Verzoek?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef Jo0Lz het volgende:
En dan niet eens ingaan op m'n verzoek.
ow das dat ding dat ik ook pas kortgeleden had geactiveerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nog steeds, alleen heet dat nu fotoboek.fok.nl.
quote:
quote:
zoals het hoort. Ik heb al mijn berichtjes er uit verwijderd en de boel op zwart gezet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow das dat ding dat ik ook pas kortgeleden had geactiveerd
al staat d'r ook nix nuttigs in
Ik open er niet eens een!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoals het hoort. Ik heb al mijn berichtjes er uit verwijderd en de boel op zwart gezet.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik open er niet eens een!![]()
hoewel ik eerder heb gezegd dat wel te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een smilie in een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2007 11:32:03 ]Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd..je ziet ze altijd![]()
duizendmaal sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Fruts...![]()
Blijf ff van mijn post af!!!![]()
![]()
Nu kan ik hem zelf niet meer wijzigen grapjas...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Een smilie in een spoiler...
Creatief met smilies spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Creatief met smilies spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dat doet hij niet in overleg met jou?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde vroeger weg, kan het weer niet omdat mijn collega een halve vrije dag net heeft opgenomen. Hoeren!
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde vroeger weg, kan het weer niet omdat mijn collega een halve vrije dag net heeft opgenomen. Hoeren!
vdv!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef vdvorst het volgende:
Zo, tentamen heb ik weer achter de rug,
ging best wel goed
Maar, nu tijd voor koffie, wil ik zeggen, maar zit niet thuis, en koffieautomaat staat veel te ver weg,
om 3 uur wel eentje thuis dan
en hoe gaat het hier?
Prima samenwerking daar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja he, was open boek examen,quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
vdv!![]()
Mooi dat het goed ging!
[..]
Prima samenwerking daar!![]()
En dat meld je dmv een briefje welke je na kantoortijd hebt neegelegd op zijn bureau onder een stapel papier!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.![]()
2 maanden, met dikke heisse scheisse. Je weet wel, waar de damp van af slaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
CensuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
Ik ken de mensen in R&P SC ook niet, dus het zou zo maar kunnen. Al zal liefie_ in R&P denk ik niet veel ouder zijn. Ze post als een 5jarigequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat dit de enige SC is waar ik niet de jongste ben.
Waarom heb je dat gisteren niet gepost dan? Waarom laat je ons een hele dag wachten op dit heldere moment?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat dit de enige SC is waar ik niet de jongste ben.
Posten als een 5 jarige...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de mensen in R&P SC ook niet, dus het zou zo maar kunnen. Al zal liefie_ in R&P denk ik niet veel ouder zijn. Ze post als een 5jarige
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik heb daarnet een TT te flauw voor woorden bedacht, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Posten als een 5 jarige...
dat doen hele volksstammen hier...![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Posten als een 5 jarige...
dat doen hele volksstammen hier...![]()
Voor de KSC? Ben benieuwd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik heb daarnet een TT te flauw voor woorden bedacht, ik kon het niet laten
nah, het is al gebeurdquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Voor de KSC? Ben benieuwd...![]()
Arbeid macht mude
Hey damn! ik ook niet.quote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |