De vrouw van een mod is onverwachts overleden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Ach nog 4 maandjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
Natasia vindt het moeilijk om weg telopen "omdat je hier toch met je gezondheid zit"
Kheb zelden zo'n ziek wijf gezien. Mentaal dan.
je kan zo duidelijk aan die 2 merken uit wel verrot milieu ze komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
In de normale wereld beuken we iedereen in elkaar, zegt Brian tegen Natasia die het jammer vond dat ze niet mee kon ruzien.
ja, maar hoe je het ook draait of keert, Eric is niet slim bezig nu. Zijn maatje, die toegezegd heeft dat hij hem erin houdt, dat ze samen naar de eindzegen gaan, heeft wel degelijk een ontslagronde voor hem aangevraagd, heeft bij anderen lopen lobbyen om dat voor elkaar te krijgen. Toegegeven, hij heeft 'm weer ingetrokken, maar Eriic zou op z'n minst vraagtekens daarbij moeten zetten. Zeker omdat hij tot een week terug er helemaal van overtuigd was dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Maar dat doet hij niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Eric is uitgepraat met Brian en vindt dat Brian niet luistert, dus hij loopt weg. 'Je hebt geen kracht, ik zie het, je hebt geen kracht', roept Brian hem achterna. In de slaapkamer wil Brian opnieuw beginnen, maar Eric loopt gewoon weg. Brian klinkt al wat hijgeriger.
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden IIquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Ja, en daar bovenop is Brian een beetje geschift. Waarom anders de streams weg zodra hij weer gaat brullen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je kan zo duidelijk aan die 2 merken uit wel verrot milieu ze komen
Dank je want ik vroeg het me ook al een tijdje af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De vrouw van een mod is onverwachts overleden.
1 juni nog maar 3 want dan tellen we juni niet meer mee.quote:
Dat is geen blurren meer. Dat is een fotolock.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef brabander01 het volgende:
wie heeft toevallig de twee ontbrekende foto's
Het ontbijt vanochtend liep dusdanig uit de hand dat de beveiliging in moest grijpen. De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
Helaas, de 2 topfoto's zijn geblurred vanwege redenen die ik niet kan uitdrage
zuchtquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Soho het volgende:
Brian: Ik heb net Eric vast kunnen klemmen dat hij meeloopt op de achterbagagedrager van Huub.
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
In de normale wereld beuken we iedereen in elkaar, zegt Brian tegen Natasia die het jammer vond dat ze niet mee kon ruzien.
Je kan wel zien uit wat voor een bezopen milieu hij komt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |