WOW... wat een aparte kleur ogen heb je.. ik keek in je foboquote:
jeetje da's snel! wel fijn voor je!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:01 schreef nokwanda het volgende:
haaa, hier zijn we. Was de weg al kwijt.
Draculetteje.. over 1 a 2 weken krijg ik al een oproep
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
WOW... wat een aparte kleur ogen heb je.. ik keek in je fobo![]()
Vet rastiquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef nokwanda het volgende:
mie is good. Kind ook good, pubert er vrolijk op los. Kitjes en grote poezen....toen ik ze vanochtend thuis liet waren ze alle 8 in goede staat. De 4 kitjes in bezeten staat.
yes, altijd leuk, foto's van lieve poesiesquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef nokwanda het volgende:
zal straks weer een paar pics van het tuig daar gaan uploaden. Heb wat leuke waar ze heerlijkin de gordijnen bungelen
Ze zijn ook wel erg leuk. Mijn meisje Mudhle luistert inmiddels ook naar haar nieuwe bijnaam (dankzij zoonlief) Happy Mieuwlquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
yes, altijd leuk, foto's van lieve poesies![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze zijn ook wel erg leuk. Mijn meisje Mudhle luistert inmiddels ook naar haar nieuwe bijnaam (dankzij zoonlief) Happy Mieuwl![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hm, persoonlijk zou ik haar dan toch Wopper noemen
![]()
Ik moest vanmorgen zo lachen om mijn Beppelientje, die zat met zo'n uitgestrekt poootje een kiwi van tafel af te tikken. Als het maar rolt![]()
Jaaah alles gaat lekker, lekker druk ook momenteelquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoi Senesta
Het gaat wel redelijk. Huisje is nog steeds niet klaar hoor![]()
Met jou ook alles ok?
Pff vertel mij nietsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
mogge. Kreeg gister weer eens een rekening![]()
![]()
waterschapsbelasting of WHATEVER. Ik krijg echt het schijt van al die vage rekeningen waarvan ik niet eens weet waarom ik ze betaal.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Pff vertel mij niets![]()
Ik kreeg een eind afrekening van de electriciteit en we moeten 500!! euro bijbetalen, terwijl we anders altijd terug kregen.
Ik ben nog even één en ander aan het uitvogelen maar ik heb het vermoeden dat onze overjarige koelkast één van de schuldigen is.
I am still alivequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:23 schreef Spellmeista het volgende:
DV u alive?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
I am still aliveThanks for asking
Vandaag 30ste verjaardag vieren hoewel ik me alles behalve jarig voel. Vroeger was dat allemaal anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |