Ik dacht dat dat een mannending wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
Mooi ding
Met zoveel knopjesIk hou van knopjes
![]()
![]()
Ik mag niet klagen over mijn urenquote:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een mannending was.
Aan de achterkant zitten er nog veel meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mooi ding
Met zoveel knopjesIk hou van knopjes
![]()
![]()
Had ik er ook maar zoveelquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten er nog veel meer![]()
[afbeelding]
Kom je wat tekort of zo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef leonieke het volgende:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoorvind ik wel leuk
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef leonieke het volgende:
Mijn knopjes mogen wel eens bespeeld worden hoor
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag ook niet klagen.
Dat scheelt een dag. 4 dagen per week lijkt me ook wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag ook niet klagen. Maar ja, ik werk ook maar 31 uur per week.
Naah, minder knopjes = Meer aandacht per knopjequote:
Wij nederlanders lezen dat zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet omdat ik mijn appreciatie uitdruk dat ik iets tekort kom?
quote:
Jullie Nederlanders zullen op die manier nooit een vrouw helemaal kunnen begrijpen als je niet tussen de regels door kunt lezenquote:
Nee, maar goed, dat heeft met nederlander zijn geen moer te maken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie Nederlanders zullen op die manier nooit een vrouw helemaal kunnen begrijpen als je niet tussen de regels door kunt lezen
Hmz.. heb je misschien ook wel een punt. Maar toch... Nederlandersquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar goed, dat heeft met nederlander zijn geen moer te maken.
Leer eerst zelf maar eens leven met je historische keuzes julliequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef leonieke het volgende:
Hmz.. heb je misschien ook wel een punt. Maar toch... Nederlanders![]()
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leer eerst zelf maar eens leven met je historische keuzes jullie
kwijt zijn weljaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.
Ik ben met 15 minuutjes fietsen bij jullie Belgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee, hoor. Het lijkt wel alsof jullie het er moeilijker mee hebben dat jullie ons kwijt zijn.
Dat schermpje ziet er vet hip uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten er nog veel meer![]()
[afbeelding]
Had mijn vorige ook alquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat schermpje ziet er vet hip uit.
Met draaiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |