En nog bedankt voor de uitleg,quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook meteen maar even de fout eruit gehaald, maar dat is niet waarom ie bold staat hoor..
Ik loop graag te koop met dingen die ik weet. Graag gedaan, dus.quote:
* Peterselieman kijkt in zijn portemonnee en vindt 1 eurocentquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Kennis te kooop! Wie makt me los! twee dozen voro een euro! Kennis te koooop!
Als het net zo mooi is als de smurf met jam op zn neus, gaarne.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niemand die het verhaal van DaD in het ziekenhuis van Assen wil horen?
Nee?
Nou, dan ga ik maar op bed.
Denk het niet hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:42 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb DaD bijna van d'r fiets doen vallen
Nee hoor, achterstevoren op de fiets zitten is nog niet gelijk aan bijna vallen.quote:
stonk je zo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:42 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb DaD bijna van d'r fiets doen vallen
Ze zei in d'r sms dat ze bijna een ongeluk hadquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor, achterstevoren op de fiets zitten is nog niet gelijk aan bijna vallen.![]()
DaD mag graag overdrijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze zei in d'r sms dat ze bijna een ongeluk had
Stjer in pynlike deaquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Friese* Jouw humor is vet goed.
*Dat is niet eerlijk tegenover de andere Friezen.
Hequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan de modjes nu ook al nutteloze notes aan elkaar uitdelen![]()
Dat gebeurde altijd al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan de modjes nu ook al nutteloze notes aan elkaar uitdelen![]()
Dit meen je toch niet he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat gebeurde altijd al.Ik had eerst 25 notes, om opschoning gevraagd, en toen nog maar 11. En nu dus 12. terecht. Als zou ik nooit eennote zetten vor iets in andermans subforum tenzij strikt noodzakelijk,maar dat is René zn keus
Het was een gein nootquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Heeft Alex echt een note nu?![]()
. En kun je ook ergens zien wie hoeveel notes heeft?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |