quote:'Kinderachtig. Dat deed ik in de D'tjes.'
Ryan Donk over het provocerende juichen van Klaas-Jan Huntelaar na het eigen doelpunt van de AZ-verdediger tegen Ajax (De Telegraaf)
Dat VI er nou weer mee komt, wil niet zeggen dat Ryan Donk het steeds blijft roepen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Hij zit er nog steeds mee , zit hem wel diep![]()
Telegraafquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat VI er nou weer mee komt, wil niet zeggen dat Ryan Donk het steeds blijft roepen.
Mompelt iets over de moraal van het verhaal.quote:
Ik heb me toch zo kapot gelachenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:27 schreef BB-boy het volgende:
Was toen ook een mooi itempje bij die Zuid-Afrika docu. Harry Vermeegen die de slaapkamer van Stam en Klaas ging bezoeken. Die Huntelaar was de hele tijd aan het ruften
Dat 'ie 's nachts niet durfde te slapen vanwege die geldwof op de arm van Stam enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb me toch zo kapot gelachenPrachtig was dat !
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat 'ie 's nachts niet durfde te slapen vanwege die geldwof op de arm van Stam enzo
Iets voor Ajaxquote:Fellaini wil breken met Standard
Marouane Felliani wil weg bij Standard. De 19-jarige middenvelder zou volgens Het Laatste Nieuws zelfs de wet van '78 willen gebruiken om onder zijn lopende contract tot 2011 uit te komen. Fellaini speelt nog maar sinds dit seizoen in het eerste elftal van de Rouches.
De reden dat Fellaini wil vertrekken, is omdat hij te weinig verdient. De Rode Duivel zou een maandsalaris hebben van een middelmatige speler in eerste klasse hebben.
Met de wet van '78 kan hij zonder veel problemen onder zijn contract uit. De verbrekingsvergoeding zou slechts een paar honderdduizend euro bedragen.
Voor geïnteresseerde clubs is dat een peulschil. Als Fellaini de beruchte wet zal gebruiken dan kan hij in principe niet naar een Belgische club. De clubs sloten immers een gentlemen's agreement dat ze geen spelers van mekaar aantrekken op basis van de wet van '78.
Het valt nog maar af te wachten of alle clubs zich aan deze afspraak houden. Standard kan de speler nog proberen te overhalen met een eventueel sterk verbeterd contract.
Belgiumsoccer.be
Ten Cate wilde er nog een sterke middenvelder bij, dan zou Fellaini een goede optie kunnen zijn.quote:
Kijkt iedereen hem nu ofso, het gaat hier echt rete traagquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://lydje.web-log.nl/lydje/files/KJHVermegen.wmv
Klaas Jan zo nuchter als altijd. Schitterend filmpje waarin Huntelaar iemand van de fiets moet schoppen.![]()
Dit stond in het wereldje bij VI.nlquote:
quote:• Klaas-Jan Huntelaar: 'Eigen doelpunten maken en penalty's missen, dat deed ik zelfs niet eens in de D'tjes.
• Huntelaar: 'Liever kinderachtig naar de CL, dan volwassen de bal in eigen goal schieten.'
Zowel letterlijk (1.94 cm) als figuurlijk een van de grootste talenten van België. Verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, wat is het voor soort speler?
Duurt ff.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Kijkt iedereen hem nu ofso, het gaat hier echt rete traag![]()
ja ff een zingende harrie vermegen weggehaald en de post van VAkkie_W en al die reacties daaropquote:
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ff een zingende harrie vermegen weggehaald en de post van VAkkie_W en al die reacties daarop
Je kunt hem ook negeren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?
Doe ik, maar vervuiling blijft vervuiling, voor je het weet wilt hij ons bestuur en de familie ook aanvallenquote:
Huiliequote:Op donderdag 31 mei 2007 17:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem niet uit onze topics weren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |