nu komt er even een grote groei, maar na morgen is het weer zoals altijd een paar per dag hooguit.. dus over 2 weken nog een bericht zou leuk zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te snel? We zitten nu al op de 688 users. Dat zijn er sinds vanmorgen al 37
. Denk ik beter om het wat meer te verdelen.
had hem er al op staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef JortK het volgende:
Wil trouwens iedereen die volgende week gebruik wil gaan maken van de functionaliteit dat je de verschillen tussen users kan berekenen in zijn profiel de optie XML file aanmaken aanzetten?
Kun je hier vinden:
[[url=http://img127.imagevenue.com/loc953/th_50907_wp_temp_122_953lo.jpg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
Ja zolang de andere die er gebruik van willen maken het ook maar doen, want anders gaat die het niet doenquote:
Als je heel vaak (1 keer perdag of 1 keer per 2 dagen) een bericht over het zelfde gaat plaatsen vinden mensen het steeds minder interesant. Doe je er iets langer tussen een week of 2 dan zullen mensen het veel sneller lezen dan kort op elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef superworm het volgende:
[..]
dan blijven ze komen en zitten we zo aan de 1000. whatpulse Fok-team verdient veel veel veel meer aandacht, anders halen we die 2000-member-teams nooit in.
ja. dus elke 2 weken een fp'tje? prima. tot nu toe halen we dat niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je heel vaak (1 keer perdag of 1 keer per 2 dagen) een bericht over het zelfde gaat plaatsen vinden mensen het steeds minder interesant. Doe je er iets langer tussen een week of 2 dan zullen mensen het veel sneller lezen dan kort op elkaar.
ik kan me dus alleen meten met mensen die die optie ook aan hebben staan ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja zolang de andere die er gebruik van willen maken het ook maar doen, want anders gaat die het niet doen
EDIT nee niet nodigquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan me dus alleen meten met mensen die die optie ook aan hebben staan ?
Dan ga je spammen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef superworm het volgende:
ja. dus elke 2 weken een fp'tje? prima. tot nu toe halen we dat niet.
Zet die dan uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef WooZ het volgende:
Ik pulse altijd per ongelukAls ik wil dubbelklikken op een ander icoontje in m'n taskbar
Daar zat ik ook al aan te dekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dan ga je spammen.
FP is voor nieuwsberichten niet om een of andere zinloos (want dat is WhatPulse) stats programma bekend te maken. Als we een nieuw en belangrijk record hebben heeft het misschien wel waarde voor de FP.
ja, maar het is een wedstrijd! snap 't dan! het is een regelrechte confrontatie tussen FOK! en die lulleau's van Tweakers! zíj hebben wel reclame gemaakt en hebben nu 2000 leden, wij kakken maar wat aan en zitten op 690...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dan ga je spammen.
FP is voor nieuwsberichten niet om een of andere zinloos (want dat is WhatPulse) stats programma bekend te maken. Als we een nieuw en belangrijk record hebben heeft het misschien wel waarde voor de FP.
misscien in de op een lijstje erbij met wie je je kan metenquote:
Daarom zitten we ook aan de banner net onder de header op het forum te denken. Zo maak je reclame zonder te spammenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef superworm het volgende:
[..]
ja, maar het is een wedstrijd! snap 't dan! het is een regelrechte confrontatie tussen FOK! en die lulleau's van Tweakers! zíj hebben wel reclame gemaakt en hebben nu 2000 leden, wij kakken maar wat aan en zitten op 690...
Maar Danny zal dit nooit gaan doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daarom zitten we ook aan de banner net onder de header op het forum te denken. Zo maak je reclame zonder te spammen.
quote:
Succes met Danny overhalen, volgens mij was dit al eens aan bod gekomen.quote:
hij heeft zn eigen pron al, dus waarom mogen wij onze lousy banner niet hebben? dan stelt ie toch in dat ie 1 op de 10x te zien is ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Succes met Danny overhalen, volgens mij was dit al eens aan bod gekomen.
Waarom maak je er nu geen werk van dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef superworm het volgende:
[..]
hij heeft zn eigen pron al, dus waarom mogen wij onze lousy banner niet hebben? dan stelt ie toch in dat ie 1 op de 10x te zien is ofzo?
omdat ik op het forum geen naamsbekendheid heb. iemand anders moet het doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom maak je er nu geen werk van dan?
Dat maakt niks uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef superworm het volgende:
[..]
omdat ik op het forum geen naamsbekendheid heb. iemand anders moet het doen.
goed idee. schrijf em, post em hier, en we pm'en of mailen m ALLEMAAL!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat maakt niks uitals je mee doet dan kun je er ook werk van maken, anders gaan we met z'n allen een mail sturen
hoe doe je dat? de hele dag typen ofzo? ik zit met echt vrij veel computeren op 30.000 ongeveer...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef fate het volgende:
Ik ben trouwens deze week alleen al 700k gestegen. Gaat lekker vlot zo! De laatste tijd ga ik lekker hard, elke dag een 100k ongeveer
.
ik haal hooguit 50 op een dag... wat doe je allemaal danquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef fate het volgende:
Ik ben trouwens deze week alleen al 700k gestegen. Gaat lekker vlot zo! De laatste tijd ga ik lekker hard, elke dag een 100k ongeveer
.
zekerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef Intrepidity het volgende:
Organiseren julie hier eigenlijk ook megapulses? maandje sparen enzo?
Ze hebben een tijd geleden wel heel wat accounts verwijderd van whatpulse uit dus daarmee misschien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef ErnieCool het volgende:
Hmmz had nog een accountje uit 2004 met ruim 1 miljoen keys, kon er wel het team mee joinen maar kon er niet meer mee inloggen met de client blijkbaar. Naja ff nieuw accountje gemaakt, en die miljoen keys zijn er wel nog bij gekomen geloof ik.
Laat het wel lekker op achtergrond lopen met auto-pulse op 10k keys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |