ik denk dat het nog een leuke avond en nacht gaat wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian zit te zeiken bij Amanda over teveel drank.. terwijl Brian nu ook niet bepaalt het minste drinkt vanavond??
Wat een rattenkop. Amanda met d'r "mooie jongen"quote:
Dat zit er dik in, ruk op met die reis...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op late heibel wegens alcohol![]()
Als Huub hem niet krijgt dan zul je zijn ware aard ook weer eens zien... Da's ook wel wat waard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige reden waarom ze zouden mogen gaan ja.![]()
ik ook disana , ik voel de uitbarsting al helemaal hangenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op late heibel wegens alcohol![]()
Nog even geduld tot ze dit erdoorheen gejast hebben. Ben benieuwd hoe DGK het denkt op te lossen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook disana , ik voel de uitbarsting al helemaal hangen![]()
ja het wordt hoe dan ook bonje !quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub hem niet krijgt dan zul je zijn ware aard ook weer eens zien... Da's ook wel wat waard.
Het gevaar is pas geweken na een frontale lobotomie bij Brian.quote:
Als er dan maar wat van de oude garde zit en niet die schrikachtige stagiares die voor een scheet een streamlock erop knallen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja het wordt hoe dan ook bonje !
Mooie capquote:
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef ericahysterica het volgende:
dellie ruikt angstzweet. logisch zo n primitief type
Dat zou Brian best willen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bob wordt anaal genomen
had je me antwoord net nog meegekregen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef Day het volgende:
Maar het staat nu 3 (Huub) 2 (Amanda) 1 (Natasia) 1 (Brian)?
<quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
Wat voelt Amanda zich groot.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Marrije het volgende:
Ik zeg: ze komen er niet uit.
Amanda zit te schelden, je praat weer door me heen en sterf.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:
Amanda zit te schelden, je praat weer door me heen en sterf.
Je luistert niet.
Amai, mute, haal die wijn bij haar weg.
Hou het een beetje in de stijl en spreek van "sjmoel".quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
Amanda is ook lekker bezig met 'r grote smoel.
Beetje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Amanda draait nu een beetje door.
Oh en ze is al weer terug.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
Sletje heeft weer een klant tussendoor dus die heeft de bank even verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |