Voortaan iets met je mobiel opnenmen ofzo, al is het maar een stukje dan is dat nog handig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
wie weet hoe dit nr heet wat nu op www.deepfm.nl is
snel!
Had ie ook gedaan, daarom wist IK het nummer ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Voortaan iets met je mobiel opnenmen ofzo, al is het maar een stukje dan is dat nog handig...
Weet niemand het??quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef yeppi het volgende:
Wie weet welke plaat je hoort op deze site?
http://members.lycos.nl/djyeppi/
Het gaat om het nummer dat je op de achtergrond hoort...hoop dat iemand het weet...
bvd
Yeppi
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kalm aan, dr zijn nog mensen die werken de hele dag![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ballistic het volgende:
iemand enig idee hoe dat nummer heet in de nieuwe 'Bier mag weer gezien worden' reclame van Grolsch?
Via grolsch.nlquote:De muziek in de TVC glazen huis is speciaal voor Grolsch gecomponeerd door Wayne Roberts en uitgevoerd door Madplanet. De titel van de track is Eagle.
Geen dankquote:
ik weet wat je bedoelt! geen idee hoe het heet. Google helpt me ook niet echt zo.quote:Opdonderdag 7 juni 2007 21:25schreef Lucc het volgende:
Ok, even een moeilijke ben ik bang!
Hoorde het nummer een tijdje geleden weer op 3FM
Volgens mij is het nummer een beetje in de stijl van het intro nummer van: The Fresh Prince of Bel-Air
In het nummer herhaalde steeds een teskt als: Mr. Bambolino, Mr. Bob Bambolino..
Teminste.. zoiets verstond ik altijd!
Iemand enig idee? Google werkt niet echt mee!
je hoort door dat riedeltje van die vent op eens wat dames er doorheen zingen: oeoeoehhhh, mister bombelino!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef innepin het volgende:
Beach boys misschien? weet even de titel van het nummer niet, zal ff zoeken.
Dat zou heeel mooi zijn! :-)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoort door dat riedeltje van die vent op eens wat dames er doorheen zingen: oeoeoehhhh, mister bombelino!
(er komt steeds meer boven, misschien weet ik het straks spontaan)
hoppaquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Lucc het volgende:
Volgens mij is het nummer een beetje in de stijl van het intro nummer van: The Fresh Prince of Bel-Air
In het nummer herhaalde steeds een teskt als: Mr. Bambolino, Mr. Bob Bambolino..
Ik zal eens proberen wat vaker weer op dit forum aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:25 schreef Lucc het volgende:
He Ron, jij hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen wat vaker op dit forum aanwezig te zijn.
Dat had in dit geval minstens 2,5 uur zoeken gescheeld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |