en nee ,de aarde vergaat niet.Blijf allen kalm.Er is niets aan de hand.
Voor mij is het zover.Eindelijk na 2 maanden te moeten wachten.De voorbereidingen op mijn operatie.
Morgen moet ik op gesprek en bij opname een afspraak maken wanneer het gaat gebeuren.
De wachtlijst was niet zo groot ,en deze kijkoperatie ging sneller dan het laten maken van een MRI-SCAN
UIt eerder genomen fotoos van de knie is gebleken dat er een paar dingen niet kloppen in de documentatie die de artsen in hun studie tijd hebben geleerd.
Mijn knieschijf zit niet op zijn plek en is verschoven naar de rechterkant van mijn knie.
Blijkt er ook nog een ontsteking in mijn bot van de knie te zitten ,die zich in loop der tijd genesteld heeft en een soort gangetje gegraven heeft in het bot.
In diezelfde Foto is ook naar boven gekomen dat er een groeistoornis in mijn knie te zien is.
Volgens mijn arts zijn mijn kniebanden ook te slap maar doordat ik veel aan fitniss deed hebben mijn spieren dat probleem opgevangen.
Nu krijg ik zo spoedig mogelijk een kijkoperatie omdat mijn arts ook nog vermoed dat er ook nog iets niet goed is met mijn muniskens en gelijk in de kijkoperatie gaat hij gaatjes boren in mijn knie om de doorbloeding te verbeteren die de groei stoornis gaat verhelpen.
Hoogst waarschijnlijk moet ik daarna weer worden geopereerd om de rest van de problemen in de knie te verhelpen .
Dat kon volgens de arts niet in 1 keer.Een kijkoperatie laat het qwa tijd en middelen niet toe om dat allemaal direct te verhelpen.
Ik mag zeker 1 week mijn been niet belasten
Weet nu al van mezelf dat ik toch probeer of ik het eerder kan
Dus Fokkertjes ,als ik na mijn operatie niet meer terug ben op FOK dan heb ik de narcose niet ovrleefd.
Vele van jullie zullen daar niet rouwig om zijn maar voor de mensen die me wel gaan missen (zonder kiespijn uitraard)
weten dan dat ik weg ben niet omdat ik FOK niet meer leuk vind maar puur om het feit omdat ik niet meer onder jullie ben