Brinta.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil ontbijt.
Nee, ik had echt moeite met het volgen van de filmquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar was ik ook nogal bang voor, want daar ben ik vreselijk slecht in, maar dat lukte me best prima. Was dat euh, zomaar, of heb je iets te vertellen?![]()
maar je hebt het beloofdquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb je de verkeerde username.
Zal ik het uitleggen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, ik had echt moeite met het volgen van de filmBen erg slecht in het onthouden van namen, en er komen nogal wat verschillende (nieuwe) namen langs steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
morgequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Nou, dank je wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |