En dat is bijvoorbeeld de reden dat ik hier wel regelmatig even kijk maar meestal geen reactie achterlaat. Ik kan me je gevoel voorstellen maar ik denk dat je het mis hebt. Het is niet niks wat jullie en de andere ouders in dit topic is overkomen. Ik vind het persoonlijk erg lastig om onder woorden te brengen hoe vreselijk ik het vind en hoe zeer ik hoop dat het verlies draagbaarder zal worden. Alleen "sterkte" vind ik in zo'n situatie zo'n uitgekauwd iets. En dan post ik dus maar niks. Ik denk dat er met mij meerdere mensen zijn die er op die manier mee omgaan en die worden nu ook neergezet als sensatiezoekers. Jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar dat is bekend hier op fok phluph
En niet alleen jij hebt dat gevoel, ik heb dat ook zo vaak.
En bovendien is dit geen topic om zomaar ff een losse flodder in te gooien, wat zo vaak op Fok gebeurt.
Dat doe ik ook, in een meer specifiek lotgenoten contactgroep. En besloten, overigens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat het voor jou dan beter aan zou voelen per mail dan hier op een openbaar forum.
Mee eens, maar weegt het voordeel op tegen het nadeel?quote:Want ; wat verwacht je?
Alleen sterktes en kusjes die echt, echt gemeend zijn, dat zie en voel ik hier.
De vraag is of je daarop zit te wachten, maar dat is wel het meeleven en de geintresseerdheid die hier dan ook wel weer echt goed aanvoelt!!
Ik schrok wel van de hoeveelheid views in een paar uur ja. Dus ja, ik denk dat dit wel klopt.quote:Wat jij beschrijft phluph, is dat het voyeurisme een te hoog gehalte krijgt.
Yep.quote:Het staat niet meer in verhouding tot de kracht die je eruit put en het fijn vinden om je verhaal te posten.
Zoiets is het denk ik ?
Goeie editquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef phluphy het volgende:
Edit: Renzell, ik vind het trouwens wel heel naar dat je je (zo lang) rot voelt als je "ons leven" leest.
En ook al hoort het bij het leven, en moet je met 2 benen op de grond blijven staan, je mag ook best (relatief) zorgeloos leven en genieten van wat je hebt. Tuurlijk mag je wel met anderen meeleven, maar niemand is erbij gebaat dat jij er ook nog eens zo onder lijdt. Nu ja, dat wilde ik gewoon even zeggen.
Ja, wellicht heb je tóch gelijk wat dit betreft, besef ik mij nu pas. Die mensen zullen er heus zijn. En dat dat niet prettig voelt, kan ik mij erg goed voorstellen. En helemaal niet zo stom dat je je dat niet eerder hebt gerealiseerd. Dít was immers een belangrijke uitlaatklep. Een plek waar mensen er voor je waren die jouw kenden, die jouw verhaal kenden en die met je meeleefden. Dat daar óók een stel sensatiebeluste types bij zitten, is jammer. Vanuit jouw optiek is het volkomen begrijpelijk dat je daar in den beginne geen aandacht voor gehad hebt. Natuurlijk wil je niet dat jouw verhaal, en jouw verdriet, gemeengoed worden. Ik vind dan ook niet dat jij (of jullie) je verplicht zouden moeten voelen om 'ons' op de hoogte te houden. Het gaat om jullie, ja. Om jullie relatie met Daniel, om jullie manier van verwerken, en wat daar voor nodig is. Géén verplichting ten aanzien van een stel Fokkers hoor Phluphy! Echt níet!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef phluphy het volgende:
Jelief, Renzell, en er zullen nog velen zijn die er zo over denken/voelen: prima, begrijpelijk.
Het voelt voor mij inderdaad niet prettig meer. (Want naast FOK!kers zoals jullie denk ik wel degelijk dat er sensatiezoekers zijn).
Echt stom dat ik me dat niet eerder heb gerealiseerd.
Ik zal het aantal views in het moedertopic eens gaan bijhouden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:38 schreef Jelief het volgende:
Ik denk dat je met dit soort dingen ook wel terecht kunt op het speeltuinbankje bvb, of ( hoe wrang ook) bij hoe gaat het nu met de moeders. Voor als je het met fouders van Fok wilt delen.Minder sensatiezoekers daar denk ik.
Dat vind ik helemaal geen rare gedachte? Ik vind het heel logisch. Het tijdperk van nu is echt heel anders, met al die mogelijkheden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
De rare gedachte die ik al eerder had, ga ik hier dan ook gewoon ff plaatsen.
Stél dat ik niet in 1985 Jamie had verloren, maar anno nu, man wat had ik een ongelofelijke troost en kracht uit jullie bijdrages geput.![]()
En dat meen ik echt!!
Ahá ! dus het is allemaal jouw schuld!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Oh en je kan van de views ongeveer 100 aftrekken hoor, die zijn van mijn hand, gewoon lezen nog eens lezen, denken, piekeren, nog eens overdenken, en dan besluiten niet diete zetten, want dat had ik al eerder gedaan, maar meer komt er dan gewoon niet uit
![]()
Ik dacht, ik check het evenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef phluphy het volgende:
Dat vind ik helemaal geen rare gedachte? Ik vind het heel logisch. Het tijdperk van nu is echt heel anders, met al die mogelijkheden.![]()
Nou, ik denk dat ik toch wel wat terughoudender wordt hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Dus al met al, laten we hier nou eens niet op onze tenen lopen.
Uit dan maar hier ook dit soort gedachtes, dat zal de meelezenden goed doen, het verrijkt hun leven denk ik zo
Nu ja, en maar weer hopen dat er lering uit getrokken wordt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Lijkt me dan ook beter op zijn plek daar.
Wel goed dat je het hier gewoon open gooit he
Ja, beetje wel. Dat stoort me. Een aantal mensen die je in diverse topics tegenkomt, die dus echt van de hoed en de rand weten, maar nooit reageren. Misschien omdat ze het moeilijk vinden, in welk geval het volstaat om hier één keer melding van te maken, maar misschien ook wel uit des-interesse.quote:Ja, als jij gaat editten moet ik het ook
Ruikt naar een soort 'sneertje'
Klagen? No way. Alleen aangegeven dat ik me niet gerealiseerd heb dat het er zó veel waren. Niet geklaagd, alleen opgemerkt, en er vervolgens een conclusie aan verbonden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:02 schreef Vivi het volgende:
En, met alle respect hoor, maar om op een openbaar forum te klagen dat er te veel mensen meelezen..tja....
dit klinkt wrs lulliger dan het bedoeld is, maar ik weet het even niet anders te formuleren.
Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk niet voor de overige vieuwers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef phluphy het volgende:
Voor de gein eens bijgehouden: 6 uur na mijn post zijn er bijna 300 views geweest en 2 reacties.
Lijkt wel alsof ik een aantal sensatiebeluste lurkers zit te vermaken.![]()
Het zal er wel bij horen op een forum, maar ik krijg er een vieze smaak van in mijn mond.
Bij een rel of afzeiksessie staat de massa klaar om te reageren, maar hier weet men niets te zeggen. Op zich best begrijpelijk, maar dan heeft posten geen toegevoegde waarde (voor mij in elk geval niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |