dude waar maak je je druk om, ik zeg dat je niet raar moet opkijken als dat zou gebeuren in de rds. ja het is me wel eens gebeurd met een dronken man, vandaar. ik vind juist dat dat er bij hoort. net als ik wel eens door een dronken vrouw ipv lapdance een droge pijpbeurt kreeg. chill ok?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een wildvreemde die jou benaderd met "wil je iets drinken?" en een wildvreemde die zomaar ineens zijn tong in je oor boort, niet!? Je bezigt nu precies die vooroordelen die heel wat homofoben tav homo's in het uitgaansleven hebben ("uitkijken dat ze niet in je kont gaan knijpen, je in je kruis grijpen of hun tong in je oor steken")
Wat hebben die er mee te maken dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
anders lees je ff de rest van mijn teksten in dit topic...![]()
Wel dat is een groepering die mij discrimineert in mijn keuze waar een biertje te drinken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik probeer een logica te ontdekken in jouw denken.
Wanneer individuen aangevallen worden, dan hadden ze zich maar anders moeten gedragen.
[..]
Oh, die homo die 'gejend' wordt heeft jou onheus bejegend? Hoe dan?
wel?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als een Neonazi door een paar keppeltjes met Torah's betimmert wordt ga je het kaalkopje toch ook niet helpen of wel soms.
Die bordjes zouden er waarschijnlijk wel zijn als men stelselmatig problemen had met kaalkopjes in synachoges of homo's in heterokroegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wel dat is een groepering die mij discrimineert in mijn keuze waar een biertje te drinken.
Als een Neonazi door een paar keppeltjes met Torah's betimmert wordt ga je het kaalkopje toch ook niet helpen of wel soms. Andersom.... ik ken geen synachoge met een bordje verboden voor kale niet Joden....
Evenzogoed ken ik geen kroegen met bordjes verboden voor homos..... ik weet echter wel van een kroeg die Liefhebers van de Punani toegang weigert
Dus omdat er kroegen zijn waar het milieu voor homo's vriendelijker is, is het z'n eigen schuld als een homo in een heterokroeg in elkaar geslagen wordt? Rare logica heb jij.quote:Als de persoon die klappen krijgt gewoon irritant was mensen lastig viel verveled was interresseert het me geen reet of de persoon klappen krijgt,
Als het is enkel en alleen omdat ie homo is..... wel sinds er nu bars zijn waar je alleen als homo binnen mag.... had ie daar mar heen moeten gaan....
TOPIC TITEL LEZEN!!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die bordjes zouden er waarschijnlijk wel zijn als men stelselmatig problemen had met kaalkopjes in synachoges of homo's in heterokroegen.
[..]
Dus omdat er kroegen zijn waar het milieu voor homo's vriendelijker is, is het z'n eigen schuld als een homo in een heterokroeg in elkaar geslagen wordt? Rare logica heb jij.
Desiredbard, ben jij ten principale tegen discriminatie bij deurbeleid?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef desiredbard het volgende:
Een toelatingsbeleid dat ongetwijfeld ergens op gestoeld moet zijn. Je weigert niet zomaar een groep, en een rechter accepteert dat al helemaal niet zonder goede redenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
TOPIC TITEL LEZEN!!!!
Het gaat niet om vriendelijk het gaat om toelatings beleid.
Het is hoeft niet de fout van een homo te zijn als hij in een KROEG, niet hetero kroeg, klappen krijgt..... hij kan natuurlijk ook gewoon irritant geweeest zijn ... Maar idd ik voel me absoluut minder geroepen om hier wat van te zeggen als men dus anti-hetero is .
je etaleert je wel als een kip zonder kop heur. en dat terwijl ik je over het algemeen best mag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
TOPIC TITEL LEZEN!!!!
Het gaat niet om vriendelijk het gaat om toelatings beleid.
Het is hoeft niet de fout van een homo te zijn als hij in een KROEG, niet hetero kroeg, klappen krijgt..... hij kan natuurlijk ook gewoon irritant geweeest zijn ... Maar idd ik voel me absoluut minder geroepen om hier wat van te zeggen als men dus anti-hetero is .
Jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Desiredbard, ben jij ten principale tegen discriminatie bij deurbeleid?
Oi een handtasje dat lastiggevallen wordt omdat het een handtasje is ......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je etaleert je wel als een kip zonder kop heur. en dat terwijl ik je over het algemeen best mag.
nogmaal, waar de fuck maak jij je druk om? een paar kroegen ter wereld waar mannen niet in elkaar geslagen worden omdat ze 'te nichterig' doen? wees blij man, dan zijn de overige kroegen lekker helemaal hetro, speciaal voor jou.
Met andere woorden: jij bent er ook tegen dat Marokkanen op grond van hun Marokkaan zijn worden geweigerd aan een Amsterdamse discodeur?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja
Zelfs bij Marokjes ebeurt dit niet als ze als individueen verschijnen
Groepen is echter een ander geval..... Maar datzelfde geld daar voor Sjonnies
In Principe wel...en dat gebeurt ook niet als dusdanig......quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met andere woorden: jij bent er ook tegen dat Marokkanen op grond van hun Marokkaan zijn worden geweigerd aan een Amsterdamse discodeur?
Ik visualiseerde vanmorgen twee dansende Louis Vuittonsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het nogal kwalijk dat je constant refereert naar homo's met "handtasje" eigenlijk. Kun je niet gewoon "homo" neerzetten?
In jouw geval wel ja, omdat het precies je hypocrisie blootlegt. Je doet niks anders dan homo's generaliseren en ik proef duidelijk een soort walging in je berichten. Maar dan ondertussen wel verbolgen zijn dat je in één bepaalde homo-kroeg (nota bene aan de andere kant van de wereld) niet naar binnen mag. Nogal bizar, omdat je 1) nogal homofoob overkomt en 2) die kroeg zich aan de andere kant van de wereld bevindt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:22 schreef desiredbard het volgende:
Mara om even terug te haken, mensen een bijnaam geven is kwalijk.... mensen toegang tot een openbare plek weigeren niet
Je bent degene die dit topic heeft GEOPEND. De oorspronkelijke kop was al beduidend minder vriendelijk dan de aangepaste topictitel die er nu staat. Ook heeft de moderator je openingspost aangepast. Dat zal ook niet voor niks zijn geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef desiredbard het volgende:
Nee lees even terug ik heb de generalisatie van iemand over genomen...en wacht al 4 pagina's lang tot iemand zijn bek opentrekt. Ik had dat echt al veel eerder verwacht daar stereotypering en discriminatie natuurlijk maar een kant uit mag...
Oh ik heb als hetero geen recht van spreken. En als jij niet leest in de voorgande posts dat het mij presies gaat om wie/wat vraag... Een persoon mag je weigeren omdat ie een hufterige klootzak/trut is ...het doet niet terzake of die he/ho/bi is
Ik suggesteer dan ook dat je een partner zoekt (m/v) al naar gelang voorkeur en stopt met masturberen want het lijkt je zichtvermogen aan te tasten
Het bord dat je voor je kop hebt, is ZO dik dat ik het na dit bericht opgeef om je er nog op te wijzen. Je raaskalt maar door, met precies dezelfde punten die je in dit topic al 23 keer hebt opgenoemd. Je klaagt over de selectiviteit van anderen, terwijl je zelf nog een tandje erger bent. Ik snap wel waarom je in herhaling vervalt: je kunt namelijk niet weerleggen dat je schouderophalend (teneur: moet je maar geen homo zijn in zo'n land, ze moeten niet piepen die relnichten) reageert in topics over schendingen van homorechten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef desiredbard het volgende:
Man ik beledig ongeacht huidskleur of geaardheid ..... het feit is echter dat dat selectief waargnomen wordt.
Het feit dat de topic titel geweizigd is van Homo's discrimineren heteros's onderschrijft dit. Het feit dat een gedeelte van de homosexuele gemeenschap meteen begint te gillen als ze ergens geen toestemming voor krijgen komt me echter wel de strot uit.
De loveparade en gayparade zijn wat mij betreft beide even walgelijk, met dit verschil: De love parade typeert zich niet als specifiek hetero. Het eurovisiesongvestival..... waarom is er een homosexuele equivalent voor nodig
Die twee specifieke voorbeelden zijn over inmiddels 6 pagina's nog steeds niet beantwoord.
Er zijn geen hetero rechten.... dat word er van gemaakt...er zijn mensenrechten... Net zoals een homo niet voor zijn homozijn geweigerd hoort te worden dient dat een hetero dus ook niet te geschieden...
Maar goed jij bent ook een van de relnichten vermoedt iik. Vreemd dat men daar hier ind de bar heel anders tegen aankijkt, dit australische gebeuren... Nogmaals de tollerantie voor selectieve discriminatie van en door Nederlanders ....
Dus, je beledigt en kwetst doelbewust net zo lang tot er iemand iets van zegt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef desiredbard het volgende:
Nee lees even terug ik heb de generalisatie van iemand over genomen...en wacht al 4 pagina's lang tot iemand zijn bek opentrekt.
Nee maar de suggestie dat ik mensen kwets vanwege hun geaardheid is BS.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef maedel het volgende:
[..]
Dus, je beledigt en kwetst doelbewust net zo lang tot er iemand iets van zegt?
Kun je nagaan hoevaak de homosexuele deelnemers in dit topic al gedacht hebben "ach, laat 'm, ik zal er maar niks van zeggen".
Moet je tegen een hetero eens zeggen "handtasje", heb je er eentje vol in je gezicht. En terecht ook.
Geeft wat mij betreft maar weer eens aan, hoe de gemiddelde homo zich voelt in deze oh zo tolerante maatschappij. De gemiddelde aangepast homo die maar niks zegt tegen figuren zoals jij omdat ze bang zijn dat ze nog een keer driedubbel zo hard gekwetst worden.
Wat jij doet heeft niks met pittig discussiëren te maken, maar wat mij betreft alles met het doelbewust kwetsen voor de lol. Of misschien ben je wel gewoon echt niet slimmer. Dat kan ook. Dat zou eigenlijk ook heel erg zijn.
Sterkte![]()
Wat een zwaar lot, jou te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee maar de suggestie dat ik mensen kwets vanwege hun geaardheid is BS.
Iedereen is een hufter kllotzak trut of mietje tot ik daar mijn mening over wijzig.
Wat je normaal noemt. Waarom moeten jazzliefhebbers per se hun eigen kroeg hebben, kunnen ze niet gewoon naar een andere kroeg waar ze ook wel eens jazz draaien? Zo zetten ze zichzelf wel in een uitzonderingspositie, zeg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef desiredbard het volgende:
Zoals gezegd is mijn voormalige locale kroeg van een normale Jazz bar nu een homobar geworden.
Dat voormalige is niet omdat het nu een homobar is maar omdat ik er tever vandaan woon. Ze spelen nog steeds goede muziek dus als ik in de buurt ben...
Want een partner heb je voornamelijk om je kwakkie bij te lozen? oppervlakkige relatie heb jij dan...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:44 schreef desiredbard het volgende:
Ik suggesteer dan ook dat je een partner zoekt (m/v) al naar gelang voorkeur en stopt met masturberen want het lijkt je zichtvermogen aan te tasten
Na de bovengequote zin ga je anders gewoon lekker door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee maar de suggestie dat ik mensen kwets vanwege hun geaardheid is BS.
Daar heeft hun geaardheid echter niets mee te maken schat, zoals ik al schreefquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Na de bovengequote zin ga je anders gewoon lekker door.![]()
Reden van weigeringquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:25 schreef EricT het volgende:
#care
genoeg discotheken die mensen weigeren bij de deur dus waarom hier een probleem van maken
1'verkeerde blik' naar een pooier en je wordt gebanned uit een disco...is dat wel een gegronde reden?quote:
Waarom noem je mij schat? Intimidatietrucje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daar heeft hun geaardheid echter niets mee te maken schat,
Doet niet terzake wat er eerder was .... beetje kleuterschool mentaliteit...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk toch echt dat zij daar in ieder geval al mee zijn begonnen, misschien niet ingeschreven regels, maar ik denk dat er eerder homodisciminatie was dan heterodiscriminatie.
en ook wat dat aangaat, geef ze eens ongelijk dat ze onder elkaar willen blijven .. al die geile hetero's die zich onder de tafel zitten af te rukken al dromende over "mag ik mee doen" ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef Yildiz het volgende:
Ik las onlangs dat er binnenkort weer een lesbiënnefeest is in Amsterdam. Vrouwen only.
Nou, kom maar op, wie vind dát niet kunnen?.
Nogmaals is wat anders.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef Yildiz het volgende:
Ik las onlangs dat er binnenkort weer een lesbiënnefeest is in Amsterdam. Vrouwen only.
Nou, kom maar op, wie vind dát niet kunnen?.
Wel dan lijkt het me niet meer dan logisch dat hetero's die niet door homo's bekeken willen worden deze laatsten uit cafe's en restaurants geweerd worden , of is dat weer iets anders ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat is btw ook de reden waarom het in Australië tot deze beslissing gekomen is .. groepen mannen en vrouwen die een avondje homo kijken wel leuk vinden
Zou kunnen, op dezelfde manier zoals hetero mannen een homo-bar in kunnen lopen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nogmaals is wat anders.....
Kan een hetero vrouw daar naar binnen als ze zou willen ...of wordt er daar ook gediscrimineerd op orientatie, [..]
Heb je de OP gelezen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zou kunnen, op dezelfde manier zoals hetero mannen een homo-bar in kunnen lopen.
Ja, en? Hebben ze in Australie een MindReader 3000 dan? Dat feest in amsterdam is ook alleen maar voor vrouwen die voor vrouwen houden hoor. Niet dat ik er ook maar 1 donder om kan geven.quote:
Points being....quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, en? Hebben ze in Australie een MindReader 3000 dan? Dat feest in amsterdam is ook alleen maar voor vrouwen die voor vrouwen houden hoor. Niet dat ik er ook maar 1 donder om kan geven.
Als ik niet duidelijk was, op dat feest ook. So fucking what. En er zou helemaal geen onderscheid moeten zijn tussen een bar of een feest. Een hetero vrouw kan, mocht het haar gevraagd worden, alsnog iets zeggen zodat ze wel toegelaten wordt. Net zoals hetero mannen die die homo-bar 'alleen voor homo-mannen' binnen willen gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Points being....
1) het gaat hier om meen specifiek georganiseerd feest
2) Women only (er wordt daar niet gesteld dat het alleen voor potten is
Het gaat mij puur om het principe dat er gediscrimineerd wordt op orrientatie
Nou, er is dus niks bemoedigend aan... [insert random nietszeggende term die je voor geen meter meent]quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef desiredbard het volgende:
Nee, het is een bemoedigend aanspreekvorm.... in de hoop dat je ook wat verder gaat kijken dan je neus lang is lieverd.
Hangt er vanaf hoe ik hem meen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, er is dus niks bemoedigend aan... [insert random nietszeggende term die je voor geen meter meent]
Je weet zelf hoop ik ook wel hoe je doet en dat dat niet fatsoenlijk is hè?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ik hem meen...
maar als het niet te moeilijk is voor je kunnen we dan wer terug on topic, kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |