Oké.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Vooralsnog zonder, maar dat kan nog goedkomen.
Doe je ze de groetjes uit Breda.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:20 schreef travelman het volgende:
Maar goed, vanavond eerst maar eens naar de topic-concurrenten in Groningen!! Schijnt leuk stappen te zijn daar...
een of ander bandje wat volgens mij niet echt je van het was,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat heb je daar gezien?
Bofkont. Ik heb over anderhalf uur vrijheid blijheid!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:32 schreef Asics het volgende:
ik ga me lekkeL met een pilsener in de tuin begeven, alwaar ik die heerlijk ga consumeren om het weekeinde in te luiden.
Was dat zo'n /wrist figuur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis.
Als jij trouwens bij Rizz in de klas zat in de 2e van het Florijn, had ik iets met een klasgenoot van je.
Ik had destijds zegmaar, blond haar. Zo'n grote zwarte broek en zo'n zwart shirt of een zwarte longsleeve aan.
slashwrist? Krasser? Dat was toen allemaal nog niet joh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef Ritchie het volgende:
Was dat zo'n /wrist figuur?
Ach..das toch allemaal hetzelfde johquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
slashwrist? Krasser? Dat was toen allemaal nog niet joh.
Ik was nog zo'n ordinaire kutalto. De niet-regenboog-bert-en-ernie-tshirts-editie.
Wel Yuck Foe shirtjes enzo. Offuh.. Me Jane, You Asshole. Sigh.
Sikje. Bruin haar. Enorme broeken. Beetje bollig. Vriend van Rizz.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef Swiffer het volgende:
hmm zou best kunnen Kuuk alleen is mijn memory niet zo best wat dat betreft..
kan je geen hint geven van die klasgenoot?
en jeedee is vast beter toch
Nietus! Regenb00wg alto's droegen kleurtjes. Kleur is iets wat nog steeds in magere mate in mijn kast te vinden is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Ritchie het volgende:
Ach..das toch allemaal hetzelfde joh
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat JD idd meeleest hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sikje. Bruin haar. Enorme broeken. Beetje bollig. Vriend van Rizz.
Ik weet niet of ie mee leest, maar euh, ja. JD is velen malen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |