Verzoek?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef Jo0Lz het volgende:
En dan niet eens ingaan op m'n verzoek.
ow das dat ding dat ik ook pas kortgeleden had geactiveerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nog steeds, alleen heet dat nu fotoboek.fok.nl.
quote:
quote:
zoals het hoort. Ik heb al mijn berichtjes er uit verwijderd en de boel op zwart gezet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow das dat ding dat ik ook pas kortgeleden had geactiveerd
al staat d'r ook nix nuttigs in
Ik open er niet eens een!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoals het hoort. Ik heb al mijn berichtjes er uit verwijderd en de boel op zwart gezet.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik open er niet eens een!![]()
hoewel ik eerder heb gezegd dat wel te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een smilie in een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2007 11:32:03 ]Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd..je ziet ze altijd![]()
duizendmaal sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Fruts...![]()
Blijf ff van mijn post af!!!![]()
![]()
Nu kan ik hem zelf niet meer wijzigen grapjas...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Een smilie in een spoiler...
Creatief met smilies spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Creatief met smilies spoilers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Dat doet hij niet in overleg met jou?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde vroeger weg, kan het weer niet omdat mijn collega een halve vrije dag net heeft opgenomen. Hoeren!
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik wilde vroeger weg, kan het weer niet omdat mijn collega een halve vrije dag net heeft opgenomen. Hoeren!
vdv!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef vdvorst het volgende:
Zo, tentamen heb ik weer achter de rug,
ging best wel goed
Maar, nu tijd voor koffie, wil ik zeggen, maar zit niet thuis, en koffieautomaat staat veel te ver weg,
om 3 uur wel eentje thuis dan
en hoe gaat het hier?
Prima samenwerking daar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ja he, was open boek examen,quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
vdv!![]()
Mooi dat het goed ging!
[..]
Prima samenwerking daar!![]()
En dat meld je dmv een briefje welke je na kantoortijd hebt neegelegd op zijn bureau onder een stapel papier!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.![]()
2 maanden, met dikke heisse scheisse. Je weet wel, waar de damp van af slaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:55 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Volgende keer neem jij een hele dag vrij.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
CensuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
Ik ken de mensen in R&P SC ook niet, dus het zou zo maar kunnen. Al zal liefie_ in R&P denk ik niet veel ouder zijn. Ze post als een 5jarigequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat dit de enige SC is waar ik niet de jongste ben.
Waarom heb je dat gisteren niet gepost dan? Waarom laat je ons een hele dag wachten op dit heldere moment?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat dit de enige SC is waar ik niet de jongste ben.
Posten als een 5 jarige...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de mensen in R&P SC ook niet, dus het zou zo maar kunnen. Al zal liefie_ in R&P denk ik niet veel ouder zijn. Ze post als een 5jarige
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik heb daarnet een TT te flauw voor woorden bedacht, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Posten als een 5 jarige...
dat doen hele volksstammen hier...![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Posten als een 5 jarige...
dat doen hele volksstammen hier...![]()
Voor de KSC? Ben benieuwd...quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Nou ja, ik heb daarnet een TT te flauw voor woorden bedacht, ik kon het niet laten
nah, het is al gebeurdquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Voor de KSC? Ben benieuwd...![]()
Arbeid macht mude
Hey damn! ik ook niet.quote:
Waarom niet?quote:
Heb je een paar visrussen losgelaten in je kantoor?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef OA het volgende:
Krijg zo weer een vertegenwoordiger op bezoek...![]()
Hoop dat ie binnen een uur weer weg is...![]()
Daarnaast zegt m'n printer offline te zijn, dus die doet het niet...![]()
En word + groupwise loopt constant vast...![]()
Jaja, het zit niet mee vandaag...
Kuuk, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje...
hmmm, misschien wordt het nog gezellig dan...![]()
Ik stem voor een vervroegd weekend!!![]()
Mja, niemand van de directie die daarmee instemt...![]()
En na het bezoekuurtje ligt er weer een stapel werk te wachten...![]()
straksquote:
Ik verdenk een aantal collegae!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je een paar visrussen losgelaten in je kantoor?![]()
Ik heb het GiGa druk. Ik moet cijfers van opleidingen verzamelen over diplomering enzo. Héél veel werk.quote:
Suc6 dan !!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het GiGa druk. Ik moet cijfers van opleidingen verzamelen over diplomering enzo. Héél veel werk.
Ik had dinsdag dikke problemen thuis met mn pjoetert.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:10 schreef OA het volgende:
Krijg zo weer een vertegenwoordiger op bezoek...![]()
Hoop dat ie binnen een uur weer weg is...![]()
Daarnaast zegt m'n printer offline te zijn, dus die doet het niet...![]()
En word + groupwise loopt constant vast...![]()
Het is echt altijd wat met pc's...quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had dinsdag dikke problemen thuis met mn pjoetert.![]()
Hij wilde persé een chkdsk doen waarbij die een hoop zwevende bestanden weer in het gelid zette, en daarna was ik mn profiel en mn geluid kwijt.Wilde ik het geluid her-installeren kreeg er een 16-bits DOS applicatie te maken met een ongeldige instructie
en services dat ie al mijn processor capaciteit nodig had.
Dus uuuuuuuuuuultra trage pjoeter
(en probeer dan maar een probleem op te lossen). Eerst in save-mode opgestart, maar dat hielp niks. Daarna gisteravond in een of andere foutzoek modus
op gestart: probleem weg, alles doet het weer
![]()
![]()
Shit. Ze hebben het tóch gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
He Kuukske, weet jij hier meer van?
http://frontpage.fok.nl/video/14305
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
He Kuukske, weet jij hier meer van?
http://frontpage.fok.nl/video/14305
Ik heb net een nieuw matras van 35 euroquote:
Bij voorbaat al gefaald hebben, dat moet sucken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:56 schreef OA het volgende:
Nou, die kerel schiet niet op...![]()
Hij is al 25 minuten te laat.....![]()
Nu kan ie natuurlijk helemaal niets meer goed doen....![]()
Beetje kansloze missie wordt het dan!![]()
Denk het ook!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij voorbaat al gefaald hebben, dat moet sucken.
Het is zo stihil hier!quote:
Hehe smalltalk FTWquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is zo stihil hier!
* Jo0Lz initiates small talk.
Hoe gaat het?
Hey VF!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe smalltalk FTW
Ja goed, net college gehad, en cijfer van een presentatie terug van jl. woensdag (gister) een 8
![]()
![]()
Met jou ook alles goed??
Maar Cra(p)zip is op de radioquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Als het stil is moet je een muziekje aanzetten
quote:
Merci bien!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Hey VF!!![]()
Mooi cijfer!![]()
Smalltalk!![]()
Die klojo is nog steeds niet hier....![]()
Als ie niet afbelt en alsnog komt heb ik geen tijd meer... [afbeelding]
![]()
Netjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe smalltalk FTW
Ja goed, net college gehad, en cijfer van een presentatie terug van jl. woensdag (gister) een 8
![]()
![]()
Met jou ook alles goed??
Warm, waar zit jij dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Netjes.
Ja hier ook alle bien. Beetje warm.
Que?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Mijn arm. Au. Klote cijfer RSI gedoe.
@ kantoor, in Groningen.quote:
Awwww. Nouja, dan moet je maar even achter de pc weg hè.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Mijn arm. Au. Klote cijfer RSI gedoe.
Lees maar even terug.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Que?
Pfff. Wat een werk. In welk topic, rond welk postnummer en welke reactie stond erboven en eronder?quote:
Op een vertegenwoordiger die hier om half 2 zou zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Merci bien!
Op wie wacht je dan?
Haha jawel hoor. Maar ik was even aan het werk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmm, Kuuk kan er niet om lachen?
Heheh, die vertegenwoordigd z'n product goed zeg. Niet eens even bericht gehad?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Op een vertegenwoordiger die hier om half 2 zou zijn...![]()
Het komt mij wel goed uit, want het is druk zat...![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. Maar ik was even aan het werk.
Nee...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heheh, die vertegenwoordigd z'n product goed zeg. Niet eens even bericht gehad?!
Terecht. De luie hond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee...![]()
En ik ga hem natuurlijk niet bellen...![]()
Hij heeft geluk dat we zijn spullen reeds afnemen tegen gunstige prijzen...
Ik ga hem wellicht morgen even bellen dat de prijzen omlaag moeten, vanwege verbeterde concurrentie...![]()
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef vdvorst het volgende:
WEEKEND[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een grap...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef vdvorst het volgende:
WEEKEND[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed vdv!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |