Hoezo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef DrsH het volgende:
Ik heb net van de redaktie vernomen dat Natas meevliegt naar Turkije
Brian laat Amanda nooit gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef Taurus het volgende:
hahahaha nou Amanda of Brian valt af!
Beter goed gejat enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het lijkt wel of ze naar Fok hebben geluisterd: Iemand van hetzelfde geslacht !
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Idd, respectquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De winnaar mag een medemiljonair uitnodigen van HETZELFDE geslacht. De eris is pas over enkele weken (Dus Japio heeft dan een paspoort)
Mijn complimenten aan Chairmain, die dit voorstel indiende bij DGK_REDACTIE !
Dat of Natasia en Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Huub en Wifebeater.
Gaat er een FOK! partij in de 2e kamer komen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda en Natrasha?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasia wil welquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
Dus als Lieke nu voor Amanda zou kiezen (Natasia wil immers niet) dan zit zij ook in Istanbul.
Hoezo als Lieke voor AManda stemt gaat zij mee naar Istanbul...Natasia wou toch niet?quote:
voor je het weet zit je in de redactie van dgk en werk je voor RtL 5 en HEB je een levenquote:
Geloof ik niets vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo als Lieke voor AManda stemt gaat zij mee naar Istanbul...Natasia wou toch niet?
Ik weet niet hoe vrij ze daar in Turkije zijn...quote:
Ze zeggen niet voor niets dat de reis tijdens de komende weken plaatsvindt en zeker niet dit weekend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef SiRojK het volgende:
Als ze Natas laten gaan is het echt dikke bs... Laat dat wijf lekker thuis uitzieken, moest ze maar niet kiezen om haar boobs te laten doen!
Doe dat nou niet te vaak beequeen, zweren en mark maj wurts. Da marken heb ik gisteren gedaan om jouw misschien in het zonnetje te kunnen zetten. Mislukt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Ik zweer het je, Huub en Wifebeater.
Ze weet zelf niet eens waarom. 'Ik vind het leuk!! Ik weet ook niet wat ik moet doen maar ik vind het leuk!'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef SiRojK het volgende:
Er is weer te merken dat Amanda overdreven blij is door de drank
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens waarom. 'Ik vind het leuk!! Ik weet ook niet wat ik moet doen maar ik vind het leuk!'.
Amanda neemt Tas mee, dus Huub of Eric moeten niet op Amanda gaan stemmen. Lieke ook niet, die is toch al zo stellig dat 't naar Huub moet, die moet niet opeens op Amanda gaan stemmen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat waarschijnlijk worden Huub (met Japio of Eric) of Amanda (met Lieke)
Volgens mij Huub met Eric of Amanda met Tas.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat waarschijnlijk worden Huub (met Japio of Eric) of Amanda (met Lieke)
het worden rat en hubertquote:
Als ze gekozen wordt mag ze zonder Brian zonder dat hij daar kwaad over kan zijn. Perfecte uitweg toch!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens waarom. 'Ik vind het leuk!! Ik weet ook niet wat ik moet doen maar ik vind het leuk!'.
Nee zou ik ook niet doen.. Brian zo ook niet voor Huub kiezen.. dusssquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Prospera het volgende:
Brian vertrouwt er niet op dat Huub voor hem kiest.
Die had Lieke nooit meegenomenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Soury het volgende:
Goeie aktie.. Nu hoop ik weer op Huub.. (gna zonder Lieke iig)![]()
Toen wist ik nog niet '' van hetzelfde geslacht''.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe dat nou niet te vaak beequeen, zweren en mark maj wurts. Da marken heb ik gisteren gedaan om jouw misschien in het zonnetje te kunnen zetten. Mislukt.
beequeen - dinsdag 29 mei 2007 @ 15:19
Ik zet er al mijn ceepees op dat de stemming naar Wifebeater gaat, en het vervolg is dat hij Manny meeneemt. Mark my words.
![]()
![]()
Dat was nog leuker (pijnlijker)geweest geef het toequote:
Jaap en Natasquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef De_Moester het volgende:
wie wil er nu echt niet mee?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet '' van hetzelfde geslacht''.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Eric verduidelijkt de brief aan Amanda:
Er MAG iemand mee, maar die MOET van hetzelfde geslacht zijn.
Amanda: dus er MOET iemand mee...
Ik waag me nergens meer aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Als ik Lieke was zou ik maar eens met Amanda praten....dit was toch zo'n once in a live time trip.... die ze misschien wel nooit meer zou kunnen maken. Kortom. blond, traag.... en slaafje van Huub.
Huub denkt niet eens aan dat Lieke ook wel eens anders zou stemmen.
ik hoop dat ze dat doet, maar denk dat ze dat niet durftquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Als ik Lieke was zou ik maar eens met Amanda praten....dit was toch zo'n once in a live time trip.... die ze misschien wel nooit meer zou kunnen maken. Kortom. blond, traag.... en slaafje van Huub.
Hoezo niet? Je was er toch zelf bij toen dat voorgesteld werd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet '' van hetzelfde geslacht''.![]()
Heul niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je was er toch zelf bij toen dat voorgesteld werd?![]()
Vergeten: En waar is Scanman nu?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind het een geslaagde actie van 'achter'. Zelfs de beaters gaan met elkaar in conclaaf.![]()
En dat doet na vanmorgen toch vermoeden dat achter al beslist heeft....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind het een geslaagde actie van 'achter'. Zelfs de beaters gaan met elkaar in conclaaf.![]()
Eens dit draait nog ff 90 graden om in anderhalf uur, al dat gezeik en geslijm voor nixquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Andersom is Huub ook niet van plan Brian mee te nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Huub lul niet zo.
Denk je echt dat je van Brian mee mag.
Wat een oen is Huub.
Dus dan kan beter alles naar eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Andersom is Huub ook niet van plan Brian mee te nemen.
Deze deal wordt niks, want de heren vertrouwen elkaar niet.
Owww sorry... ik dacht dat jij hier altijd was....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: We moeten zorgen dat we met zijn tweetjes alleen staan![]()
unaniemquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat het 'de meeste stemmen is' ? Of is het unaniem![]()
Schiet mij maar lek, ik snap er ook geen yota meer van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat het 'de meeste stemmen is' ? Of is het unaniem![]()
Nou das dan makkelijk , niemand gaatquote:
Huub neemt Jaap mee hoor............... dag ericaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Japio word goed genaaid straks.
Dat vind ik erg sneu.
En gaat Huub zijn kop kosten.
Met hoerenmadam wel.quote:
Als jij het niet meer snaptquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik snap er ook geen yota meer van.
Het is unaniem maar met een (ongeschreven)?) regel dat bij een meerderheid van stemmen de stemmen naar de meerderheid gaan. Na een hoop gewarrewar uiteraard.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
Schiet mij maar lek, ik snap er ook geen yota meer van.
Juist niet, van wie moet dit zijn kop gaan kosten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Japio word goed genaaid straks.
Dat vind ik erg sneu.
En gaat Huub zijn kop kosten.
Met wat drank op duikt ze er maar wat graag bij.quote:
Het zijn die ongeschreven regels waar ik kriegel van wordquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is unaniem maar met een (ongeschreven)?) regel dat bij een meerderheid van stemmen de stemmen naar de meerderheid gaan. Na een hoop gewarrewar uiteraard.
Tenminste, dat begreep ik van iets van Jaap. Geloof ik.
Geloof ik nooit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Villalux het volgende:
[..]
Huub neemt Jaap mee hoor............... dag erica
het is unaniem en als het niet unaniem is gaat het niet door, maar ze hebben met elkaar afgesproken dat hij er uit moet, dus moet hij eruit, vandaar de stemming op de gouden kooi sitequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is unaniem maar met een (ongeschreven)?) regel dat bij een meerderheid van stemmen de stemmen naar de meerderheid gaan. Na een hoop gewarrewar uiteraard.
Tenminste, dat begreep ik van iets van Jaap. Geloof ik.
japio maakt een teruggetrokken trieste indruk ik zou bijna medelijden met hem krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geloof ik nooit.
baal ik van.
had het Japio zo gegund.
Die is volgens mij nog nooit verder dan de veluwe geweest.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
rat gaat het fokking inpeperen in huub zun fees als hij de reis niet krijgt
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist niet, van wie moet dit zijn kop gaan kosten?Eric is dan helemaal verliefd op Huub, Lieke blijft ook sowieso. Jaap's enige dekking is Huub, dus Huub knalt hem er gewoon uit.
Huub is echt dom als ie Jaap mee neemt hoor!
Huub móet Eric wel meenemen. Als ie Jaap meeneemt is ie Eric sowieso kwijt, en Lieke zal 't ook niet waarderen. Jaap kan hij uit knikkeren volgende week dus daar heeft ie echt geen last van. Hij kan prima Jaap gebruiken nu om even z'n stem te krijgen that's it.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geloof ik nooit.
baal ik van.
had het Japio zo gegund.
Die is volgens mij nog nooit verder dan de veluwe geweest.
Je hoeft zijn naam niet eens te noemen.quote:
Amanda word gearresteerd omdat ze 150 bolletjes heeft geslikt (blijkt Turkse yogurt ze zijn), en Lieke mept een kameel K.O.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef agter het volgende:
aman en lieke samen kan nog leuk worden..
Mijn gedenk precies!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
Je hoeft zijn naam niet eens te noemen.
Als het waar is een beetje zielig van jequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef F04 het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van butler Mitch!
En een lol dat Japio denkt te hebben met die rat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef ericahysterica het volgende:
nasty wil dat rat met jaap gaat praten en vertellen dat hij met brian meemag als hij wint
idd, alleen stemt jaap dan niet op eer denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Dom van Huub.
Hij moet zorgen dat hij naar Eric gaat.
eric neemt toch Huub mee.
Jah, maar schatje, je vond die Mitch toch zo leuk! Ik heb speciaal moeite gedaan om zijn telefoonnummer te achterhalen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef F04 het volgende:
-edit: geen telefoonnummers plaatsen svp
Je vergeet de FEBO.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou het wel leuk zijn als Amanda en Natasia gaan. Lieve Brian kan dan 48 uur lang niet beschermd worden door z'n mama![]()
Waarvan Huub zei:"Welke zieke geest heeft dit verzonnen ?"quote:
Jaquote:
Idd!quote:
"Huub is mondgebekt".quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft zijn naam niet eens te noemen.
Ik hoop dat Huub dat ook bedenkt.... maar het lijkt nu Huub of Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou het wel leuk zijn als Amanda en Natasia gaan. Lieve Brian kan dan 48 uur lang niet beschermd worden door z'n mama![]()
Jij hebt iedergeval zijn nummer en misschien kan je een date met hem regelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
Telefoonnummers plaatsen op FOK! mag niet.
In de betekenis van communicatief vaardig of van door Natasia op zijn lip gebeten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:26 schreef Meganog het volgende:
"Huub is mondgebekt".
Zijn we toch lekker interactief bezig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
goed ideetje![]()
Ze bekijken het topic dus wel
En dan die 10.000 euro spenderen in een homclub zeker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Dom van Huub.
Hij moet zorgen dat hij naar Eric gaat.
eric neemt toch Huub mee.
Dat zou me ook helemaal niets verbazen, inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
't is ook wel de perfecte gelegenheid om Huub eens op z'n plaats te zetten.... Als ik denk Lieke, Eric en Jaap zo aardig doet Huub nu ook weer niet. Huub zou ook nog weleens allleen kunnen komen te staan.
hahaha ja volgens mij vonden de miljonairs het niet zo leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarvan Huub zei:"Welke zieke geest heeft dit verzonnen ?"![]()
en wie gun jij het dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
Ja kom op Lieke kies voor Brain. Niet dat ik het hem gun maar ben Huub ff zat
Tja eigenlijk niemand maar als het dan toch moet Jaap en Eric. Lijkt me een leuk stel in Turkijequote:
Lieke doorzag wel dat als ze op Amanda of Natasia zou stemmen, zij niet naar Turkije zou gaan. En ze gunt het Huub meer dan Amanda en Natasia.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
Ja dat was een slimme opmerking van Amanda tegen Lieke: Waarom stem je niet op een vrouw om kans te hebben.... zou Lieke nu eindelijk het licht zien? Ach de vorige keer duurde het ook maar 5 uur.
Ah gossiequote:
Het lijkt wel alsof ze na de uitbarsting van vanochtend geprobeerd hebben Brian zonder kalmeringsmiddelen de kooi weer in te sturen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
Brian ...
Hij trekt zich al terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef ruby het volgende:
Je HEBT geen grote lul Brian, je BENT een grote lul.
Hij voelt zich helemaal het kingske, zou ik 15 jaar geleden gezegd hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Taurus het volgende:
Jeetje wat is Brian rebels.
Voor zijn girls van de villa, een behoorlijke slok op, in combi met pammetjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
Waar komt die grote lul van Brian opeens vandaan?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef ruby het volgende:
Je HEBT geen grote lul Brian, je BENT een grote lul.
Ja echt he? Hij heeft 't naar z'n zin lijkt 't wel. Heeft ie iets gekregen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij voelt zich helemaal het kingske, zou ik 15 jaar geleden gezegd hebben.
Dat is eigenlijk een heel aantrekkelijk script!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
Ik hoop nu echt dat Amanda en Natasia hem krijgen.... Brian lekker 48u alleen met de rest.... is de security al besproken?
Dan gaat ie natuurlijk weer janken dat ie naar een hotel wil....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
Ik hoop nu echt dat Amanda en Natasia hem krijgen.... Brian lekker 48u alleen met de rest.... is de security al besproken?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
natas; een vrouw van het zelfde geslacht
Nu weer Bulliewulliequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Copycat het volgende:
Istanbullies?
Alsjeblieft niet! Huub en Jaap naar Istanbulquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een heel aantrekkelijk script!
Om Natrasha uit te sluiten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
Hij heeft zich erover heen gezet en geniet al bijvoorbaat dat Huub de stemming ook niet krijgt. Hij vergeet alleen dat ie dan wel 48u alleen met dat stel is.... wraak is zoet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Taurus het volgende:
Jeetje wat is Brian rebels.
(Medebewoner Palma mag dus niet mee)quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
Respect the fucking Istanbul!quote:
Heb ik al voorspeld, niemand gaat. Nou ja nog 45 minquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Ik weet niet, maar nu komen ze toch gewoon niet verder?
Was datquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
Even plenair graag.
Dat spant er toch altijd pas om als de laatste minuten wegtikken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Huub krijgt 'm, en anders gaat ie door de drain of ze zitten er morgen nog. Huub staat nog steeds voorop dus als ze om half 11 móeten bepalen kunnen ze 't altijd nog gooien op meeste stemmen gelden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Opmerkelijke constatering.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef riri het volgende:
wat een viezerik die Brian!!!!!!!!!!!!!!!
Palma mag niet mee stemmen omdat ze noch man noch vrouw is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Medebewoner Palma mag dus niet mee)
Geef ze eens ongelijk, als ze elke keer in de praatjes van Huub trapt. . .quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
willen ze nou echt lieke gaan wijsmaken dat zij ook nog kans maakt als ze amanda kiest![]()
nou hop redactie, meerderheid van stemmen dan maar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik al voorspeld, niemand gaat. Nou ja nog 45 min![]()
Ik ben te subjectief. Eend is nog niet present dus dat wacht ik even af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Palma mag niet mee stemmen omdat ze noch man noch vrouw is?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, als ze elke keer in de praatjes van Huub trapt. . .![]()
dat is liefde van haar kantquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, als ze elke keer in de praatjes van Huub trapt. . .![]()
Nu vind ik 'm wel een beetje cokey overkomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef ruby het volgende:
Heeft Brian een pilletje op of iets van dien aard? Hij doet zo "cool".
groepsverband ipv dat ieder ff voor zich zijn zegje door elkaar heen doet alsof men daar alleen zitquote:
heel erg ontopic !quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat bellen met de Bergmankliniek, om aan Dr,. Laban te vragen of ze mag vliegen.
Nu wel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu vind ik 'm wel een beetje cokey overkomen.
Lieke is gewoon dom.... ze had meteen naar Amanda moeten gaan... Of Natasia moet niet mogen vliegen dan is het kat in't bakkie.... Vind ik ook wel weer een bak... Lieke ipv Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef lorence1 het volgende:
clash tussen lieke en huub als zij met amanda gaat
Oh zelfs hier leer je watquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
groepsverband ipv dat ieder ff voor zich zijn zegje door elkaar heen doet alsof men daar alleen zit
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
amanda; het gaat om iemand met dezelfde geaardheid
godsallemachtig..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
amanda; het gaat om iemand met dezelfde geaardheid
quote:
Ja, een beetje wel. Ik vind hem ook anders dan vorige keren dat dat gespeculeerd werd. Dat hyperige. Dat neus ophalen. Maar misschien is ie nu ook gewoon hyper van de adrenaline door het bewerkstelligen. Het is nu al weer minder. Maar ook dat is logisch met coke: kort genotquote:
Op 3 km hoogte : Ploing Ploingquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef ericahysterica het volgende:
nasty mag dus vliegen
Stel dat Nasty niet gaat, dan is het makkelijk om Amanda en Lieke te laten gaan (unaniem) dan om 2 mannen unaniem te laten gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef Marrije het volgende:
Nou ze gaan er dus echt voor, om lieke om te lullen![]()
Als ze dat wel doen wat gebeurt er dan??quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef Day het volgende:
Huub bedreigt Lieke dus gewoon (ze mag niet op Amanda stemmen), maar stemt zelf wel op Brian?
Door zelf op Brian te stemmen is hij natuurlijk niet weer de haatdragende figuur die Brian nix guntquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef Day het volgende:
Huub bedreigt Lieke dus gewoon (ze mag niet op Amanda stemmen), maar stemt zelf wel op Brian?
het is jammer dat nasty wil iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Stel dat Nasty niet gaat, dan is het makkelijk om Amanda en Lieke te laten gaan (unaniem) dan om 2 mannen unaniem te laten gaan
Maar Nasty gaat welquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Stel dat Nasty niet gaat, dan is het makkelijk om Amanda en Lieke te laten gaan (unaniem) dan om 2 mannen unaniem te laten gaan
Daar wou ik het nog niet op gooien maar cokey is idd het goeie woord. Ik verdenk Huub daar zo nu en dan ook van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu vind ik 'm wel een beetje cokey overkomen.
Waar bedreigt hij Lieke mee?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef Day het volgende:
D'r hersencellen maken overuren, dus dan krijg je datquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef Marrije het volgende:
Amanda tegen Lieke: als ik straks op jou of op Lieke zou stemmen. . .
dan zet ie dr op de stoelquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Als ze dat wel doen wat gebeurt er dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |