Mwa, een norm van 1.5 is realistischer. En dat verdienen we ook wel na zo'n kkexamen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:20 schreef icebliss het volgende:
Meer dan 1/4e heeft dus al geklaagdNorm van 2.0 doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Mwa, een norm van 1.5 is realistischer. En dat verdienen we ook wel na zo'n kkexamen.
Zeker, maar niet te veel hopelijk, want dan wordt geschiedenis straks milder behandeld door die gasten..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef JopJuh het volgende:
Aardrijkskunde 4188
Dat gaat geschiedenis wel inhalen
dan blijven er misschien 2 overquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Of gewoon alle kansloze vragen schappen?![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef robski18 het volgende:
In het AD heeft Aardrijkskunde 5 sterren gehad, oftewel Heel moeilijk o/
Precies. Die dag werd er bij ons gefilmd door het eindexamenjournaal. Ik kwam naar buiten, die muts maakt me duidelijk dat ze alleen de HAVO filmen omdat VWO 'te slim' zou zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:02 schreef Marloes het volgende:
ja, ze hebben het altijd maar over het VMBO en de HAVO op dat eindexamenjournaal. Ook toen wij filosofie hadden gehad (die lastig was), werd daar niks over gezegd. Alleen zo van ''oh ja, het vwo had vandaag filosofie''. En toen gingen ze al die mensen op de HAVO vragen hoe Duits was, ja ehhh
Welke kijker wilt nou VWO'ers over de platentektoniek en de paleoklimatologische temperatuurmetingen zien praten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Precies. Die dag werd er bij ons gefilmd door het eindexamenjournaal. Ik kwam naar buiten, die muts maakt me duidelijk dat ze alleen de HAVO filmen omdat VWO 'te slim' zou zijnHet is gewoon hele slechte televisie.
Het was na het filosofie examen. Dan had ik wat verteld over de Aristotelische deugdethiek of de plichtethiek van Kant. Of over het verschil tussen praxis, poièsis, sofia en phronèsis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welke kijker wilt nou VWO'ers over de platentektoniek en de paleoklimatologische temperatuurmetingen zien praten.![]()
De verslaggever van het Eindexamenjournaal: de Praxis is een winkel, de andere niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het was na het filosofie examen. Dan had ik wat verteld over de Aristotelische deugdethiek of de plichtethiek van Kant. Of over het verschil tussen praxis, poièsis, sofia en phronèsis.
Sofia heb ik gisteren nog geneukt!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De verslaggever van het Eindexamenjournaal: de Praxis is een winkel, de andere niet!![]()
Beetje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:15 schreef Luutgaert het volgende:
Beetje laf ding he, dat examen.
helemaal waar. bij t laks ook, niks geen nieuws over vwo, word er een beetje moe van.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Volgens mij is er in Nederland een algehele censuur op slimme mensen![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |