quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
die gast naast me 20 minuten
en toen ging ie 4 appels eten
Het kwam niet in je op om ergens anders te gaan zitten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee want dan kan ik niet computerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Het kwam niet in je op om ergens anders te gaan zitten?
Fruit is lekker (frambozen en blauwe bessenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
t gaat over appels en gij gaat fritureren
boh gek lekker! Doe er voor mij ook een in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Maikuuul het volgende:
Van dit topic krijg ik honger.
Daarom ff 2 viandellen in de frituurpannetje gegooid
Moeten ze dan op je appels gaan eten?quote:Van die mensen die naast je appels gaan eten
bevorderd de stoelgang , maar dat komt door de vezels en je hebt dat ook met alle andere dingen met vezelsquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:40 schreef meh het volgende:
van appels moet je poepen
Potverdikkie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef sanni het volgende:
[..]
Niet zo zeiken om niks... Ik ben dan wel geen 50 plusser maar een apple eten is gewoon lekker en gezond en houdt de tandarts weer een beetje verder van je af... Maarre...zullen we het eens hebben
over die " www-ik-verveel-me-sow-leefhoofdige-ik-kijk-altijd-100-keer-naar-mijn-mobiel-of-ik-sms-maar-weer-zo'n-nutteloos--bericht-naar-mijn-echte-vrienden-op-msn-types " met hun zakken chips die ze als middag/avondmaal tot zich nemen en de rust in de bioscopen e.d. verstoren.. [ afbeelding ]
Jij kent mijn collega??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |