Brianquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Voor wie heeft Huub eigenlijk een ontslagronde aangevraagd?
Voor Bokito.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Voor Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Ingetrokken ..was Ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Schat Schat Schatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Eric neemt Amanda even apart. Niet dat het zoden aan de dijk zet. Wel ijs aan de dijen.
Ja. Hij was al dente.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
Huh, nu stond ze net te koken en nu eet ze een bak ijs.
Heeft ze die bak ijs wel eerst tegen de muur gegooid?
En daarna eentje voor Brrrrrrr aangevraagd.quote:
Wat zet bij Amanda wel doden aan de zijk?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Eric neemt Amanda even apart. Niet dat het zoden aan de dijk zet. Wel ijs aan de dijen.
Ja maar hij zei vanmiddag tegen Natas dat hij een nieuwe had aangevraagd maar hij wilde niet zeggen voor wie. Ik vroeg me af of iemand hier het weet of dat het slap gelul was.quote:
Zelfs een knal voor haar kop werkt nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat zet bij Amanda wel doden aan de zijk?![]()
Haar chronische blaasontsteking?quote:
De nieuwe aanvraag is echt voor Brian, geen geintjequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar hij zei vanmiddag tegen Natas dat hij een nieuwe had aangevraagd maar hij wilde niet zeggen voor wie. Ik vroeg me af of iemand hier het weet of dat het slap gelul was.
Spuitend klaarkomen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:27 schreef Soury het volgende:
Lieke is ook lekker relaxed, die lacht in haar vuistje dat Huub niet gaat en zit lekker te kroelen op de bank. BAH![]()
Dan is Huub helemaal een sufkut, hij had met Natasia en Amanda moeten overleggen dat zij het reisje zouden krijgen als Brian er dan uit zou gaan... en ze waarschuwen dat als hij er niet met de ontslagronde uitgewerkt zou worden dat hij dan zou zorgen dat hij er tijdens de Istanbultrip van Amanda en Natasia uitgewerkt gaat worden...... verschilletje van ¤ 10.000,= voor Brian....quote:
Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar hij zei vanmiddag tegen Natas dat hij een nieuwe had aangevraagd maar hij wilde niet zeggen voor wie. Ik vroeg me af of iemand hier het weet of dat het slap gelul was.
een mede woord-freakquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Wel weer even Brian afzeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Judah het volgende:
Die ontslagronde wordt morgen in ieder geval drie keer niets.
hey alles ok!?!? tijd nie gezien ennuh..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef Liess het volgende:
Amanda blaat weer een hoop onzin, drink er nog 1 schatje
nee ik heb haar ook al een tijd niet gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey alles ok!?!? tijd nie gezien ennuh..![]()
![]()
Het was ook niet echt een speltechnische keuze. Hij heeft dit gisteravond met Jaap bedacht, gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is Huub helemaal een sufkut, hij had met Natasia en Amanda moeten overleggen dat zij het reisje zouden krijgen als Brian er dan uit zou gaan... en ze waarschuwen dat als hij er niet met de ontslagronde uitgewerkt zou worden dat hij dan zou zorgen dat hij er tijdens de Istanbultrip van Amanda en Natasia uitgewerkt gaat worden...... verschilletje van ¤ 10.000,= voor Brian....
Om over zijn gekrenkte trots nog maar niet te spreken![]()
Vanmiddag was die 50.000 nog gebruikt om studieschuld te betalenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Brian: met m'n 50000 neem ik je wel mee naar Turkije.
Amanda; ooooh, ik kom wel in Turkije hoor.
Die 50.000 die al op was...... maar nu ineens weer niet?
die was toch voor zijn arme moeder..??? WTF
stijf onderaan hoop ik!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Toch een fijne gedachte dat ze nog geen enkel plekje omhoog is gekropen in de popo.
Meestal krijg ik de tip om wat te drinken in te schenkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok heeft het er ook maar moeilijk mee :
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
dat is voor de happy fewquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal krijg ik de tip om wat te drinken in te schenken![]()
Ze begint meteen over Huub. Hoezo projecteren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
E: "Brian gebruikt jou ook...."
A: "Ik zie dat anders"
![]()
"Huub neukt alles...zelfs mannen"quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze begint meteen over Huub. Hoezo projecteren?
Projecteren. Dát kunnen Amanda en Brian als de beste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
Ze begint meteen over Huub. Hoezo projecteren?
Jij ook niet ?quote:
zegt ie .............geloof er niks vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Rudieh het volgende:
slechte bluffer hoor, die Huub
hij zou Brian meenemen
Nee, want het is niet in zijn voordeelquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
brian snapt dit verhaal van huub echt niet
Er is weleens gezegd dat er geturfd wordt achter. Wie de meeste zendtijd of zendmomenten heeft. Dat zal ze wel verteld worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef ToughLove het volgende:
Wat hebben ze het toch steeds over de uitzendingen? Amanda zegt net dat het nog in de uitzending was wat ze tegen Eric had gezegd. En Huub had het er eerder vanavond over dat de anale sex tussen Amanda en Brian in twee uitzendingen zat.
Denk je dat ze me kennen op een of andere manierquote:
En Nog heeft God hem niet laten stikken. Niet in zijn eerste leugen, niet in zijn derd.... niet in zijn 50.000ste leugentje.... maar wie weet! Nu zelfs God een beetje boos is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was die 50.000 nog gebruikt om studieschuld te betalen![]()
Had ze maar een blaatonstekingquote:
Tja...... heb jij soms ook een grote neus?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ze me kennen op een of andere manier![]()
Dat is ook niet zo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zegt ie .............geloof er niks van![]()
Ik heb de hele dag gemist maar verbaas me nu al over de redelijkheid en het geduld van Erik die nu met dat viswijf praatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Amanda, als we allemaal een beetje geven en een beetje nemen,Amanda nemen dan he
In dichtvormquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Brian leest een briefje van zichzelf voor waarin staat wat hij voor iedereen uit Turkije had meegenomen. Wat zielig.
Dat was toch ook deel van de opdracht, dacht ik?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Brian leest een briefje van zichzelf voor waarin staat wat hij voor iedereen uit Turkije had meegenomen. Wat zielig.
Het zijn ALLEMAAL SUKKELS, niet alleen die kutkaboutah.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
Die stomme kaboutah blijft zeiken dat het zo zonde is, en gaat ook nog in gesprek met Locoyote..
Hij moet en zal het laatste woord en gelijk krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat willen ze allemaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
Die stomme kaboutah blijft zeiken dat het zo zonde is, en gaat ook nog in gesprek met Locoyote..
Hij moet en zal het laatste woord en gelijk krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas vergeten ze nogal snel in dat huis dus de volgende stemming krijgt amanda wel weer hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Ik hoop toch zo, dat de volgende stemming voor het rijbewijs van Amanda is!
Of denk ik nu heel slecht?
Eigenlijk welquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja...... heb jij soms ook een grote neus?
Het meest zielige is dat hij denkt dat Huub dat briefje als 'bewijs van goed gedrag' ziet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Pfffffffffffff Zweeeeeeeeeetquote:
Wat begrijp je niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik het allemaal niet volg???? Pff ik kom net binnen heb de hele avond en eigenlijk haast de hele dag gemist.
Sorry ik kan je hiermee niet helpen...ben zelf ook de weg kwijt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik het allemaal niet volg???? Pff ik kom net binnen heb de hele avond en eigenlijk haast de hele dag gemist.
Wees blij, wij zitten allemaal met hoofdpijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Dat was toch om Netty te redden van een faillisement (rent a car oid)?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was die 50.000 nog gebruikt om studieschuld te betalen![]()
zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry ik kan je hiermee niet helpen...ben zelf ook de weg kwijt...![]()
Ik snap alles niet!!! Ik word ziek van Brian.quote:
Nah, das niet waar! Hij wilde aDel met geen vinger aanraken. Zelfs niet toen ze hem vroeg. En ze was zich er speciaal voor aan het douchen? Nee hoor, Huub neukt aDel alleen als het echt echt echt superhoogstnoodzakelijk zou zijn en dan alleen als hij er Brian mee kan para brotheren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"Huub neukt alles...zelfs mannen"
Ja en Brian doet gelukkig nooit wat...![]()
Jij bent gewoon ook een beetje raarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Sterf en zuiver..............dat lijkt mij wel watquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een nieuw woord: zuiver.
Mooi woordquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een nieuw woord: zuiver.
Maar je hebt de OP wel gelezen? Verder valt er niet veel te begrijpen we zijn allang blij dat ze weer een beetje omstebeurt pratenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap alles niet!!! Ik word ziek van Brian.
Dat doet Wifebeater al vanaf het moment, dat Huub in de Kooi zit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef Liess het volgende:
Brian gaat nu Huub zn woorden herhalen tegen Eric, omg, net doen alsof het zijn woorden zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Brian: Er heerst boosheid in de woonkamer, wij gaan er milder mee om.![]()
Zuiver sterven, stikken in een chloorbadquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sterf en zuiver..............dat lijkt mij wel wat![]()
Amanda had zich ook al rijk gerekend hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub die reis niet krijgt. Hij is er vanaf het begin al vanuit gegaan dat hij die reis zou krijgen.
Als hij (en Brian) nou slim waren geweest, hadden ze zich aan hun deal gehouden en konden ze nu samen naar Istanboel, maar het ze hebben allebei zo'n grote ego dat dat niet gelukt is.
Het was een uitspraak van Dellie....niet van mij...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nah, das niet waar! Hij wilde aDel met geen vinger aanraken. Zelfs niet toen ze hem vroeg. En ze was zich er speciaal voor aan het douchen? Nee hoor, Huub neukt aDel alleen als het echt echt echt superhoogstnoodzakelijk zou zijn en dan alleen als hij er Brian mee kan para brotheren.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef brabander01 het volgende:
waar zijn japio en zdhngmw ? sex?
Toegegeven, die vond ik grappigquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Domme lellie..........
Daarom. Gaat helemaal nergens over wat hij allemaal uitbraakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef noekje het volgende:
Brian wordt boos omdat Eric centjes zegt ipv 50.000 euro.
omg
Ben al bezopen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Schenk wat te drinken in en probeer het later nog eens
Eric snapt volgens mij ook echt niet waar Brian heen wil, ik ook niet trouwens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Gaat helemaal nergens over wat hij allemaal uitbraakt.
Studieschuld en andere schulden en oja zijn moederquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Die 50 K was toch voor ZIJN MOEDER...goddamm
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef mootie het volgende:
Brian: Er heerst boosheid in de woonkamer, wij gaan er milder mee om.![]()
Niemand snapt het geloof ik nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric snapt volgens mij ook echt niet waar Brian heen wil, ik ook niet trouwens.![]()
me tooquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef STAP01 het volgende:
Ik overweeg nu echt om op Eric te stemmen!
Die melding kreeg ik ook, in het heetst van de strijdquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Schenk wat te drinken in en probeer het later nog eens
Troost je, Brian zelf ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
Eric snapt volgens mij ook echt niet waar Brian heen wil, ik ook niet trouwens.![]()
50:000 toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
Wat is er steeds met die 15.000 euro?!
STOKENquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Soho het volgende:
Ik begrijp echt niks meer van Brian. Ik snap niet wat ie zegt en ook niet waar die naartoe wil. Wat is nou zijn punt?
Ik snap echt geen bal van die gast.
ook leuk voor tvquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Huub zit buiten zijn verlies te nemen
50.000 euro schuld? Hoe krijg je dat voor elkaar? Dan ben je echt een financieel drama.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Studieschuld en andere schulden en oja zijn moeder
10.000 om uit te geven en ze schatten die reis zelf dus in op 5.000 euro blijkbaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef My_ het volgende:
Wat is er steeds met die 15.000 euro?!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
50.000 euro schuld? Hoe krijg je dat voor elkaar? Dan ben je echt een financieel drama.
gewoon drama als persoon, die jongen kan echt helemaal niks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
50.000 euro schuld? Hoe krijg je dat voor elkaar? Dan ben je echt een financieel drama.
Leuk hequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub die reis niet krijgt. Hij is er vanaf het begin al vanuit gegaan dat hij die reis zou krijgen.
Nee hoor 50.000 euroquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, die Brian toen had gewonnen.
Maar ze zeggen toch steeds echt 15.000.
Nee, volgens Amanda 15.000, daarmee bedoelt ze 10.000 euro zakgeld voor in Istanbul en 5000 euro vliegkostenquote:
Dan hebben ze het over de Istanbul reis. Dus die 50:000 heeft Brian al snel gekregen in een anonieme stemming in het begin van deze soapquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef My_ het volgende:
[..]
Ze hebben voor 50k brian proberen op te leiden.......en zie hier het resultaat....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
50.000 euro schuld? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, volgens Amanda 15.000, daarmee bedoelt ze 10.000 euro zakgeld voor in Istanbul en 5000 euro vliegkosten![]()
50.000 wat Brian had gewonnen en 15.000 e als het om istanbul gaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:48 schreef My_ het volgende:
[..]
En dan alleen met een HBO-diploma zitten? Dan doe je echt iets niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:49 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ze hebben voor 50k brian proberen op te leiden.......en zie hier het resultaat....
nee hij zit gesprek af te luisteren , haha allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Huub zit buiten zijn verlies te nemen
[afbeelding]
Brian lult Eric gewoon niet onder de tafel..........quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Daar hebben we Eric weer eens.
Zo is die echt wel leuk
Das gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef Soho het volgende:
Die 50.000 gaat over het geld dat Brian heeft verdient. Die 15.000 gaat over de reis naar Istanbul. Maar er wordt nu zo over verschillende dingen door elkaar gelult dat de hele discussie niet te volgen is.
Fries erbij? Dan is ie misschien minder jaloers? Misschien moet iemand Fries iets leren over Brians voorkeur voor anale seks? Misschien..... moet Brian dat dan maar eens gaan ervaren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef brabander01 het volgende:
is brain bezig met een palings paringsdance naar eric en amandel Triootje
Tip: je kan eerdere Cossen gewoon teruglezen; ze zijn dan wel op slot, maar nog wel leesbaar. Staan onderaan de pagina.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Ja zo is ie echt tof. Ik vind hem echt een klootzak wanneer hij zich mengt in battles die Huub aangaat en hij dan de andere partij kiest.quote:
Al 37 keer, en Eric heeft al 94428 keer verteld dat er een andere reden was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef Day het volgende:
Huub heeft Eric's ontslagronde alleen in heeft getrokken voor z'n stem. Dát is wat Brian (op z'n befaamde wijze, dat wel) probeert duidelijk te maken.
Brian is zoooooo dom, hij denkt echt dat hij gewonnen heeft........quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef Copycat het volgende:
Brian denkt weer dat ie de morele overwinnaar is.
"Loop maar weg! Je hebt geen kracht meer. Woei!"
En dat is natuurlijk ook zo. Eric's houdbaarheidsdatum is verlengd met 14 dagen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef Day het volgende:
Huub heeft Eric's ontslagronde alleen in heeft getrokken voor z'n stem. Dát is wat Brian (op z'n befaamde wijze, dat wel) probeert duidelijk te maken.
Niemand begrijpt het nog. Maar het maakt niet uit, Brian denkt dat hij Eric iets duidelijk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Soho het volgende:
Ik begrijp echt niks meer van Brian. Ik snap niet wat ie zegt en ook niet waar die naartoe wil. Wat is nou zijn punt?
Ik snap echt geen bal van die gast.
Wil je prachtig mooie onschuldige zeedieren er niet bij betrekken.quote:
Wat dat betreft heeft ie wel wat weg van David Brent, van The Office. Pijnlijk, dat huizenblok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Liess het volgende:
Brian : Loop maar weg je kan het niet meer aan.
OMG die vent heeft een heel huizenblok voor zn kop
Braaain, Tas en Amanda gingen ervanuit dat Amanda zou winnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Als hij (en Brian) nou slim waren geweest, hadden ze zich aan hun deal gehouden en konden ze nu samen naar Istanboel, maar het ze hebben allebei zo'n grote ego dat dat niet gelukt is.
Wie liep er ook alweer weg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Wat jammer voor Brian dat ie Eric niet plat kan lullen.... Wordt ie straks weer helemaal para.
Ja, maar dat schijnt maar niet door te dringen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook zo. Eric's houdbaarheidsdatum is verlengd met 14 dagen...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je prachtig mooie onschuldige zeedieren er niet bij betrekken.![]()
Duidt dit op een aankomende orgasme?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Eric is uitgepraat met Brian en vindt dat Brian niet luistert, dus hij loopt weg. 'Je hebt geen kracht, ik zie het, je hebt geen kracht', roept Brian hem achterna. In de slaapkamer wil Brian opnieuw beginnen, maar Eric loopt gewoon weg. Brian klinkt al wat hijgeriger.
Ja daaaaag, je gaat toch niet blijven discussieren met iemand die onzin lult en die niet luistert?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian zwevert, zit Natasia rustig haar baard uit te trekken
[afbeelding]
Ik leg er wel zout op....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Een slak is nog nuttig ook. ik bied mijn excuses aan![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian zwevert, zit Natasia rustig haar baard uit te trekken
[afbeelding]
Wat jij wil schatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaag, je gaat toch niet blijven discussieren met iemand die onzin lult en die niet luistert?
Hoezo? Ik was afgehaakt qua geluid.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef FuTilE het volgende:
Mooi, Brian ziet het besef van zijn inferioriteit nu aan alle kanten binnensijpelen.
Was toch allang bekend dat het een ordinaire sloerie wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Huub: Je ziet nu wat Amanda is, echt tuig.
Zal wel papiamento zijn, denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht zo'n zelfverzonnen woord van BrianMaar t klinkt leuk
![]()
Nog 4 dagen, dan ben je vrij!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij wil schat![]()
Hoelang moet ik nog?![]()
![]()
![]()
De vrouw van een mod is onverwachts overleden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Ach nog 4 maandjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
Natasia vindt het moeilijk om weg telopen "omdat je hier toch met je gezondheid zit"
Kheb zelden zo'n ziek wijf gezien. Mentaal dan.
je kan zo duidelijk aan die 2 merken uit wel verrot milieu ze komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
In de normale wereld beuken we iedereen in elkaar, zegt Brian tegen Natasia die het jammer vond dat ze niet mee kon ruzien.
ja, maar hoe je het ook draait of keert, Eric is niet slim bezig nu. Zijn maatje, die toegezegd heeft dat hij hem erin houdt, dat ze samen naar de eindzegen gaan, heeft wel degelijk een ontslagronde voor hem aangevraagd, heeft bij anderen lopen lobbyen om dat voor elkaar te krijgen. Toegegeven, hij heeft 'm weer ingetrokken, maar Eriic zou op z'n minst vraagtekens daarbij moeten zetten. Zeker omdat hij tot een week terug er helemaal van overtuigd was dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Maar dat doet hij niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Eric is uitgepraat met Brian en vindt dat Brian niet luistert, dus hij loopt weg. 'Je hebt geen kracht, ik zie het, je hebt geen kracht', roept Brian hem achterna. In de slaapkamer wil Brian opnieuw beginnen, maar Eric loopt gewoon weg. Brian klinkt al wat hijgeriger.
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden IIquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Ja, en daar bovenop is Brian een beetje geschift. Waarom anders de streams weg zodra hij weer gaat brullen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je kan zo duidelijk aan die 2 merken uit wel verrot milieu ze komen
Dank je want ik vroeg het me ook al een tijdje af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De vrouw van een mod is onverwachts overleden.
1 juni nog maar 3 want dan tellen we juni niet meer mee.quote:
Dat is geen blurren meer. Dat is een fotolock.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef brabander01 het volgende:
wie heeft toevallig de twee ontbrekende foto's
Het ontbijt vanochtend liep dusdanig uit de hand dat de beveiliging in moest grijpen. De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
Helaas, de 2 topfoto's zijn geblurred vanwege redenen die ik niet kan uitdrage
zuchtquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Soho het volgende:
Brian: Ik heb net Eric vast kunnen klemmen dat hij meeloopt op de achterbagagedrager van Huub.
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
In de normale wereld beuken we iedereen in elkaar, zegt Brian tegen Natasia die het jammer vond dat ze niet mee kon ruzien.
Je kan wel zien uit wat voor een bezopen milieu hij komt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |