De stemming moet nog plaatsvinden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Day het volgende:
Even hoor, wat door alle consternatie ben ik het even kwijt. Op wie heeft Jaap nou gestemd?
1010 souryquote:
alweer pizzaquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
Ik zit er klaar voor !! Wijntje, pizza en rellen maar. Zak ff lekker onderuit![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
Laat Amanda en Natasia gaan. De ideale kans om Brain compleet te slopen en gek te maken die 2 dagen
dat is een puik plan om de wereld te reddenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:08 schreef Charmian het volgende:
Laat Natasia alsjeblieft gaan en moge haar siliconen bij de allereerste luchtzak in haar keel schieten![]()
Dan komt NL weer zijn handje vasthoudenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
Laat Amanda en Natasia gaan. De ideale kans om Brain compleet te slopen en gek te maken die 2 dagen
Dat is dan ook de enige reden waarom ze zouden mogen gaan ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:07 schreef Frasier het volgende:
Jaquote:
Het gevaar is weer geweken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef Disana het volgende:
Brian zit behoorlijk geschift te lachen.
Ik hoop stiekem op late heibel wegens alcoholquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij baalt dat hij niet mag en wordt weer lekker para
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |