offtopic: wies die chick in je icon ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nope dat is m niet, het is een beetje Freestylers achtig.
[..]
http://www.yourfilehost.com/
Dat is de Wilhelm Tell-ouverture van Gioachino Rossini, maar dan iets te snel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb het volgende stukje muziek in elkaar geflanst met een van die sites in de OP. Het is een klassiek stuk maar ik kan er niet opkomen van wie het nou is en hoe het natuurlijk heet. Wie kan mij helpen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=MPy1HPE7.mid
Timeless - Where is the lovequote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:01 schreef loentje het volgende:
Ik zoek een swing soul nummer,ik geloof al wat jaartjes oud.
het begint met een hoge mannestem(een uithaal)......en de tekst wat ik me nog kan herinneren,is ongeveer: where is the love......en iets van: how can we loose it.......
het word gezongen door een paar mannen,beetje traditie van the isley brothers/o'jays/spinners,enz...
het is een snel nummer.
het zou natuurlijk ook een nederlandse groep/band geweest kunnen zijn.ik dacht rond de 80'/90' jaren.......
Keeley Hazellquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
offtopic: wies die chick in je icon ?
[afbeelding]
![]()
Ok Go - Here It Goes Againquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:03 schreef mini-lellan het volgende:
Z'n nummer met in de clip 4/5 gasten die over van die lopende banden steeds springen.
Lijkt meer op iets van Bob Marley...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
Kan iemand mij helpen. Ik zoek de artiest en naam van dit nummer.
Volgens mij is het van UB40 maar ik dacht dat ik daar alles wel van had en deze zit daar niet tussen.
![]()
Bedankt voor de reactie maar dit is toch niet wat ik zoek. Ik heb een aantal varianten op youtube beluisterd en kwam niet tot het stuk wat ik bedoel. Iemand anders misschien mits ik fout zit en je me het juiste gedeelte kan aangevenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is de Wilhelm Tell-ouverture van Gioachino Rossini, maar dan iets te snel.
Het komt uit Peer Gynt, de Prelude (act iv) (morning)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb het volgende stukje muziek in elkaar geflanst met een van die sites in de OP. Het is een klassiek stuk maar ik kan er niet opkomen van wie het nou is en hoe het natuurlijk heet. Wie kan mij helpen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=MPy1HPE7.mid
Blijkt dus idd Tell me something good te heten, maar dan van Rufus feat. Chaka Khan kwam ik na even zoeken achter. Thanks!quote:
Aargh, ik had me inderdaad vergist. Sorry daarvoor. Wat Lienekien zegt (Edvard Grieg) is correct.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:51 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie maar dit is toch niet wat ik zoek. Ik heb een aantal varianten op youtube beluisterd en kwam niet tot het stuk wat ik bedoel. Iemand anders misschien mits ik fout zit en je me het juiste gedeelte kan aangeven
ik heb nou bijna alles van UB40, Bob Marley en Peter Tosh geluisterd maar hij zit er niet tussenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
Volgens mij is het van UB40 maar ik dacht dat ik daar alles wel van had en deze zit daar niet tussen.
![]()
Heb je geen langer fragment?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
![]()
Bedankt, dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Het komt uit Peer Gynt, de Prelude (act iv) (morning)
Geeft niet, ik heb alsnog zeer snel het antwoordquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:27 schreef Croupouque het volgende:
Aargh, ik had me inderdaad vergist. Sorry daarvoor. Wat Lienekien zegt (Edvard Grieg) is correct.
Kun je het niet uploaden via megaupload.com ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:10 schreef DownForZ het volgende:
Hey weet iemand hoe dit nummer heet
(opgenomen met mic vanaf de sneakerz site....)
http://minorcrisis.net/files/nummer.wma
pff ja speld in hooiberg.. er zijn zat andere bands in dit genre.. maar om die allemaal te gaan luisteren. Handigst is misschien een forum met kenners van dit genre zoeken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:49 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
nee dit is alles![]()
Beef! is het ook niet
Geeft aan dat ie de sourcefile niet kan lezenquote:Op zondag 3 juni 2007 10:06 schreef DownForZ het volgende:
heb het hier even geupload
http://www.megaupload.com/nl/?d=PCYRGNXG
Je beschrijving komt niet helemaal overeen, maar doet me heel erg aan Manau - La tribu de dana denken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:22 schreef Silaz het volgende:
Weet iemand mss het nummer, van zo'n clip, waarin een jongens bandje bij een put speelt. En dat op een klif. De hele clip straalt een beetje die keltische vibe oud en is al heel wat jaren oud.
Ja dat is hem. Dank Dankquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Je beschrijving komt niet helemaal overeen, maar doet me heel erg aan Manau - La tribu de dana denken.
heb hem gevondenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geeft aan dat ie de sourcefile niet kan lezenSorry
(Meestal worden in de aftiteling alle gebruikte nummers vermeld)quote:Op zondag 3 juni 2007 11:34 schreef watersteef het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film 'A good year'...in de film na 1 uur 25 minuten en precies 30 sec...begint een bandje een muziekje te spelen..het is een franstalig nummer en hij staat niet op de soundtrack.
Alvast bedankt
ging wat misquote:Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef DownForZ het volgende:
[..]
heb hem gevonden![]()
het was Veron & Praia Del Sol - Sleazy
http://www.youtube.com/watch?v=0O5JC7epRuc
Wel een lekker nummer jaquote:
Iets van housequake, gregor salto, erick e, fedde le grand, die trend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:44 schreef Opgeduveld het volgende:
Iemand enig idee wat voor mix dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=i3zxG_P0UMk
- Geen zangquote:Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef kaassouffle het volgende:
Misschien moet je je hints weer even opsommen...
Lezen blijft moeilijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:44 schreef Opgeduveld het volgende:
Iemand enig idee wat voor mix dit is?
http://www.youtube.com/watch?v=i3zxG_P0UMk
quote:KRS-One's klassieker 'Sound Of Da Police' is recentelijk onder handen genomen door Born To Funk en in een electronisch house jasje gegoten. Deze plaat vormde de rode draad door de dag. The anthem van Housequake on Wheels! De remix komt begin dit jaar uit op het label R&G Electronics onder de titel 'SODP'
Ik wou net zeggenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Staat toch in de beschrijving?
Sommige mensen...
Je hebt deze vraag al minimaal drie keer hier gesteld, dus nogmaals mijn reactie: registreer je ff op www.bokt.nl en stel daar je vraag, 99,9% zeker dat ze het daar wetenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje wat ze bij paardrijden gebruiken, zodra de prijzen zijn uitgereikt draven ze nog een ere-rondje in de bak.
ze gebruiken hiervoor klassieke muziek, vrolijk en snel (minimaal allegro)
weet iemand welke ik zoek?:)
haha captain jack?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:23 schreef Duvel86 het volgende:
Ik heb een nummer en dat hoor ik altijd in de kroeg maar ik ben te retarded om het te verstaan.
Tis een dance-electro-weet ik veel nummer en het enige wat ze geloof ik zingen is "Red Light" of "Left Right". Ben benieuwd!
Nee jonge geen captain jack , zo retarded ben ik dan ook weer niet. Maar ik heb m al gevonden! Bedankt voor het helpen Jovinkquote:
1- Double Barrel - Ansel Collinsquote:Op zondag 3 juni 2007 20:21 schreef female81 het volgende:
http://www.wwzapper.com/search/t035.mp3
http://www.wwzapper.com/search/t033.mp3
http://www.wwzapper.com/search/t026.mp3
Nogal verschillende nummers, maar goed... Wie kan ze id-en?
The Verve - Bitter Sweet Symphonyquote:Op zondag 3 juni 2007 21:30 schreef stefan1187 het volgende:
Hallo,
Zou iemand mij de titel van het nummer uit het volgende filmpje kunnen geven:
http://www.youtube.com/watch?v=ng6U_ULD2wY
Bijvoorbaat dank![]()
Verder is het een beetje Freestylers, Audiobullys stijl?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:55 schreef UncleSam het volgende:
Ik hoorde net n nummer en het ging iets van, "you dont have to take the pill, just to get the thrill" ofzoiets. Iemand n idee?
geen probleemquote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Nee jonge geen captain jack , zo retarded ben ik dan ook weer niet. Maar ik heb m al gevonden! Bedankt voor het helpen Jovink![]()
Wat was het dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:27 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Nee jonge geen captain jack , zo retarded ben ik dan ook weer niet. Maar ik heb m al gevonden! Bedankt voor het helpen Jovink![]()
Je bedoelt denk ik: Bronski Beat - Smalltown Boyquote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef tulpje6 het volgende:
Hoe heet het jaren '80 nummer waarin door een man met hoge stem wordt gezongen 'cry boy cry boy cryyy' en 'runaway turnaway runaway turnaway runawaaaaay' .
Ik dacht de hele tijd dat het New order- Blue monday was maar ik had dat nummer blijkbaar ook op mn MP3 gezet en dat nummer ging heel anders (of het is toch new order met blue monday en dan klopt titel+artiest van het nummer op mn mp3 dus niet).
Ja die bedoel ik idd :-D Tnx! Geweldig nummer vind ik dat.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik: Bronski Beat - Smalltown Boy
Ook tnx aan Jojoortje hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik idd :-D Tnx! Geweldig nummer vind ik dat.
Check je fotoboekquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef jovink het volgende:
wat ben je ook een motherfokker donroyce die vna mij kon ook :p
Het was Playgroup ft Kc Flight - Front 2 back (switch remix)quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:49 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Het was Playgroup ft Kc Flight - Front 2 back (switch remix)
En hij zong dus Flashlight ipv Red Light/Left Right![]()
Tof nummer iig!
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:05 schreef tha_dark het volgende:
Ik zoek een soort hardstyle nummer (ben niet zo'n kenner in al die verschillende genres)
Het is misschien lastig maar ik ze zeggen steeds zoiets: La questa la follier (en dan nog een paar regels en het is niet in het Engels volgens mij)
Ik weet niet of iemand dit nummer kent maar ik kan echt niet meer informatie geven.
Ja dat is ie!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.
En ik zoek nog steeds het nummer uit de Philips LivingColours reclame. Ik bedoel dus niet dat Engelse nummer, maar het Franse nummer.
Speciaal geschreven voor commercial?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Daniele Mondello - La Follia. Die regel komt hier in ieder geval in voor.
En ik zoek nog steeds het nummer uit de Philips LivingColours reclame. Ik bedoel dus niet dat Engelse nummer, maar het Franse nummer.
Succes met zoeken:quote:Op maandag 4 juni 2007 12:18 schreef MrCrowley het volgende:
Ik wil graag weten welke jazz zangeres Feeling Good zingt. Muse heeft dit nummer ook ooit gecoverd en de jazzversie is ontzettend relaxed.
Som eens alles op voordat je postquote:Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Flaccid het volgende:
Niemand mijn lounge liedje? Staat mss ook op mtv lounge, weet alleen nniet welk jaar.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:30 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- Geen zang
- Zo'n Yorin Travel deuntje
- Heeft wat weg van Groove Armada- My Friend
IEmand?
Niet Porcelain.
Waarschijnlijk wordt de versie van het Frank Cunimundo Trio bedoeld...quote:Op maandag 4 juni 2007 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes met zoeken:
Wiki over Feeling Good
Sidney Samson & Skitzofrenix - Work It (Vato Gonzalez Remix)quote:Op maandag 4 juni 2007 15:28 schreef soares het volgende:
help!!1
ik ben opzoek naar het nummer work it...
het wordt momenteel veel gedraait in de clubs, er zit een stukje reagge in
Geen dankquote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef soares het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb hem al binnen dank je welllll
Pete Philly ft. C-mon & Kypski - Make My Dayquote:Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef wayno1337 het volgende:
Soort ''rock'' nummer met de tekst; "oh what a bueatifull daaaayyyyy..."
Het is m niet van u2.. sorry dat ik niet meer tekst weet![]()
Blur - Song 2quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef mathijssli het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat het eerste nummer in dit filmpje is:
http://www.youtube.com/watch?v=MOuYRhf0z38
Alvast bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |