Die had Lieke nooit meegenomenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Soury het volgende:
Goeie aktie.. Nu hoop ik weer op Huub.. (gna zonder Lieke iig)![]()
Toen wist ik nog niet '' van hetzelfde geslacht''.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe dat nou niet te vaak beequeen, zweren en mark maj wurts. Da marken heb ik gisteren gedaan om jouw misschien in het zonnetje te kunnen zetten. Mislukt.
beequeen - dinsdag 29 mei 2007 @ 15:19
Ik zet er al mijn ceepees op dat de stemming naar Wifebeater gaat, en het vervolg is dat hij Manny meeneemt. Mark my words.
![]()
![]()
Dat was nog leuker (pijnlijker)geweest geef het toequote:
Jaap en Natasquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef De_Moester het volgende:
wie wil er nu echt niet mee?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet '' van hetzelfde geslacht''.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
Eric verduidelijkt de brief aan Amanda:
Er MAG iemand mee, maar die MOET van hetzelfde geslacht zijn.
Amanda: dus er MOET iemand mee...
Ik waag me nergens meer aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Als ik Lieke was zou ik maar eens met Amanda praten....dit was toch zo'n once in a live time trip.... die ze misschien wel nooit meer zou kunnen maken. Kortom. blond, traag.... en slaafje van Huub.
Huub denkt niet eens aan dat Lieke ook wel eens anders zou stemmen.
ik hoop dat ze dat doet, maar denk dat ze dat niet durftquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
Als ik Lieke was zou ik maar eens met Amanda praten....dit was toch zo'n once in a live time trip.... die ze misschien wel nooit meer zou kunnen maken. Kortom. blond, traag.... en slaafje van Huub.
Hoezo niet? Je was er toch zelf bij toen dat voorgesteld werd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet '' van hetzelfde geslacht''.![]()
Heul niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je was er toch zelf bij toen dat voorgesteld werd?![]()
Vergeten: En waar is Scanman nu?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind het een geslaagde actie van 'achter'. Zelfs de beaters gaan met elkaar in conclaaf.![]()
En dat doet na vanmorgen toch vermoeden dat achter al beslist heeft....quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind het een geslaagde actie van 'achter'. Zelfs de beaters gaan met elkaar in conclaaf.![]()
Eens dit draait nog ff 90 graden om in anderhalf uur, al dat gezeik en geslijm voor nixquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Andersom is Huub ook niet van plan Brian mee te nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Huub lul niet zo.
Denk je echt dat je van Brian mee mag.
Wat een oen is Huub.
Dus dan kan beter alles naar eric.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:09 schreef Day het volgende:
[..]
Andersom is Huub ook niet van plan Brian mee te nemen.
Deze deal wordt niks, want de heren vertrouwen elkaar niet.
Owww sorry... ik dacht dat jij hier altijd was....quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: We moeten zorgen dat we met zijn tweetjes alleen staan![]()
unaniemquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat het 'de meeste stemmen is' ? Of is het unaniem![]()
Schiet mij maar lek, ik snap er ook geen yota meer van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat het 'de meeste stemmen is' ? Of is het unaniem![]()
Nou das dan makkelijk , niemand gaatquote:
Huub neemt Jaap mee hoor............... dag ericaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Japio word goed genaaid straks.
Dat vind ik erg sneu.
En gaat Huub zijn kop kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |