quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben per ongeluk vleugels aangenaaid![]()
Omdat hij persé zelf wil gaan. Hij zet Lieke ook onder druk om niet haar stem te veranderen door te zeggen wat er in de toekomst gaat gebeuren als zij voor iemand van het andere groepje kiestquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zegt net tegen haar dat als ze op Amanda stemt, zij niet meer bij zijn groep hoort. Maar ondertussen (losse flodder of niet) geeft hij wel Brian een stem. Is dus gewoon een bedreiging in mijn ogen.
Waarom gunt hij zijn vriendin die reis niet, als zij er meer kans op zou maken?
Hij verkeert in een roesquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: Ik heb 2 mofo vrouwen hier in het huis, een van 8 maanden, en een 4 maanden, waar ik nu een relaltie mee heb.
wie moet eruit?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:06 schreef akveor het volgende:
48 uur... unaniem.... hij moet er uit.... meerderheid van stemmen... Huub verkeert al in euforie net als Amanda... Ik schenk nog maar eens een borrel in.
Dat zal dan toch wel tegen vallen. Dat gebeurt alleen als het vliegtuig een mega-duikvlucht maakt zodat gewichtloosheid gesimuleerd kan worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en waar laat ze die zwembanden rond de taille dan? die flappen ook omhoog dan!
als dat het geval is dan is het jammer dat onze medeFokker Robert er niet is vanavondquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef farceman het volgende:
Heb geen streams, maar volgens mij is het allang bekend dat Amanda gaat , let maar eens op.
Wie moet eruit?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:06 schreef akveor het volgende:
48 uur... unaniem.... hij moet er uit.... meerderheid van stemmen... Huub verkeert al in euforie net als Amanda... Ik schenk nog maar eens een borrel in.
De stemming moet nog plaatsvinden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Day het volgende:
Even hoor, wat door alle consternatie ben ik het even kwijt. Op wie heeft Jaap nou gestemd?
1010 souryquote:
alweer pizzaquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
Ik zit er klaar voor !! Wijntje, pizza en rellen maar. Zak ff lekker onderuit![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
Laat Amanda en Natasia gaan. De ideale kans om Brain compleet te slopen en gek te maken die 2 dagen
dat is een puik plan om de wereld te reddenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:08 schreef Charmian het volgende:
Laat Natasia alsjeblieft gaan en moge haar siliconen bij de allereerste luchtzak in haar keel schieten![]()
Dan komt NL weer zijn handje vasthoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
Laat Amanda en Natasia gaan. De ideale kans om Brain compleet te slopen en gek te maken die 2 dagen
Dat is dan ook de enige reden waarom ze zouden mogen gaan ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
Jaquote:
Het gevaar is weer geweken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
Brian zit behoorlijk geschift te lachen.
Ik hoop stiekem op late heibel wegens alcoholquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij baalt dat hij niet mag en wordt weer lekker para
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |