WOW... wat een aparte kleur ogen heb je.. ik keek in je foboquote:
jeetje da's snel! wel fijn voor je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef nokwanda het volgende:
haaa, hier zijn we. Was de weg al kwijt.
Draculetteje.. over 1 a 2 weken krijg ik al een oproep
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
WOW... wat een aparte kleur ogen heb je.. ik keek in je fobo![]()
Vet rastiquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef nokwanda het volgende:
mie is good. Kind ook good, pubert er vrolijk op los. Kitjes en grote poezen....toen ik ze vanochtend thuis liet waren ze alle 8 in goede staat. De 4 kitjes in bezeten staat.
yes, altijd leuk, foto's van lieve poesiesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef nokwanda het volgende:
zal straks weer een paar pics van het tuig daar gaan uploaden. Heb wat leuke waar ze heerlijkin de gordijnen bungelen
Ze zijn ook wel erg leuk. Mijn meisje Mudhle luistert inmiddels ook naar haar nieuwe bijnaam (dankzij zoonlief) Happy Mieuwlquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
yes, altijd leuk, foto's van lieve poesies![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel erg leuk. Mijn meisje Mudhle luistert inmiddels ook naar haar nieuwe bijnaam (dankzij zoonlief) Happy Mieuwl![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hm, persoonlijk zou ik haar dan toch Wopper noemen
![]()
Ik moest vanmorgen zo lachen om mijn Beppelientje, die zat met zo'n uitgestrekt poootje een kiwi van tafel af te tikken. Als het maar rolt![]()
Jaaah alles gaat lekker, lekker druk ook momenteelquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoi Senesta
Het gaat wel redelijk. Huisje is nog steeds niet klaar hoor![]()
Met jou ook alles ok?
Pff vertel mij nietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
mogge. Kreeg gister weer eens een rekening![]()
![]()
waterschapsbelasting of WHATEVER. Ik krijg echt het schijt van al die vage rekeningen waarvan ik niet eens weet waarom ik ze betaal.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff vertel mij niets![]()
Ik kreeg een eind afrekening van de electriciteit en we moeten 500!! euro bijbetalen, terwijl we anders altijd terug kregen.
Ik ben nog even één en ander aan het uitvogelen maar ik heb het vermoeden dat onze overjarige koelkast één van de schuldigen is.
I am still alivequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef Spellmeista het volgende:
DV u alive?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
I am still aliveThanks for asking
Vandaag 30ste verjaardag vieren hoewel ik me alles behalve jarig voel. Vroeger was dat allemaal anders.
Thank youquote:
Maar schat... ik heb je gister geantwoord... twee. Op de korte gaf je antwoord en op de lange niet. Hoefde ook niet, als je verder geen vragen meer hebt. Dus ik dacht dat je het had gelezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:20 schreef draculettetje het volgende:
ben ik eens niet een ochtend achter de pjoeter, mis ik bijna droom zijn verjaardag!
Bij deze van harte gefeliciteerd droom! hoop toch dat je een fijne dag hebt![]()
@vamp mooi van KNO arts blij alles loopt en rolt nu
@nok mijn mailbox is nog aardig leeg![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar schat... ik heb je gister geantwoord... twee. Op de korte gaf je antwoord en op de lange niet. Hoefde ook niet, als je verder geen vragen meer hebt. Dus ik dacht dat je het had gelezen.
gefeliciteerd Droom!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Thank you
Weer een jaartje wijzer en grijzer zullen we maar zeggen
Niet echt... tis gewoon warm en stralend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:26 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! wat een stralend weer al, hoop niet dat schijn bedriegt
't is wel een mooi rond getal Droom, die 30quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Was een rustige verjaardag geworden. Ben weer blij dat het voorbij is zodat ik weer normaal tot mijn 31ste kan leven.
Zo te zien is Marietje weer terugHoe gaat het ermee?
Ik heb geen idee. Volgens EW ligt het aan de videokaart.quote:
was het nie zo leuk?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:45 schreef nokwanda het volgende:
Kom net trouwens terug van een toneelstuk... Anterotikon
Jawel.. het was juist hilarischquote:Op zondag 3 juni 2007 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was het nie zo leuk?
Mogguh allemaal
Ik heb geen medicatie maar ik kan ook nooit uitslapen na een feessiequote:Op zondag 3 juni 2007 10:14 schreef draculettetje het volgende:
da's mooi ik kan noooit uitslapen na feessie weet niet hoe dat komt....
misschien de vraag naar mn medicatie ofzo
klinkt zowat als een reallife bekende soap zeg maarquote:Op zondag 3 juni 2007 10:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel.. het was juist hilarisch
In een notendop..... veel overspel, scheldende vrouwen en een man die pretendeert een inoperabele hersentumor te hebben.
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klinkt zowat als een reallife bekende soap zeg maar
Inderdaad makkelijk te onthouden die 30quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
't is wel een mooi rond getal Droom, die 30![]()
Met mij gaat het weer een stuk beter. Met jou ook alles ok?![]()
ik las al dat je aan het wandelen bent geslagenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad makkelijk te onthouden die 30
Fijn dat het met jou beter gaat, met mij gaat het zoals het gaat, kan slechter en er zijn mensen met wie het slechter gaat dus ik mag niet klagen. Maar alsnog kan het beterHet kan stukken beter maar ik moet niet kijken naar het slechte maar naar het goede.
Blijven focussen op het goede en dan komt het vanzelf ooit goed
Niet in circels naar beneden maar in circels naar boven en dan uit de circel.
Vanmiddag waarschijnlijk weer even een wandeling maken om tussen de 4 muren uit te komen.
Fit lichaam en fitte geest denk ik maar. Als het lichaam niet fit is hoe kan de geest dan fit zijn? Ik merk dat ik tijdens het wandelen nog steeds pieker en na het wandelen als ik ga uitrusten valt er een rust over me heen. Een gelukzalige rust waarbij het even helemaal rustig is tussen de orenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik las al dat je aan het wandelen bent geslagenLekker hoor, en echt goed voor je. Iedere deskundoloog waar ik mee gesproken heb (en dat zijn er nogal wat de laatste tijd
) raden me idd aan om te gaan sporten, en anders op z'n minst te gaan wandelen!
Mijn tante die laatst een zwaar hartinfarct is ook aan de wandel, en vindt het heerlijk. Ik kreeg dit linkje laatst toegemaild:
http://users.telenet.be/L(...)ezondheid/Intro.html
En ik ga as dinsdag voor het eerst naar de sportschool![]()
Wie weet een voorspellende droomquote:Op zondag 3 juni 2007 13:04 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig!! Ik heb nml ook iets over Fok gedroomd vannacht, er kwam een subforum bij alleen voor vrouwen![]()
klopt, goed voor je lijf maar ook voor je hersenenquote:Op zondag 3 juni 2007 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fit lichaam en fitte geest denk ik maar. Als het lichaam niet fit is hoe kan de geest dan fit zijn? Ik merk dat ik tijdens het wandelen nog steeds pieker en na het wandelen als ik ga uitrusten valt er een rust over me heen. Een gelukzalige rust waarbij het even helemaal rustig is tussen de oren![]()
Over een tijdje ga ik joggen als ik een maand of 1 1/2 gewandeld heb. Eerst even in conditie komen op laag tempo en dan op hoger tempo verder gaan. Heb een paar keer gerend maar dat was even iets teveel van het goede. Ben vast geroest gedurende de afgelopen jaren en daar ben ik nu verandering aan het brengen door te bewegen.
Succes op de sportschool![]()
Ik neem me ook vaker voor om met gewichten te gaan spelen maar er is nog niets van gekomen, en in de vrije natuur is het gewoon anders ook dan tussen 4 muren.
Die apparaten krijg je inderdaad spierpijn van de eerste keren, bij wandelen is dat bijna onmogelijk. Bij rennen ook spierpijn gehad. Toch wil ik ook met die apparaten aan de slag gaan een keer, het lichaam in vorm brengen want het is hier en daar niet meer zoals het geweest isquote:Op zondag 3 juni 2007 13:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
klopt, goed voor je lijf maar ook voor je hersenen![]()
Ik heb 2,5 week terug een week een soort van groepstherapie gehad, en toen dus ook 2 keer gesport. Heb anderhalve week spierpijn gehadMaar tot mijn verbazing merkte ik dat ik het heerlijk vond, zweten en doen op die apparaten!!
![]()
En bijkomend voordeel van buiten wandelen is dat je natuurlijk ook weer allemaal leuke vogeltjes en beestjes tegenkomt
Mijn tante vindt het ook zo heerlijk en rustgevend, die verliest zich helemaal in de natuur om zich heen. Ik ga snel een keer met haar mee![]()
Ben ook gestopt met de biertjes. En met de jointjes ook trouwens.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die apparaten krijg je inderdaad spierpijn van de eerste keren, bij wandelen is dat bijna onmogelijk. Bij rennen ook spierpijn gehad. Toch wil ik ook met die apparaten aan de slag gaan een keer, het lichaam in vorm brengen want het is hier en daar niet meer zoals het geweest isJe ziet nog wel dat ik veel met gewichten gedaan heb maar onder bij de buik is het allemaal een beetje gaan hangen
Vetpercentage is dus ook nog steeds te hoog maar daar kan aan gewerkt worden.
Tennissen wil ik ook weer gaan doen ooit, een leuke sport en tevens goed voor de conditie. Vroeger stond ik 6 uur per dag op de baan en soms nog vaker dan dat. Van sportmens naar bierdrinker gegaan. Tis geen echte vooruitgang maar ondertussen weer vrij van bier en het voornemen om weer sportmens te worden.
Sport als onderdeel van het leven is okeyEn dat is even wennen in het begin maar ben je eraan gewend dan gaat het helemaal vanzelf alsof het altijd zo is geweest dat sporten.
Knap dat je gestopt bent met bier en jointjes, dat zijn 2 klappen in een keer en dat lijkt me niet het makkelijkste als er 2 van die zaken wegvallen. Dan krijg je wel ineens de nuchtere wereld terug, kan ook mooi zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben ook gestopt met de biertjes. En met de jointjes ook trouwens.![]()
En niet teveel in een keer willen doen he, da's ook mijn eigen valkuil... stap voor stap. Langzaam opbouwen enzo![]()
hee Barra, wat erg voor je!!quote:Op zondag 3 juni 2007 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Haloha.mijn lieve hond is niet meer
het valt niet mee af en toe, maar 't is wel beter voor me zoquote:Op zondag 3 juni 2007 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Knap dat je gestopt bent met bier en jointjes, dat zijn 2 klappen in een keer en dat lijkt me niet het makkelijkste als er 2 van die zaken wegvallen. Dan krijg je wel ineens de nuchtere wereld terug, kan ook mooi zijn
heel herkenbaarquote:....
Stap voor stap en tevreden zijn met kleine resultaten en niet in een keer alles tegelijk willen inderdaad. Ik kijk nu dus ook niet naar hoe de zaken ervoor staan maar kijk naar de resultaten die ik boek. Als ik kijk naar de huidige situatie dan is de impuls om door te gaan minder omdat ik dan de conclusie trek dat het een slechte situatie is. Nog steeds 15 kilo teveel en als ik dan kijk naar die 15 kilo die weg moeten dan heb ik al geen zin meer dus kijk ik naar iedere kilo die eraf gaat zodat ik niet gedemotiveerd wordt
Heb dus ook de neiging dat ik in 1 keer alles tegelijk wil afronden en grote resultaten wil boeken op alle fronten en als het dan langzaam gaat dan kan dat leiden tot geen zin hebben in doorzetten. Gewoon verstand op nul, niet kijken naar hoe het is maar kijken hoe het wordtIn principe moet ik opbouwen vanaf nul op dit moment en dan is het sowieso nodig om tevreden te zijn met ieder resultaat.
Jezelf eens een pluim geven voor het werk dat je verzet inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef Marietje_34 het volgende:
heel herkenbaarEn inderdaad mag je trots zijn om iedere stap in de goeie richting. Ik heb een lijst gemaakt van dingen die ik bv. in mijn huis wil doen, en begin niet aan iets anders voor het ik dat waar ik mee bezig ben eerst heb afgemaakt. En het werkt, ik doe nu uiteindelijk veel meer!
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
labrador ( voor pic zie fobo )quote:Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor ras was het Barra?
Ga je nu een nieuwe hond erbij nemen of wacht je even? Ik zou meteen een andere hond aanschaffen om het gemis te compenseren mocht die van mij sterven. Maar alsnog heb je dan een andere hond. Ik zou het missen als er geen hond aan het voeteneind van de bank ligt als ik tv kijk bijvoorbeeld, en de begroeting als ik opsta.
quote:Op zondag 3 juni 2007 09:32 schreef Spellmeista het volgende:
nokje dat zou een stroombreuk kunnen zijn..laat hem eens de kabel die uit de monitor komt rechttrekken of daar wat mee spelen..
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:57 schreef draculettetje het volgende:
inkoppertje....
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik wil niet je trots wegnemen hoor... maar je kent me inmiddels best goed, dus zo moeilijk kan het niet zijn om door te hebben waar ik heen wilquote:
ow mijn trots neem je niet zo snel weg en ging ook meer om het feit dat je me weer eens iets liet inzienquote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil niet je trots wegnemen hoor... maar je kent me inmiddels best goed, dus zo moeilijk kan het niet zijn om door te hebben waar ik heen wil
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow mijn trots neem je niet zo snel weg en ging ook meer om het feit dat je me weer eens iets liet inzien![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
When your mind fucks with you, you better fuck it back![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan wordt er tenminste nog es geneukt
Doe maar een dubbele en daar dan 3 vanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Gisteren niet in slaap kunnen vallen en een slaap-middel ingenomen, damn zeg, je kunt nog beter 1 krat bier zuipen want de kater van dat spul is even erg. Ben dus ook chagerijnig opgestaan sinds lange tijd.
Nu dus Senseo om even wakker te worden.
Dat zijn er dus 6 of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe maar een dubbele en daar dan 3 van
Kun je bijna geen toeval meer noemen hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef yvonne het volgende:
Jeetje senesta, alles komt wel tegelijk hè?
Precies.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:23 schreef nokwanda het volgende:
Just Murphy's law.
En bedenk dan maar dat het erger kan en dat je dat allemaal niet krijgt
Is ook zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Precies.
En het klinkt misschien hard maar materiele schade is te overzien![]()
En zo is dat. Zoveel pech hebben is heul niet fijn, ook al is het 'maar'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef senesta het volgende:
[..]
...
Maar goed, soms moet je toch ook even kunnen klagen en zo he![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:35 schreef Dromenvanger het volgende:
.....
Zit nu even buiten en dan ben ik bewust bezig met zoeken naar problemen, bewust piekeren een beetje maar als ik dan bewust pieker dan komen geen problemen naar voren. Het piekeren zonder het zelf te willen zorgt pas voor piekeren. Dan wil je eens piekeren om te kijken of er wat te piekeren valt en dan laat het piekeren van zich afwetenRare pieker die piekeren
Piekeren wilt volgens mij niet dat je het met opzet doet want dan is het geen piekeren meer zoals piekeren wilt dat piekeren is.
....
Nog leuker vind ik om in de Solaar te kijken, en dan wel via de tijdsbalk, kun je het bijna tot op de dag terug vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
Ik zal morgen eens onze transits en progressie´s induiken want als dit nergens terug te vinden is dan weet ik het niet meer![]()
Ach, we hebben elkaar, we zijn gezond en zijn allemaal erg blij met elkaar en zo, ik waardeer ook enorm wat ik heb en zo.
Maar goed, soms moet je toch ook even kunnen klagen en zo he![]()
Solaren krijgen we pas volgend jaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nog leuker vind ik om in de Solaar te kijken, en dan wel via de tijdsbalk, kun je het bijna tot op de dag terug vinden![]()
Je weet toch dat je je ogen open moet doen voordat je uit bed staptquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Hallo..
today has GOT to be my lucky day
Versliep me meer dan een uur. Sprong mijn bed uit. recht in een kattekotsje. Hinkelde naar de badkamer, sprong in de douche en spoedde me naar beneden voor een bak koffie en peuk.
Strompelde, nog steeds brak, weer naar boven om me aan te kleden en stapte daarbij in hetzelfde kattekotsje.
Ik krijg het niet voor mekaar om dat gelijk bij het wakkerworden op te ruimen. dan gaak over mijn nek.
Heb het na de tweede keer wel gedaan.
Een ezel.......... steen.....
En het stomme was dat ik half in slaap de poes heb HOREN kotsen en nog dacht: darn... daar ga ik in staan als ik opsta. En ja hoor!!!! Da's nog wel het alles allerstomste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je weet toch dat je je ogen open moet doen voordat je uit bed stapt![]()
Valt wel mee hoor, ik houd wel van een beetje spanningquote:
Spanning hoort er inderdaad bij in het levenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik houd wel van een beetje spanning![]()
ben nog steeds bezig de doorntjes uit mijn lijf te plukken, om te kunnen stoppen ben ik de struiken ingereden
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik houd wel van een beetje spanning![]()
ben nog steeds bezig de doorntjes uit mijn lijf te plukken, om te kunnen stoppen ben ik de struiken ingereden
Ik vind het hier de laatste tijd anders best wel slapjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef draculettetje het volgende:
jeetje wat gebeurd er hier ineens veel als ik ff een dagje niet kijk....
Hoop voor iedereen op een fijne dag zonder dingen die kapot gaan of voeten in kattenkots
hey en spanning houden we er in
ja vond ik ook alleen van gister stond ineens meer geschrijftquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het hier de laatste tijd anders best wel slapjes
Heb jij een drukke dag vandaag?
werk werk werk en een beetje newquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja vond ik ook alleen van gister stond ineens meer geschrijft
programma valt mee vanmiddag kastanjehof
jij?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
werk werk werk en een beetje newmaybe
nouquote:
ja da's waar kan ook eng zijn, maar zoals je zegt ik hoor het wel! het is je gegunt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou![]()
Vind het anders doooodeng, echt.
Maar dit geef ik wel een kans. Tis nog wel erg pril dus je hoort het wel als er meer concreet is.
Nou, ik denk dat je werkelijk zeven kleuren str........ poept als je zoiets iets meemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Niets voor jou om ook eens te proberen na je wilde rit van de helling L-W
Wordt je stunt-vrouw
Wel zorgen dat je er heelhuids vanaf komt natuurlijk
Spanning hoort er toch bij of niet somsquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je werkelijk zeven kleuren str........ poept als je zoiets iets meemaakt![]()
Hip hop broeken klinken alsof het lekker relaxed zit maar volgens mij moet je daar ook inderdaad de juiste bouw voor hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Zoonlief hier heeft Ass, met hoofdletter. Hij is de enige vent die ik ken die die enorm baggy hiphopbroeken kan hebben
Ik leg ook wel verbanden maar dat gaat meer over negatieve denk-patronen en wat ik kan doen om het tegen te gaan. Iedere gedachte leidt weer tot een nieuwe gedachte of nieuw gevoel dus ik probeer dan in te zien welke gedachtes tot welke nieuwe gedachte of gevoel leiden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef Spellmeista het volgende:
verbanden leg ik nog steeds dagelijks alleen zijn ze nu meer "gebonden" en dichterbij
Nou, als je uit protest omdat je 3 tegelijk moet kopen terwijl het bij Jan Linders 2 is, een haring uit de verpakking haalt en dan net doet alsof de haringen los liggen in de winkelquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Spellmeista het volgende:
dat laatste snap ik niet
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Spellmeista het volgende:
nokje je bent toch niet boos he..of voel je je genomen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog niet...
Ik doe het kalm aan deze keer. Dan breekt het lijntje niet.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:46 schreef draculettetje het volgende:
especially for 2night....
Daar zwemt weer wat rond ja....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb gehoord dat het goed gaat met jouw vijvertje
quote:
Screw dat ecosysteem!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Screw dat ecosysteem!!
Ghehehe...
Absoluut niet de bedoeling...
Helemaal niet in de planning...
Doodeng....
Shit,help enz.....
Maar zooooo moooi... en wonderlijk en fuck... Weeeeeer!
Hier ook als je meeneemt dat ik om een uur of 2 pas in mijn nest lag en opeens niet kon slapen.quote:Op zondag 10 juni 2007 07:04 schreef draculettetje het volgende:
en weer zo;n ik ben veel te vroeg wakker syndroom vandaag
Het goeie is dat ik nu zo vroeg veel te hard Gloria Estefan op heb staanquote:Op zondag 10 juni 2007 09:54 schreef draculettetje het volgende:
doen we dat toch weer goed!
Ik ben ooit nog naar een concert geweest van Gloria Estefanquote:Op zondag 10 juni 2007 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het goeie is dat ik nu zo vroeg veel te hard Gloria Estefan op heb staan
Kan ik je net zo goed effe bijlullen, he
En jij mij, Nog beter![]()
Ik had helemaal geen plannen behalve een relaxte zondag hebben. En opeens zat de dag vol.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog naar een concert geweest van Gloria Estefan![]()
Goedemorgen allemaal!
Nog zomerse plannen voor vandaag?
hihi en toch lag ik alweer in bed. Hadden een verjaardag dus ben van 12 tot 14 gaan pitten!quote:Op zondag 10 juni 2007 10:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het goeie is dat ik nu zo vroeg veel te hard Gloria Estefan op heb staan
Kan ik je net zo goed effe bijlullen, he
En jij mij, Nog beter![]()
So I was told.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi en toch lag ik alweer in bed. Hadden een verjaardag dus ben van 12 tot 14 gaan pitten!
Nu naar werk....
en mogguh allemaal
Klopt, hij gaat naar mijn moeder. Dus hij is niet helemaal weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:33 schreef draculettetje het volgende:
ja was wel oke niet mijn manier van feestje maar goed
en ik las van je spontane zondag dus die klonk wel gezellie
hmmm je kittens de deur uit, heerlijke momenten heb je met ze gehad....
karel ging toch naar jullie mam?
Het zal voor iedereen even wennen zijn, dat is een ding dat zeker isquote:Op maandag 11 juni 2007 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt, hij gaat naar mijn moeder. Dus hij is niet helemaal weg.
En mijn moeder gaat nogal eens op vakantie en zo, dus dan komt ie hier.
Maar ik vraag me wel af hoe hij het gaat vinden in zijn uppie, zonder andere kittens. En of ie mijn moeders keurig nette huis niet gaat afbreken, na de allesmagpuinhoop van hier
En ik ben ook gewoon achterlijk gek op die kleine krengenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Het zal voor iedereen even wennen zijn, dat is een ding dat zeker is![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Uhm.... weeknognie... Moet eik puinruimenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:40 schreef draculettetje het volgende:
ga je mee spelletjes doen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:33 schreef vamperotica het volgende:
Zeikers
Da week ook wel... Kon daar alleen niets op verzinnen, dus maar met zoessie meegel*ld...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Tutten... da bedoelde ik nie.
Ik was aan het zeiken en kleine zoes zei dat dat mocht. Gelijk schrijf jij zeikers
Ha die Sara, leuk je weer even te zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef sararaats het volgende:
ik leef nog hoor
ik heb het gewoon heel druk
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey valt er hier nog wat te neuken???
ow ik bedoelgooooooood morning ladies and gentlemen
is weer duidelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:51 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Barra... kom voortaan wat vroeger. Zo kom ik niet aan mijn nachtrust, man.
Ja... Jezus!!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:31 schreef draculettetje het volgende:
ach gossie da's dan ook heus nie fijn! stoute barra![]()
middag droomquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Middag Metro
Lang niet meer gezien hier.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Jah maar dat water daar is erg drassig, de bodem daar zak je 20 cm in als je het water in gaat lopen en dan lijkt het net alsof je door de stront loopt. Ook vaak waarschuwingen geweest dat je een ziekte kunt oplopen omdat er bacterien in het water zijn.
En dan is het geen strand maar gras waar ik toen geweest ben.
Ben niet vaak geweest in dat vieze water en als ik daar was dan ging ik niet diep het water in, alleen al het idee om water binnen te krijgenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]hier is het water over het algemeen wel schoon, ook in de zomer.
En gras is echt veel beter dan dat vieze zand
plus het gaat in je bilnaad zittenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben niet vaak geweest in dat vieze water en als ik daar was dan ging ik niet diep het water in, alleen al het idee om water binnen te krijgen
Gras heeft zeker voordelen, ook geen opwaaiend zand zodat je last krijgt van de ogen.
quote:
ik KLAAG niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
idd niet niet gaan klagen he... deed je gisternacht ook niet...
Nee, maar ik was er gister niet toen jij me riep en vanochtend ook niet. Ik heb je gelezenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:31 schreef Spellmeista het volgende:
nokje moet ik mijn verzoekje voor de legging in het topic neerleggen?
en klaar. Heb het ook uitgeschreven. Nu alleen nog uittypen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Spellmeista het volgende:
ohw dat is nice..ik wilde vanavond ook met iemand aan de slag gaan
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en klaar. Heb het ook uitgeschreven. Nu alleen nog uittypen.
Ben moe.
die laatste wordt in een ander topic voor iets heul wat anders gebruikt, je weet wel juist datgene wrom jij wat (anders) te vieren hadquote:
Owww, ja... ik moet trouwnes 2 juli op gesprek komen om te overleggen over de methode en zo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die laatste wordt in een ander topic voor iets heul wat anders gebruikt, je weet wel juist datgene wrom jij wat (anders) te vieren had![]()
Hoezo zonde?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloof best dat de mens tegen die tijd (als we dan nog bestaan) iets gevonden heeft om te overleven (andere planeten koloniseren ed) maar het is toch eeuwig zonde van zo'n mooie en redelijk unieke planeet als de aarde![]()
De aarde is inderdaad mooi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoezo zonde?
Het is gewoon een natuurlijke ontwikkeling.
Ja, Aarde is mooi. Maar hey... ik ook en ik ga ook een keer dood
Ja... joepiequote:Op woensdag 13 juni 2007 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die laatste wordt in een ander topic voor iets heul wat anders gebruikt, je weet wel juist datgene wrom jij wat (anders) te vieren had![]()
Ligt niet aan de topics...quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, ja... ik moet trouwnes 2 juli op gesprek komen om te overleggen over de methode en zo.
En die topics volg ik niet. Bang dat het besmettelijk is.
Ik ben irl ook op mijn hoede in gezelschap van die vrouwenquote:
tsssss...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben irl ook op mijn hoede in gezelschap van die vrouwen
Heb het ook maar door schade en schande geleerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
tsssss...![]()
(En dat had je mij niet even kunnen leren...?
Ik heb de bijbehorende aupair en zilvervloot nog niet ontvangen... zou die nog op tijd komen, of bij de post zijn kwijtgeraakt...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het ook maar door schade en schande geleerd![]()
Ben net zo'n kneus als jij hoor. Alleen blijft er bij niks lang genoeg zitten om echt iets te worden en maakt moeder natuur andere keuzes
En eerlijk gezegd ben ik daar best blij mee, alles in ogenschouw nemend. Hell, ik wil ECHT niet meer.
Wat heb je gedroomdquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Deze dit topic duurt overigens al 14 dagen
31 mei geopend en nog steeds niet dicht.
Kom op, sneller ouwehoeren !!
Over 2 honden en 1 hond had een koning en kasteel op zijn rug getatoeerd en die hond was dus groot en ik moest die hond verder opvoeden omdat de oorspronkelijke baas hem mishandelde. Verder nog gedroomd dat ze voor 15,000 euro aan kleren van mij hadden kwijt gemaakt en het was niet terug te vinden en toen eiste ik een schade vergoeding. ( 15,000 euro kleding heb ik dus niet in mijn bezit)quote:
En je WIST dit een jaar geleden al. Niet zo bewust, maar je wist het. Kan me herinneren dat je het wist toen miniminimonster er net was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb de bijbehorende aupair en zilvervloot nog niet ontvangen... zou die nog op tijd komen, of bij de post zijn kwijtgeraakt...?
Zowel abortus als miskraam meegemaakt... Eerste optie is in deze situatie absoluut geen keuze.... De tweede... Laatst heftige bloeding gehad en dat vond ik doodeng... Tranen met tuiten gehuild... Dus nee.... Laat maar lekker komen dit wondertje... En daarna gaan er ook knopen gelegd worden!!! En hoe onwerkelijk en raar en paniekerig en neeeeeee-erig het ook allemaal voelt.... Stiekum beginnen de babywinkels weer te "trekken"... En merk ik dat ik 's morgens wakker word met mn hand "beschermend en liefkozend" op mn buik....
ghehehe... snap nie zo goed wak ook alweer al wist...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je WIST dit een jaar geleden al. Niet zo bewust, maar je wist het. Kan me herinneren dat je het wist toen miniminimonster er net was.
Deze ervaring moet er ook zijn. Die hoort er evengoed bij als wat er allemaal nu al is.
En ik ben blij voor jullie
vertel ik je elders wel, straksquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehehe... snap nie zo goed wak ook alweer al wist...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef vamperotica het volgende:
Ow wacht.... Er begint denk ik iets te dagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |