1 |
Als iedereen eerst een tvp gaat plaatsen gaat het idd hardquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef WyriHaximus het volgende:
De klere gaat rap, ben ff bootschappen doen is het topic vol!
Tja, komt door dat bericht op de FP, hè? Dan komen al die nieuwe users in dit topic postenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef WyriHaximus het volgende:
De klere gaat rap, ben ff bootschappen doen is het topic vol!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef ZUID-OOST het volgende:
dubbelklik op de w
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef ZUID-OOST het volgende:
zo, heb me ook maar eens aangemeld, hoe kun je je aantal clicks enzo inzenden? dubbelklik op de w?
Zo'n slordige 3.4 miljoen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef fate het volgende:
Die komen er ook meteen bij, ja!Hoeveel keys neem je zo met je mee?
TR?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef Godlike02 het volgende:
Een tr is dan makkelijker
of melding in fb topic
Ooh, ok, bedanktquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat knopje boven aan de pagina.
Dan valt een topic gelijk op voor de mods.
Yupquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als iedereen eerst een tvp gaat plaatsen gaat het idd hard![]()
Zag het in de Fok! FP RSS feed op me iGoogle staan toen ik terug kwam jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Tja, komt door dat bericht op de FP, hè? Dan komen al die nieuwe users in dit topic posten
We hebben pas geleden nog een megapulse gehad (5 mei)quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
Organiseren julie hier eigenlijk ook megapulses? maandje sparen enzo?
Ja, af en toe, de laatste keer was op 5 mei.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
ja dit is vorige maand nog gedaan.. deze maand hebben we een 1000 keys pulse maand dus dan zet je je autopulse op 1000 of 10 000 wat je leuk vindquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
M'n autopulsertje heeft altijd al op de 10.000 gestaan, aangezien het vroegah nog wel eens zo was dat je datafile corrupt werdquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dit is vorige maand nog gedaan.. deze maand hebben we een 1000 keys pulse maand dus dan zet je je autopulse op 1000 of 10 000 wat je leuk vind
hierover kan je in de OP dingen vinden als het goed is.. en anders vraag maar raak
we moeten trouwens de 1000 users wel kunnen halen hoor. hoe moeilijk kan het zijn, 1 fp-bericht en we hebben er wéér 50 bij. misschien wat fok!-interne reclame? wie spreekt een fp-moderator aan en maakt een gifje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:39 schreef superworm het volgende:
een newspostje doen als we de 750 users hebben?
Ja dat is geen probleemquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:46 schreef ZUID-OOST het volgende:
is dat pulsen van belang dat je dat om de zoveel tijd doet? of kun je gewoon na een paar weken een keer pulsen?
Wanneer je wiltquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:46 schreef ZUID-OOST het volgende:
is dat pulsen van belang dat je dat om de zoveel tijd doet? of kun je gewoon na een paar weken een keer pulsen?
het leukst is natuurlijk elke dag zodat je veel plaatsen stijgt... je kan ook lekker sparen en in 1x een heleboel plaatsen stijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:46 schreef ZUID-OOST het volgende:
Is dat niet een beetje te snel? We zitten nu al op de 688 usersquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:39 schreef superworm het volgende:
een newspostje doen als we de 750 users hebben?
1000 leden een beter ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? We zitten nu al op de 688 users. Dat zijn er sinds vanmorgen al 37
. Denk ik beter om het wat meer te verdelen.
Hier dus: http://whatpulse.org/my/profile/quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef JortK het volgende:
Wil trouwens iedereen die volgende week gebruik wil gaan maken van de functionaliteit dat je de verschillen tussen users kan berekenen in zijn profiel de optie XML file aanmaken aanzetten?
Kun je hier vinden:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc953/th_50907_wp_temp_122_953lo.jpg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
dan blijven ze komen en zitten we zo aan de 1000. whatpulse Fok-team verdient veel veel veel meer aandacht, anders halen we die 2000-member-teams nooit in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? We zitten nu al op de 688 users. Dat zijn er sinds vanmorgen al 37
nu komt er even een grote groei, maar na morgen is het weer zoals altijd een paar per dag hooguit.. dus over 2 weken nog een bericht zou leuk zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
had hem er al op staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef JortK het volgende:
Wil trouwens iedereen die volgende week gebruik wil gaan maken van de functionaliteit dat je de verschillen tussen users kan berekenen in zijn profiel de optie XML file aanmaken aanzetten?
Kun je hier vinden:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc953/th_50907_wp_temp_122_953lo.jpg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
Ja zolang de andere die er gebruik van willen maken het ook maar doen, want anders gaat die het niet doenquote:
Als je heel vaak (1 keer perdag of 1 keer per 2 dagen) een bericht over het zelfde gaat plaatsen vinden mensen het steeds minder interesant. Doe je er iets langer tussen een week of 2 dan zullen mensen het veel sneller lezen dan kort op elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef superworm het volgende:
[..]
dan blijven ze komen en zitten we zo aan de 1000. whatpulse Fok-team verdient veel veel veel meer aandacht, anders halen we die 2000-member-teams nooit in.
ja. dus elke 2 weken een fp'tje? prima. tot nu toe halen we dat niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je heel vaak (1 keer perdag of 1 keer per 2 dagen) een bericht over het zelfde gaat plaatsen vinden mensen het steeds minder interesant. Doe je er iets langer tussen een week of 2 dan zullen mensen het veel sneller lezen dan kort op elkaar.
ik kan me dus alleen meten met mensen die die optie ook aan hebben staan ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja zolang de andere die er gebruik van willen maken het ook maar doen, want anders gaat die het niet doen
EDIT nee niet nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan me dus alleen meten met mensen die die optie ook aan hebben staan ?
Dan ga je spammen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef superworm het volgende:
ja. dus elke 2 weken een fp'tje? prima. tot nu toe halen we dat niet.
Zet die dan uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef WooZ het volgende:
Ik pulse altijd per ongelukAls ik wil dubbelklikken op een ander icoontje in m'n taskbar
Daar zat ik ook al aan te dekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dan ga je spammen.
FP is voor nieuwsberichten niet om een of andere zinloos (want dat is WhatPulse) stats programma bekend te maken. Als we een nieuw en belangrijk record hebben heeft het misschien wel waarde voor de FP.
ja, maar het is een wedstrijd! snap 't dan! het is een regelrechte confrontatie tussen FOK! en die lulleau's van Tweakers! zíj hebben wel reclame gemaakt en hebben nu 2000 leden, wij kakken maar wat aan en zitten op 690...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dan ga je spammen.
FP is voor nieuwsberichten niet om een of andere zinloos (want dat is WhatPulse) stats programma bekend te maken. Als we een nieuw en belangrijk record hebben heeft het misschien wel waarde voor de FP.
misscien in de op een lijstje erbij met wie je je kan metenquote:
Daarom zitten we ook aan de banner net onder de header op het forum te denken. Zo maak je reclame zonder te spammenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef superworm het volgende:
[..]
ja, maar het is een wedstrijd! snap 't dan! het is een regelrechte confrontatie tussen FOK! en die lulleau's van Tweakers! zíj hebben wel reclame gemaakt en hebben nu 2000 leden, wij kakken maar wat aan en zitten op 690...
Maar Danny zal dit nooit gaan doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daarom zitten we ook aan de banner net onder de header op het forum te denken. Zo maak je reclame zonder te spammen.
quote:
Succes met Danny overhalen, volgens mij was dit al eens aan bod gekomen.quote:
hij heeft zn eigen pron al, dus waarom mogen wij onze lousy banner niet hebben? dan stelt ie toch in dat ie 1 op de 10x te zien is ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Succes met Danny overhalen, volgens mij was dit al eens aan bod gekomen.
Waarom maak je er nu geen werk van dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef superworm het volgende:
[..]
hij heeft zn eigen pron al, dus waarom mogen wij onze lousy banner niet hebben? dan stelt ie toch in dat ie 1 op de 10x te zien is ofzo?
omdat ik op het forum geen naamsbekendheid heb. iemand anders moet het doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom maak je er nu geen werk van dan?
Dat maakt niks uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef superworm het volgende:
[..]
omdat ik op het forum geen naamsbekendheid heb. iemand anders moet het doen.
goed idee. schrijf em, post em hier, en we pm'en of mailen m ALLEMAAL!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat maakt niks uitals je mee doet dan kun je er ook werk van maken, anders gaan we met z'n allen een mail sturen
hoe doe je dat? de hele dag typen ofzo? ik zit met echt vrij veel computeren op 30.000 ongeveer...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef fate het volgende:
Ik ben trouwens deze week alleen al 700k gestegen. Gaat lekker vlot zo! De laatste tijd ga ik lekker hard, elke dag een 100k ongeveer
.
ik haal hooguit 50 op een dag... wat doe je allemaal danquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef fate het volgende:
Ik ben trouwens deze week alleen al 700k gestegen. Gaat lekker vlot zo! De laatste tijd ga ik lekker hard, elke dag een 100k ongeveer
.
zekerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ze hebben een tijd geleden wel heel wat accounts verwijderd van whatpulse uit dus daarmee misschien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef ErnieCool het volgende:
Hmmz had nog een accountje uit 2004 met ruim 1 miljoen keys, kon er wel het team mee joinen maar kon er niet meer mee inloggen met de client blijkbaar. Naja ff nieuw accountje gemaakt, en die miljoen keys zijn er wel nog bij gekomen geloof ik.
Laat het wel lekker op achtergrond lopen met auto-pulse op 10k keys.
Zoveel!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
31 nieuwe users sinds Slaribot's laatste post.
Goed idee, maar dan wel in een goede discotheekquote:
ook welkom en typ zequote:
en weer een FP nieuwsberichtquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:52 schreef joopsim het volgende:
6 FOK! 697 2,501,752,654 795,046,177 8940.28
lala 2.5milard gepasseerden bijna 700leden wat een dag
tijd voor een groot feest
miss een update erbijquote:
slaribot zal dat wel wetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
weten we eigelijk ook welke dag er het meest gepulsed is of kan je dat niet zien ergens....
jortk gaat t regelen !!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:06 schreef commentator het volgende:
[..]
slaribot zal dat wel weten
moet er alleen even iemand aangeven dat we ook daar een overzicht van willen hebben
hoop je dat of heb je gepmtquote:
besproken op irc en pm gestuurdquote:
dat moeten we hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef Estherastrada het volgende:
Ik kom jullie dan ook maar versterken. Weinig actief op Fok, maar ik typ veel.
51 al?! Daar gaat m'n voorspellingquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
51 nu.
[..]
Dit heeft het te druk met me PMe denk ik zo.
Als we het volgende team hebben ingehaald dat zijn toch nog maar 388.000.000 keys.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Tackleberry het volgende:
Het gaat wederom erg goed na zo'n FP bericht
Als er nog een volgend FP bericht komt moet dat niet te snel gebeuren, want dan val je de mensen ermee lastig..
Er is een FP bericht met een link naar het WhatPulse topic, vandaar alle nieuwe usersquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef grizegrijn het volgende:
Waar komen al die neiuwe users vandaan?
Welkom trouwens
Ah ja, die had ik al gezien maar ik was het weer vergetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Er is een FP bericht met een link naar het WhatPulse topic, vandaar alle nieuwe users![]()
het gaat om de keysquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:53 schreef Meneermax het volgende:
What the hell. Doet ook mee. Zit er nog een verschil in keystrokes en clicks? Of gaat het om de afstand?
55 nieuwe leden op dit moment!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef vdvorst het volgende:
Ik ben heel even werken, en meteen een FP bericht, 30 nieuwe users, etc!!!
wat voor afstand?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:53 schreef Meneermax het volgende:
What the hell. Doet ook mee. Zit er nog een verschil in keystrokes en clicks? Of gaat het om de afstand?
op zich wel, maar voor de scores in de lijsten wordt er overal uit gegeaan van de keysquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:55 schreef Meneermax het volgende:
aha, de muiskliks leveren dus niks op?
dat zie ik nergens staan hoor?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Meneermax het volgende:
moved 0.01 miles since last pulse staat er bij mij
dat is het denk ik, ik heb 1.47 ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Meneermax het volgende:
nee nou ja, dat kan. Ik wel
Misschien omdat ik een nieuwere versie (1.5 beta) heb ofzo? als ik mijn muisaanwijzer boven het w-tje hang staat er zoveel clicks, zoveel keystrokes en moved zoveel miles since last pulse.
dat klopt daar heb je de laatste versie voor nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Meneermax het volgende:
nee nou ja, dat kan. Ik wel
Misschien omdat ik een nieuwere versie (1.5 beta) heb ofzo? als ik mijn muisaanwijzer boven het w-tje hang staat er zoveel clicks, zoveel keystrokes en moved zoveel miles since last pulse.
hartelijk welkomquote:
ook hartelijk welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |