Luuk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef sanni het volgende:
sow...weer een nieuwe? Gaat snel. Onderstaande al bekend?
[afbeelding]
PicLens
Ik wilde weten of je het direct op een 5.1 setje hebt aangesloten mbv een optical kabel of dat je het via een tuner of stereotoren afspeelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup...bevalt prima. Aangesloten op een 5.1 set in de woonkamer. Afspelen gewoon met iTunes natuurlijk.
Oeh gaaf! Nu nog ff wachten op de FF uitvoering!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef sanni het volgende:
sow...weer een nieuwe? Gaat snel. Onderstaande al bekend?
[afbeelding]
PicLens
Yup, direct aangesloten op de Airport Express.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je het direct op een 5.1 setje hebt aangesloten mbv een optical kabel of dat je het via een tuner of stereotoren afspeelt.
Ik heb hier namelijk een 5.1 speakersetje staan, maar die kan alleen mbv 3 mini jacks worden aangesloten. Dus dacht ik eraan om ze aan te sluiten op een tunes met optical input om zo m'n muziek af te spelen.. Nu alleen een geschikte tuner vinden.
En dan zo hele steden in kaart brengenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Google heeft verder ook sneaky een feature toegevoegd aan hun Googlemaps...
StreetView!!
Dikke link naar streetview die de layout verkloot
Apple Store op 5th Avenue
Zoals Walter zegt kan dat. Je moet alleen een speciaal soort kabel hebben, geen standaard optische kabel maar eentje die aan de ene kant een 3,5 jack heeft. Bij de Apple Store of de betere audiozaak hebben ze die wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je het direct op een 5.1 setje hebt aangesloten mbv een optical kabel of dat je het via een tuner of stereotoren afspeelt.
Ik heb hier namelijk een 5.1 speakersetje staan, maar die kan alleen mbv 3 mini jacks worden aangesloten. Dus dacht ik eraan om ze aan te sluiten op een tunes met optical input om zo m'n muziek af te spelen.. Nu alleen een geschikte tuner vinden.
Ik hoef het ook alleen via iTunes af te spelen, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef De_Hertog het volgende:
Zoals Walter zegt kan dat. Je moet alleen een speciaal soort kabel hebben, geen standaard optische kabel maar eentje die aan de ene kant een 3,5 jack heeft. Bij de Apple Store of de betere audiozaak hebben ze die wel.
Overigens, voor de zekerheid: het werkt alleen met iTunes, tenzij je iets als AirFoil gebruikt.
Je mag je Apple Care altijd binnen je jaartermijn aanschaffen wanneer je het activeert maakt het niet uit, zolang het maar binnen dat jaar nog blijft. Ik heb die van mij ook een maand later eens een keer geactiveerd..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb een vraag![]()
Ik heb 29-05-06 een MacBook besteld
Deze is 03-06-06 verstuurd
En hij is 15-06-06 bij mij aangekomen.
Nu heb ik 1 jaar garantie, deze wil ik nu gaan verlengen met Apple Care (deze heb ik aangeschaft en is vandaag verzonden) Maar zit in nu nog wel in mijn garantie termijn? of ben ik er al buiten? Want als ik er al buiten ben kan ik mijn Applecare wegpleuren... beetje nogal zonde...
Je kan het denk ik beter even in Het grote Apple iPodtopic deel 28 vragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef Komakie het volgende:
Ik heb wel een vaag probleem met het synchroniseren van me Ipod.
Ik heb laatst me pc opnieuw geinstalleerd en sindsdien wil Itunes niet meer synchroniseren met me Ipod.
Hij zegt wel dat hij een Ipod gevonden heeft, zegt ook dat het mijn Ipod is (de naam die ik eraan gegeven heb) en hij gaat ook synchroniseren. Maar als ik dan iets toevoeg en dan later op me Ipod kijk (bijvoorbeeld een playlist) is er niets toegevoegd.
Iemand een idee wat dat kan zijn
Het gaat om windows XP met alle updates trouwens...
Ipod is jaartje oud (3de generatie geloof ik) en Itunes versie is de nieuwste 7.2.0
Ik wil graag wel Itunes blijven gebruiken dus niet gelijk een ander programma voorstellen. Heb liever gewoon een oplossing van het probleem
Daar zit ik idd ook mee, al heb ik hem wel in een Apple Store gekocht. En het daadwerkelijke bedrag dus pas op 01-06-06 over de toonbank gesmeten....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb een vraag![]()
Nu heb ik 1 jaar garantie, deze wil ik nu gaan verlengen met Apple Care (deze heb ik aangeschaft en is vandaag verzonden) Maar zit in nu nog wel in mijn garantie termijn? of ben ik er al buiten? Want als ik er al buiten ben kan ik mijn Applecare wegpleuren... beetje nogal zonde...
Ik kan niet zo veel instellen volgens mij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan het denk ik beter even in Het grote Apple iPodtopic deel 28 vragen [afbeelding]
Maar heb je in iTunes wel ingesteld wat je precies wil syncen?
http://www.reuters.com/article/technologyNews/idUSWEN846620070531?feedType=RSS&pageNumber=1quote:Apple to put YouTube on Apple TV
Wed May 30, 2007 8:15PM EDT
SAN FRANCISCO (Reuters) - Apple Inc. (AAPL.O: Quote, Profile, Research said on Wednesday that it will put Google Inc's (GOOG.O: Quote, Profile, Research YouTube Internet video catalog on television through its Apple TV set-top box.
But the deal also could bring Apple into the middle of a rancorous copyright battle over television shown on the Web.
MTV Networks owner Viacom Inc. (VIAb.N: Quote, Profile, Research, which is suing YouTube for copyright violation, said it would welcome the chance to license material to Apple.
"We're always vigilant about protecting our copyrights. But we would welcome the opportunity to license our content to Apple as we do with all distributors," a Viacom spokesman said.
Viacom sued YouTube in March for $1 billion charging it with "massive intentional copyright infringement" after finding hundreds of thousands of Viacom-owned videos uploaded to the service without its permission.
Apple TV will stream videos wirelessly from the Internet on YouTube, starting in mid-June, the company said. Thousands of the most current and popular YouTube videos will be available then, it said, and the full catalog will be available in the fall.
Apple TV works with iTunes to play users' content -- video, movies, television shows and the like -- wirelessly on a wide-screen television.
Apple also on Wednesday launched iTunes Plus, a music download service that has no copy-protection software limiting consumers' use of the songs. It features artists with EMI Group, including Coldplay, The Rolling Stones and Joss stone.
Jobs has called on the music industry to allow online retailers like iTunes to sell digital songs without restrictions to give the digital music sector a boost and give consumers what they want.
EMI said in April that it would allow retailers to sell its music without protection, with its first partner being Apple. Earlier this month, EMI (EMI.L: Quote, Profile, Research said it would also work with online retailer Amazon.com Inc. (AMZN.O: Quote, Profile, Research
Along with the YouTube announcement, Apple said that YouTube members can also log in to their YouTube accounts on Apple TV to view and save videos.
Apple also said it was selling a new Apple TV with a 160 gigabyte hard drive. The drive has four times the storage of its previous TVs for up to 200 hours of video, 36,000 songs, 25,000 photos or a combination of each.
With a wireless, high-speed Internet connection, Apple TV can automatically sync content from one Mac or Windows PC or stream content from as many as five additional computers to a television without wires.
An Apple TV costs $299. The larger model will cost $399, and will be available on Thursday.
Shares of Apple rose $4.42, or 3.9 percent, to close at $118.77, after brokerage firm WR Hambrecht & Co. upgraded its price target on Apple to $125.
In juli. Voor 59 dollar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef magnifor het volgende:
[..]
En wanneer is dat te downloaden of is het niet gratis?
Bekijk ook even het prijsverschil tussen die 2 he.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef iFreaky het volgende:
Dat doet Bridge en Photoshop samen toch ook?
Waarom?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
Een stuk minder handig dan Photoshop.
Lightroom is voor drukwerk zei je toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
Het is niet beter, het is anders. Ander doel, andere doelgroep, etc. Ik pixelneuk echt nooit in PS, gum nooit wat weg, gebruik nooit rare filters, etc. Maar ik wil wel snel 300 foto's kunnen uitzoeken, omzetten, en geschikt maken voor afdrukken. Waarom zou ik dan ruim 1000 euro neerleggen voor PS?
Als ik het over afdrukken heb, bedoel ik mijn Pixma 5200 printertje of de Dixons he?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef iFreaky het volgende:
[..]
Lightroom is voor drukwerk zei je toch?
Kan je de foto's dan ook omzetten in CMYK?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef lj_lightning het volgende:
Ik heb een vraag![]()
quote:MacBook (13-inch)
4H6*********
Our records indicate that your product is covered under the AppleCare Protection Plan and your estimated date of purchase was 3-Jun-06.
Based on this data, your product has service coverage for 734 more days. Depending on when or whether you registered your product, if you purchased it from an Apple authorized reseller, or purchased an iPod shuffle from the online Apple Store, the estimated purchase date may be incorrect.
Waar check je dat?quote:
Ik ben al 2 dagen aan het wachten op mijn macbook, zonder dat er enige update verschijnt in mijn bestelinfo op de apple site.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef TwyLight het volgende:
jezus ben al 7 minuten aan het wachten tot ik iemand bij xbox klantenservice aan de lijn krijg![]()
i hate microsoft
Op ebay zeker?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef JoMo0 het volgende:
Nieuwe Appel TV , met jawel 160 GB schijf . Voor slechts399
En als je de magnetron aan zet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef TwyLight het volgende:
not worth it.
ik heb ook een apple tv en heb wel te verstaan 0gb er op staan
ik stream alles, en zelfs 720p gaat goed dus
ach. ik koop wel een dvi -> hdmi kabel voor naar mijn plasmaquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef TwyLight het volgende:
not worth it.
ik heb ook een apple tv en heb wel te verstaan 0gb er op staan
ik stream alles, en zelfs 720p gaat goed dus
Het zou pas tof zijn als je AppleTV juist je magnetron zou storenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb storings onderdrukking aan staan op mijn airport.
ik heb er eigenlijk ook spijt van.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
ach. ik koop wel een dvi -> hdmi kabel voor naar mijn plasma![]()
Ook de reden waarom ik geen AppleTV hoef.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk ook spijt van.
ik heb mijn mac boven staan en daar heb ik een dvi-vga kabel naar mijn lcd toe en de apple tv staat beneden aangesloten op de tv.
maar het komt eigenlijk maar amper voor dat die gebruikt wordt, helaas.
had het van te voren ook wel een beetje kunnen weten maar goed.
iMagnetron?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou pas tof zijn als je AppleTV juist je magnetron zou storen
Mooi; ik twijfel dus ook of ik zo'n Apple TV nodig heb maar blijkbaar zit mijn gevoel wel goed. Niet doen dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk ook spijt van.
ik heb mijn mac boven staan en daar heb ik een dvi-vga kabel naar mijn lcd toe en de apple tv staat beneden aangesloten op de tv.
maar het komt eigenlijk maar amper voor dat die gebruikt wordt, helaas.
had het van te voren ook wel een beetje kunnen weten maar goed.
vragen kost geen geld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:33 schreef super-muffin het volgende:
Het gaat niet goed met de fan van mijn PowerBook. Hij loopt aan als een gek.
Kan ik gewoon een Apple Centre binnen lopen en em laten schoon maken. Ik heb em nu 2 jaar dus geen garantie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |