quote:
ze is lekker hequote:
Dat wist ik niet eens, zal Co wel komen daarna. Waar van Geel ging zag je Co en andersom.quote:30/5/2007 - Ten Cate: over half jaar nog eens kijken naar toekomst
(Gepost door RvN)
Henk ten Cate bevestigde in de nieuwe uitgave van Voetbal International dat hij op dit moment wil vasthouden aan zijn voornemen om zijn trainerscarriere eind volgend seizoen te beëindigen. Een voorstel tot contractverlenging wees hij daarom nu ook af. 'Ik ben nu te moe om vanuit een fris perspectief over het voorstel na te denken. Ik ga nu eerst een paar weken goed op vakantie. Misschien dat ik er na drie of vier maanden in de nieuwe competitie anders tegenaan kijk.'
Ajax Netwerk
Ten Cate legde volgens VI ook een riante aanbieding vanuit Qatar naast zich neer.
Als Ten Cate volgend jaar geen kampioen word, moet Co komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Vele hier denken daar anders over...
Van mij mag ie zeker komen!
mooi man altijd dat gespeculeer over trainers. Vinden jullie niet dan dat ajax eens wat minder hoerig met zn trainers om moet gaan :p.quote:
Ik snap alleen niet zo goed dat HtC al zo snel wil stoppen. Maar we zullen zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef Apfel. het volgende:
[..]
mooi man altijd dat gespeculeer over trainers. Vinden jullie niet dan dat ajax eens wat minder hoerig met zn trainers om moet gaan :p.
Misschien omdat ie volgend seizoen helemaal niet meer kan praten met die halfschore stem van mquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed dat HtC al zo snel wil stoppen. Maar we zullen zien.
Wie moet er anders komen? Eventueel is Martin Jol nog een optie, maar een San Marco mag wegblijven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, zal Co wel komen daarna. Waar van Geel ging zag je Co en andersom.
Van mij hoeft kluivert niet te komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boulah zou een uitstekende versterking zijn ja. Prima opvolger voor Gryga.
Kluivert er dan nog bij als pinchitter en de rest van het team bij elkaar houden.
Denk dat Jol ook wel een goeie isquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie moet er anders komen? Eventueel is Martin Jol nog een optie, maar een San Marco mag wegblijven!
Kluivert is wat mij betreft altijd welkom!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Van mij hoeft kluivert niet te komen![]()
Ja dat wel. Maar dan heb ik er toch graag nog een extra spits bij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kluivert is wat mij betreft altijd welkom!
Wie zou jij graag als extra spits zien, die ook nog een betaalbaar en haalbaar is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan heb ik er toch graag nog een extra spits bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |