Brianquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Voor wie heeft Huub eigenlijk een ontslagronde aangevraagd?
Voor Bokito.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Voor Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Ingetrokken ..was Ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Schat Schat Schatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Eric neemt Amanda even apart. Niet dat het zoden aan de dijk zet. Wel ijs aan de dijen.
Ja. Hij was al dente.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
Huh, nu stond ze net te koken en nu eet ze een bak ijs.
Heeft ze die bak ijs wel eerst tegen de muur gegooid?
En daarna eentje voor Brrrrrrr aangevraagd.quote:
Wat zet bij Amanda wel doden aan de zijk?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:26 schreef Copycat het volgende:
Eric neemt Amanda even apart. Niet dat het zoden aan de dijk zet. Wel ijs aan de dijen.
Ja maar hij zei vanmiddag tegen Natas dat hij een nieuwe had aangevraagd maar hij wilde niet zeggen voor wie. Ik vroeg me af of iemand hier het weet of dat het slap gelul was.quote:
Zelfs een knal voor haar kop werkt nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat zet bij Amanda wel doden aan de zijk?![]()
Haar chronische blaasontsteking?quote:
De nieuwe aanvraag is echt voor Brian, geen geintjequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar hij zei vanmiddag tegen Natas dat hij een nieuwe had aangevraagd maar hij wilde niet zeggen voor wie. Ik vroeg me af of iemand hier het weet of dat het slap gelul was.
Spuitend klaarkomen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:27 schreef Soury het volgende:
Lieke is ook lekker relaxed, die lacht in haar vuistje dat Huub niet gaat en zit lekker te kroelen op de bank. BAH![]()
Dan is Huub helemaal een sufkut, hij had met Natasia en Amanda moeten overleggen dat zij het reisje zouden krijgen als Brian er dan uit zou gaan... en ze waarschuwen dat als hij er niet met de ontslagronde uitgewerkt zou worden dat hij dan zou zorgen dat hij er tijdens de Istanbultrip van Amanda en Natasia uitgewerkt gaat worden...... verschilletje van ¤ 10.000,= voor Brian....quote:
Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar hij zei vanmiddag tegen Natas dat hij een nieuwe had aangevraagd maar hij wilde niet zeggen voor wie. Ik vroeg me af of iemand hier het weet of dat het slap gelul was.
een mede woord-freakquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Wel weer even Brian afzeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Judah het volgende:
Die ontslagronde wordt morgen in ieder geval drie keer niets.
hey alles ok!?!? tijd nie gezien ennuh..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef Liess het volgende:
Amanda blaat weer een hoop onzin, drink er nog 1 schatje
nee ik heb haar ook al een tijd niet gezien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
hey alles ok!?!? tijd nie gezien ennuh..![]()
![]()
Het was ook niet echt een speltechnische keuze. Hij heeft dit gisteravond met Jaap bedacht, gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is Huub helemaal een sufkut, hij had met Natasia en Amanda moeten overleggen dat zij het reisje zouden krijgen als Brian er dan uit zou gaan... en ze waarschuwen dat als hij er niet met de ontslagronde uitgewerkt zou worden dat hij dan zou zorgen dat hij er tijdens de Istanbultrip van Amanda en Natasia uitgewerkt gaat worden...... verschilletje van ¤ 10.000,= voor Brian....
Om over zijn gekrenkte trots nog maar niet te spreken![]()
Vanmiddag was die 50.000 nog gebruikt om studieschuld te betalenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Brian: met m'n 50000 neem ik je wel mee naar Turkije.
Amanda; ooooh, ik kom wel in Turkije hoor.
Die 50.000 die al op was...... maar nu ineens weer niet?
die was toch voor zijn arme moeder..??? WTF
stijf onderaan hoop ik!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Toch een fijne gedachte dat ze nog geen enkel plekje omhoog is gekropen in de popo.
Meestal krijg ik de tip om wat te drinken in te schenkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok heeft het er ook maar moeilijk mee :
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
(db:connect:connect_failed)
dat is voor de happy fewquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal krijg ik de tip om wat te drinken in te schenken![]()
Ze begint meteen over Huub. Hoezo projecteren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
E: "Brian gebruikt jou ook...."
A: "Ik zie dat anders"
![]()
"Huub neukt alles...zelfs mannen"quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze begint meteen over Huub. Hoezo projecteren?
Projecteren. Dát kunnen Amanda en Brian als de beste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef schatje het volgende:
Ze begint meteen over Huub. Hoezo projecteren?
Jij ook niet ?quote:
zegt ie .............geloof er niks vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef Rudieh het volgende:
slechte bluffer hoor, die Huub
hij zou Brian meenemen
Nee, want het is niet in zijn voordeelquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
brian snapt dit verhaal van huub echt niet
Er is weleens gezegd dat er geturfd wordt achter. Wie de meeste zendtijd of zendmomenten heeft. Dat zal ze wel verteld worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef ToughLove het volgende:
Wat hebben ze het toch steeds over de uitzendingen? Amanda zegt net dat het nog in de uitzending was wat ze tegen Eric had gezegd. En Huub had het er eerder vanavond over dat de anale sex tussen Amanda en Brian in twee uitzendingen zat.
Denk je dat ze me kennen op een of andere manierquote:
En Nog heeft God hem niet laten stikken. Niet in zijn eerste leugen, niet in zijn derd.... niet in zijn 50.000ste leugentje.... maar wie weet! Nu zelfs God een beetje boos is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmiddag was die 50.000 nog gebruikt om studieschuld te betalen![]()
Had ze maar een blaatonstekingquote:
Tja...... heb jij soms ook een grote neus?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat ze me kennen op een of andere manier![]()
Dat is ook niet zo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zegt ie .............geloof er niks van![]()
Ik heb de hele dag gemist maar verbaas me nu al over de redelijkheid en het geduld van Erik die nu met dat viswijf praatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef blomst het volgende:
Amanda, als we allemaal een beetje geven en een beetje nemen,Amanda nemen dan he
In dichtvormquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Brian leest een briefje van zichzelf voor waarin staat wat hij voor iedereen uit Turkije had meegenomen. Wat zielig.
Dat was toch ook deel van de opdracht, dacht ik?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Brian leest een briefje van zichzelf voor waarin staat wat hij voor iedereen uit Turkije had meegenomen. Wat zielig.
Het zijn ALLEMAAL SUKKELS, niet alleen die kutkaboutah.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
Die stomme kaboutah blijft zeiken dat het zo zonde is, en gaat ook nog in gesprek met Locoyote..
Hij moet en zal het laatste woord en gelijk krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Dat willen ze allemaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef FdW het volgende:
Die stomme kaboutah blijft zeiken dat het zo zonde is, en gaat ook nog in gesprek met Locoyote..
Hij moet en zal het laatste woord en gelijk krijgen...![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas vergeten ze nogal snel in dat huis dus de volgende stemming krijgt amanda wel weer hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Ik hoop toch zo, dat de volgende stemming voor het rijbewijs van Amanda is!
Of denk ik nu heel slecht?
Eigenlijk welquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja...... heb jij soms ook een grote neus?
Het meest zielige is dat hij denkt dat Huub dat briefje als 'bewijs van goed gedrag' ziet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |