abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:08:48 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49964074
Ik ondervind trouwens geheel geen stress door en om het roken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_49964643
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, echt niet. Altijd die stress om maar te kunnen roken. Ik vind daar niks gezelligs aan.

Sinds ik niet meer rook ben ik veel relaxter. (In het begin natuurlijk niet, maar nu ik ontgift ben wel)

Trouwens, die vrouw bij miljoenenjacht!! "Ik wil eerst een sigaretje!!" Zielig hoor.
Ik weet niet wat jij voor gestresst persoon bent, daar kan ik geen oordeel opver vellen. Maar persoonlijk heb ik nooit stress om maar te roken. Helemaal niet. Het blijven gewoon rustpuntjes op de dag . Persoonlijk vindt ik relaxheid niet afhankelijk van het roken. Dit is gewoon een eigenschap van iemand ongeacht of hij rookt of niet. Laat me anders even een onderzoek zien die relaxtheid direct koppelt aan rookgedrag?

Wat stoor jij je aan iemand bij de miljoenenjacht. Relax. Je hoeft verder niet met haar om te gaan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_49964656
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Zo hoort het. Ruimte zat voor die azijnzeikers.
zegt een verslaafde die zelf een decennia van haar leven kwijt is door roken om maar niet te spreken van alle ellende die ze op een ander afroept (en dit in een adem zeggen he )
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:28:59 #44
3542 Gia
User under construction
pi_49964752
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef Re het volgende:
Ik ondervind trouwens geheel geen stress door en om het roken
Dan heb je er dus geen probleem mee als je in de horeca niet meer mag roken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:30:34 #45
3542 Gia
User under construction
pi_49964816
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik weet niet wat jij voor gestresst persoon bent, daar kan ik geen oordeel opver vellen. Maar persoonlijk heb ik nooit stress om maar te roken. Helemaal niet. Het blijven gewoon rustpuntjes op de dag .
Dus jij snakt nooit naar een sigaret?
Dan rook je misschien niet zoveel en heb je ook geen probleem met een rookvrije horeca.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 14:40:56 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49965166
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Gia het volgende:

[..]

allicht ... maar liever van wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:44:10 #47
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49965276
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:28 schreef Gia het volgende:

[..]

ik zou er niet minder door uitgaan nee
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:47:56 #48
3542 Gia
User under construction
pi_49965396
Goed, ik zie hier allemaal uitzonderingen die geen van allen problemen hebben om niet te roken.
Mijn ervaring met rokers (en mezelf als ex-roker) is wel anders.

Voorbeelden:
Ouders die met een groepje kinderen naar de kerk moeten rijden voor rondleiding als voorbereiding op de communie, rijden zo snel mogelijk aan, om nog effe tijd te hebben voor een peuk voordat ze naar binnen moeten. Want daarna kunnen ze wel een heel uur niet roken.

Nog erger:
Zwemles. Duurt in het geheel een half uurtje. Rokende ouders laten hun kinderen alleen in de kleedkamer wachten tot de badjuf ze komt halen, zodat ze zelf zo snel mogelijk naar de kantine (tegenwoordig buiten) kunnen, want dan hebben ze tijd voor twee sigaretje, ipv maar één.

Theater:
Moet je eens kijken hoeveel mensen in de pauze naar een rookplek snellen. Want een hele avond niet roken houden ze niet vol.

Kortom, stress als ze niet kunnen roken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:48:59 #49
3542 Gia
User under construction
pi_49965439
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:44 schreef Re het volgende:

[..]

ik zou er niet minder door uitgaan nee
Precies, dan zijn we er toch?
Als jij al zegt dat je er niet minder door uit zult gaan, dan geldt dat ook voor veel andere rokers. En dus zal het wel meevallen met verminderde omzet.
pi_49965655
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef Gia het volgende:

Nog erger:
Zwemles. Duurt in het geheel een half uurtje. Rokende ouders laten hun kinderen alleen in de kleedkamer wachten tot de badjuf ze komt halen, zodat ze zelf zo snel mogelijk naar de kantine (tegenwoordig buiten) kunnen, want dan hebben ze tijd voor twee sigaretje, ipv maar één.
Ben ik met je mee eens..... Ik zorg dat mijn dochtertje gewoon bij de zwembad zijn en ik help rustig mijn dochtertje met omkleden enzovoort, peukie kan toch altijd later, dus. Rook alleen tussendoor als me dochtertje gaat beginnen met de zwemles en ga ik gewoon buiten zitten met kopje koffie.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:58:09 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49965714
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Precies, dan zijn we er toch?
Als jij al zegt dat je er niet minder door uit zult gaan, dan geldt dat ook voor veel andere rokers. En dus zal het wel meevallen met verminderde omzet.
Dat had ik al geconcludeerd in mijn eerste post in dit topic

Maar het is te omzeilen, als kroeg een vereniging opzetten en we kunnen weer vrijelijk doorpaffen
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 15:08:46 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49966055
quote:
Goed, ik zie hier allemaal uitzonderingen die geen van allen problemen hebben om niet te roken.
ik geloof uberhaupt niet in mensen die niet een of twee uurtjes niet kunnen roken ... dan heb je een moeilijk leven hoor!
hoe zit dat met sport?

een beetje wedstrijd voor een willekeurige sport duurt al gauw anderhalf uur dan omkleden en douchen en weet ik het wat nog meer erbij en je zit dik 2 tot 3 uur zonder ... dan ga je dood
quote:
Voorbeelden:
Ouders die met een groepje kinderen naar de kerk moeten rijden voor rondleiding als voorbereiding op de communie, rijden zo snel mogelijk aan, om nog effe tijd te hebben voor een peuk voordat ze naar binnen moeten. Want daarna kunnen ze wel een heel uur niet roken ...
kinderen

die zitten vervolgens wel na het avondeten gezellig met pa en ma heel de avond televisie te kijken of te internetten zonder te roken en daarna naar bed
quote:
Nog erger:
zou ik ook doen, zodra ze zichzelf om kunnen kleden heb je als ouders wmb niet zo heel veel te zoeken in de kleedkamer ... maar ik ben geen ouder

ik vond het iig wel fijn toen mijn vader dan maar een sigaret ging roken ipv mijn schaatsen te strikken en als er even geen mogelijkheden waren (niet roken op de ijsbaan!) dan dronk hij een biertje tot we het ijs opgingen, betekend dat dat hij gestressed werd als hij niet om het half uur een biertje kon drinken?
quote:
Theater:
Moet je eens kijken hoeveel mensen in de pauze naar een rookplek snellen. Want een hele avond niet roken houden ze niet vol.
doe ik ook ... nix beters te doen
maar als er geen pauze begin ik niet ineens te huilen ofzo
quote:
we hebben een wat andere definitie van de term stress denk ik ... of het zijn slechte voorbeelden
pi_49966922
quote:

Voorbeelden:
Ouders die met een groepje kinderen naar de kerk moeten rijden voor rondleiding als voorbereiding op de communie, rijden zo snel mogelijk aan, om nog effe tijd te hebben voor een peuk voordat ze naar binnen moeten. Want daarna kunnen ze wel een heel uur niet roken.
Tja, ik ben dan zo iemand die dan wat ruimer op tijd komt. Ik heb nooit zoveel haast. En ben meestal vrij relaxt.
quote:
Nog erger:
Tja ik heb geen kinderen, maar toen ik vroeger ging omkleden voor sportieve activiteiten wou ik in het geheel niet dat 1 van mijn ouders daar bij stond te kijken. Ik was al een GROTE jongen en kon dat zelf wel. Ik neem aan dat we het bij de zemles over 4+ hebben.

Tegenwoordig wordt je ook al snell voor pedo uitgemaakt dus je moet ook niet te lang in zo'n hok vertoeven.
quote:
Theater:

Ik vindt dat geen stress, Ik noem dat voldoening. Lekker een sigaretje in de pauze, meestal is de rij bij de versnaperingen zo lang dat je wel moet haasten wil je:
a) roken
b) nog iets te drinken halen

Dat is dus meer stress door de drank dan door de sigaret. Je wilt beide, maar zo weinig tijd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 15:37:52 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49967009
gewoon de bob in de rij zetten ... alstie de hele avond zonder drank kan dan hoeft hij ook niet te roken
pi_49969726
roken is lekker.
waar ik niet mag roken kom ik ook gewoon niet uit principe.
ik duld geen beperkingen in mijn levenstyle.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:53:45 #56
3542 Gia
User under construction
pi_49969792
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:51 schreef erwinbey het volgende:
roken is lekker.
waar ik niet mag roken kom ik ook gewoon niet uit principe.
ik duld geen beperkingen in mijn levenstyle.
Nooit naar de bioscoop, nooit naar het zwembad, nooit in een vliegtuig, nooit naar een theater, nooit naar een museum, nooit naar een bibliotheek, enz.....?

En straks ook nooit meer op stap.

Goh, wat zul jij een leuk leven hebben!!
pi_49970286
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Nooit naar de bioscoop, nooit naar het zwembad, nooit in een vliegtuig, nooit naar een theater, nooit naar een museum, nooit naar een bibliotheek, enz.....?

En straks ook nooit meer op stap.

Goh, wat zul jij een leuk leven hebben!!
bios is bagger dat doen we gewoon met downloaden
zwembad heb ik op het dak en buitenzwembad mag je altijd roken.
vliegtuig is het begrijpelijk dat men niet rookt en past ook bij mijn levenstyle.
theater doet me vrij weinig vaak nichten in spandex die rond rennen.
vannelle museum is goed te doen
op stap gaan zal geen probleem zijn voor de roker aangezien we gewoon naar een societeit gaan
ik heb het vreselijk naar me zin zowieso is het beter dan wonen in helmond

waar het gewoon omgaat is dat men 2 x na zal denken voor ze ergens heen gaan waar men belemmerd word in hun vrijheid tot genot.
wie weet toch liever zelf een feestje geven of laten we gezellig thuis een 5 gangen diner samen maken.

mogelijkheden zijn eindeloos en het geld gaat dan besteed worden aan andere dingen dan horeca.
wat weer goed is aangezien ze daar nu 16.000 beschikbare werkplekken hebben en niemand dat wil doen. met deze niet rook regeling zal een gedeelte vd klanten niet meer komen en zijn daardoor deze werkplekken ook niet meer nodig
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:10:33 #58
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49970399
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef Ciske het volgende:
vind het een goed iets het rookverbod in de horeca.

Waarom mensen op kantoor wel een rookvrije werkruimte mogen hebben en de barmedewerkers en overig bedienend personeel in de Horeca niet?? Daarom iedereen heeft recht op een rookvrije werkruimte! Ook de mensen in de horeca!
maar in de kroegen die ik kom rookt het personeel net zo hard mee. dus wat voor zin heeft dat.

ik ben tegen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_49970912
Gaan we weer.

Ik ben voor en het komt er ook. Ha!
PWBF
pi_49971066
Eigenlijk zou iedereen er even bij moeten zetten (voor zover dat niet duidelijk is) of hij/zij rookt, want volgens mij rookt het grootste deel van de mensen die tegen een rookverbod is. (Ook een goede reden waarom het rookverbod er moet komen. De rokers zelf vinden dat ze geen overlast veroorzaken.)

De belangrijkste reden om een rookverbod in te stellen vind ik het ontmoedigen van roken. Hoeveel mensen zouden nooit begonnen zijn met roken als het in de kroeg niet toegestaan was. Ik denk dat een rookverbod in kroegen het beginnen met roken heel erg ontmoedigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')