Alsjeblieft niet! Huub en Jaap naar Istanbulquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een heel aantrekkelijk script!
Om Natrasha uit te sluiten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
natas; een vrouw van het zelfde geslacht
Hij heeft zich erover heen gezet en geniet al bijvoorbaat dat Huub de stemming ook niet krijgt. Hij vergeet alleen dat ie dan wel 48u alleen met dat stel is.... wraak is zoet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Taurus het volgende:
Jeetje wat is Brian rebels.
(Medebewoner Palma mag dus niet mee)quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef 2live het volgende:
natas; een vrouw van het zelfde geslacht
Respect the fucking Istanbul!quote:
Heb ik al voorspeld, niemand gaat. Nou ja nog 45 minquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Ik weet niet, maar nu komen ze toch gewoon niet verder?
Was datquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Marrije het volgende:
Even plenair graag.
Dat spant er toch altijd pas om als de laatste minuten wegtikken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Huub krijgt 'm, en anders gaat ie door de drain of ze zitten er morgen nog. Huub staat nog steeds voorop dus als ze om half 11 móeten bepalen kunnen ze 't altijd nog gooien op meeste stemmen gelden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef tipsch het volgende:
Opmerkelijke constatering.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:44 schreef riri het volgende:
wat een viezerik die Brian!!!!!!!!!!!!!!!
Palma mag niet mee stemmen omdat ze noch man noch vrouw is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Medebewoner Palma mag dus niet mee)
Geef ze eens ongelijk, als ze elke keer in de praatjes van Huub trapt. . .quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
willen ze nou echt lieke gaan wijsmaken dat zij ook nog kans maakt als ze amanda kiest![]()
nou hop redactie, meerderheid van stemmen dan maar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik al voorspeld, niemand gaat. Nou ja nog 45 min![]()
Ik ben te subjectief. Eend is nog niet present dus dat wacht ik even af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Palma mag niet mee stemmen omdat ze noch man noch vrouw is?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, als ze elke keer in de praatjes van Huub trapt. . .![]()
dat is liefde van haar kantquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, als ze elke keer in de praatjes van Huub trapt. . .![]()
Nu vind ik 'm wel een beetje cokey overkomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef ruby het volgende:
Heeft Brian een pilletje op of iets van dien aard? Hij doet zo "cool".
groepsverband ipv dat ieder ff voor zich zijn zegje door elkaar heen doet alsof men daar alleen zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |