro-homo zijn moeten echter wel gecensureerd worden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe zie je dat voor je, poepen in de gracht?
Vroeger waren mensen tétanusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De hele dag bier zuipen en poepen in de grachten.
kan me niet schelen wat haar motivatie of verleden is, ze geeft way too much informatie over zichzelf. Ik denk dat ze het goed zou doen op F&F, daar floreert she op het moment ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik erin iig. Zo'n kloontje kan ik wel appreciëren, die weet haar plaats. Doet pijn aan m'n ogen wat ze schrijft.
Ja, wat vreemd is aan sigme, moet er wel om lachen ook, is dit idd: eerst was ze hier 24/7, ze verloor haar baan en werd vervolgens direct modje, maar ineens heeft ze blijkbaar een andere baan en zien we haar als modje niet meer. Dit terwijl het leek dat iig één argument om haar modje te maken was dat ze nadat ze haar baan was verloren helemaal altijd aanwezig zou zijn.
Veinst haar onkunde. Weet feilbaar zeker Ryan3 te vinden om ad hominem te gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen tétanus
[..]
kan me niet schelen wat haar motivatie of verleden is, ze geeft way too much informatie over zichzelf. Ik denk dat ze het goed zou doen op F&F, daar floreert she op het moment ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |