Stjer in pynlike deaquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Friese* Jouw humor is vet goed.
*Dat is niet eerlijk tegenover de andere Friezen.
Hequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan de modjes nu ook al nutteloze notes aan elkaar uitdelen![]()
Dat gebeurde altijd al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan de modjes nu ook al nutteloze notes aan elkaar uitdelen![]()
Dit meen je toch niet he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat gebeurde altijd al.Ik had eerst 25 notes, om opschoning gevraagd, en toen nog maar 11. En nu dus 12. terecht. Als zou ik nooit eennote zetten vor iets in andermans subforum tenzij strikt noodzakelijk,maar dat is René zn keus
Het was een gein nootquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Heeft Alex echt een note nu?![]()
. En kun je ook ergens zien wie hoeveel notes heeft?
.
En daar ben je trots op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:42 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb DaD bijna van d'r fiets doen vallen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
En een goedemorgen vanuit de UB..
och armequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
En een goedemorgen vanuit de UB..
Die woorden, in het Frysk, van jou... I have nothing left to wish for.quote:
toch wel. Ik doe gemiddeld trouwens een stuk of wat doodsverweinsingen per dagquote:
Je bent een held. Echt waar. Waren alle buitenalnders maar als jij.quote:
Wat ben je toch ook een lieve, zachtaardige jongen he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch wel. Ik doe gemiddeld trouwens een stuk of wat doodsverweinsingen per dagDus als je echt alles gaat noten heb je nog een hele kluif
Hihiquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lieve, zachtaardige jongen he.
Ik mag ook graag overdrijvenquote:
Uhuquote:Het komt vrij vaak voor hoor, dat ik bijna van m''n fiets val. Ik ben een beetje een kluns. Maar dat maakt mij schattig, hoorde ik.
Was de dag leuk?.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een held. Echt waar. Waren alle buitenalnders maar als jij.Ik ben echt zo blij voor DaD dat ze in jou een geschikte vent hefet gevonden
We zijn vorige week met bijna het hele topic naar die film geweest. Maar ik heb me prima vermaakt, eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mag ook graag overdrijven
[..]
Uhu
We zijn gisteravond nog uit eten geweest en daarna ben ik rechtstreeks vanuit het restaurant met een vriendin naar de bios gegaan in mijn pak
Wie heeft POTC3 gezien en vindt het ook maar matig?
Het kon ook al bijna niet misgaan, met je naam en zo.quote:
Ik heb alles mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het kon ook al bijna niet misgaan, met je naam en zo.
Ohja, dat was ook naar POTC he. Ik had op sommige momenten nogal moeite met het volgen van het verhaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn vorige week met bijna het hele topic naar die film geweest. Maar ik heb me prima vermaakt, eigenlijk..
Daar was ik ook nogal bang voor, want daar ben ik vreselijk slecht in, maar dat lukte me best prima. Was dat euh, zomaar, of heb je iets te vertellen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, dat was ook naar POTC he. Ik had op sommige momenten nogal moeite met het volgen van het verhaal
Brinta.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ontbijt.
Nee, ik had echt moeite met het volgen van de filmquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar was ik ook nogal bang voor, want daar ben ik vreselijk slecht in, maar dat lukte me best prima. Was dat euh, zomaar, of heb je iets te vertellen?![]()
maar je hebt het beloofdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb je de verkeerde username.
Zal ik het uitleggen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, ik had echt moeite met het volgen van de filmBen erg slecht in het onthouden van namen, en er komen nogal wat verschillende (nieuwe) namen langs steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
morgequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Nou, dank je wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |