Idd, die rommel moeten ze heel snel verbiedenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Nee van Red Bull ga je lekker ruiken
Die lucht alleen al als iemand tien meter verderop zo'n blik opentrekt
Ja geen idee hè... ik zuip die rommer niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef DaFan het volgende:
Nee van Red Bull ga je lekker ruiken
Die lucht alleen al als iemand tien meter verderop zo'n blik opentrekt
Goeie oplossing danquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef Thriller het volgende:
[..]
Ja geen idee hè... ik zuip die rommer niet.
ik wou net zeggenquote:
Drink koffie zoals het bedoeld is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef nattermann het volgende:
Klacht: koffie zonder suiker
Klacht: suiker is op![]()
niet dusquote:
Maar nog steeds geen oplossing voor de problematiek van meurende collega's, leraren, kutjesquote:
Speed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Thriller het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen oplossing voor de problematiek van meurende collega's, leraren, kutjes
If <speed>=problem; then 1;0quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:41 schreef Sok41 het volgende:
De rest ook wat aanbieden,
Tuuk wel als je zelf geen koffie drinkt juist des te meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Als al je collega's ook koffie zuipen ruik je het niet eens meer![]()
Zie daar een echt programmeurquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef Thriller het volgende:
[..]
If <speed>=problem; then 1;0
1=offer to collegues
0=resign
[ENTER]
Failure, could not compile
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Malle_beer het volgende:
Dé oplossing tegen die meur uit je snater: pepermuntje, kaugom, tanden poetsen, etc
Je kan natuurlijk ook stoppen met ademen, hoeft ook niemand van je stank te genieten![]()
Jij doet nooit wat bij sex zeker ? Ik word er niet bepaald actiever van, liever een tukkie erna..quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Minder koffie, meer sex.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Malle_beer het volgende:
Dé oplossing tegen die meur uit je snater: pepermuntje, kaugom, tanden poetsen, etc
Je kan natuurlijk ook stoppen met ademen, hoeft ook niemand van je stank te genieten![]()
Ik drink nooit koffie tijdens de sex. Maar als je ipv een tukkie te doen onder de douche springt en naar IKEA gaat kan het best een aktieve dag wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:06 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jij doet nooit wat bij sex zeker ? Ik word er niet bepaald actiever van, liever een tukkie erna..
eerst douche dan naar Ikea...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie tijdens de sex. Maar als je ipv een tukkie te doen onder de douche springt en naar IKEA gaat kan het best een aktieve dag worden![]()
![]()
Maar we hadden het over koffie
Ik doe liever een tukkie dan naar de IKEA gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie tijdens de sex. Maar als je ipv een tukkie te doen onder de douche springt en naar IKEA gaat kan het best een aktieve dag worden![]()
![]()
Maar we hadden het over koffie
Agreed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:11 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ik doe liever een tukkie dan naar de IKEA gaan.![]()
je kunt ook iemand anders heel lief aankijken....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Agreed.
Anders mag je daarna die rotzooi nog in elkaar staan sleutelen ook..
Gelukkig hoef ik die niet te maken in het voordeel van de IKEAquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het leven bestaat uit compromissen...![]()
Daarom zei ik: als je collega's OOK koffie zuipen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:45 schreef Thriller het volgende:
[..]
Tuuk wel als je zelf geen koffie drinkt juist des te meer
Ja maar... maar .... maar das heul geen oplossing voor mijn probleemquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:17 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Daarom zei ik: als je collega's OOK koffie zuipen.![]()
Potjandriequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Thriller het volgende:
[..]
Ja maar... maar .... maar das heul geen oplossing voor mijn probleem
Godverdomme!!@@![]()
Misschien moet je maar op de hoofdredactie van de Opzij/Esta/Libelle/Margriet gaan werken daar drinken ze alleen maar thee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Thriller het volgende:
[..]
Ja maar... maar .... maar das heul geen oplossing voor mijn probleem
Godverdomme!!@@![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
Misschien moet je maar op de hoofdredactie van de Opzij/Esta/Libelle/Margriet gaan werken daar drinken ze alleen maar thee.
Ik heb thuis al een MILF.... maar inderdaad die ziet ik liever om mijn heen dan een programmeur-n3rdquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Én misschien nog een leuke MILF ook ipv oude mannetjes met vergeelde tanden.
Als ik op mn werk kom en naar huis ga geef ik al mn vrouwelijke collega's een lange tongzoen. Dat hoort toch zo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Frrreek het volgende:
Waarom boeit die lucht: hou gewoon een veilige afstand.
Of ben je een prostituee?
Met jouw beperkte ervaring in het bedrijfsleven kan ik niet echt mee nemen als serieuze overweging als oplossing voor mijn probleem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Frrreek het volgende:
Waarom boeit die lucht: hou gewoon een veilige afstand.
Of ben je een prostituee?
Genoeg ervaring om te weten wanneer ik in iemands gezicht zit te hijgen na een flinke bak koffiequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:59 schreef Thriller het volgende:
[..]
Met jouw beperkte ervaring in het bedrijfsleven kan ik niet echt mee nemen als serieuze overweging als oplossing voor mijn probleem.
Broekiequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:38 schreef Frrreek het volgende:
[..]
PS: Fucking huilie, met je gore bek.
*Meldtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:53 schreef Mrs.Solis het volgende:
Wie drinkt nou koffie?
Die mierzoete chemische walm die rond energy-drink-drinkers hangt?quote:
is lekker jong!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Idd, die rommel moeten ze heel snel verbieden![]()
Je gaat het niet geloven, maar kaugom helpt!quote:Het probleem is dat (andere) mensen er ontzettend van gaan meuren uit hun bakkes.
De rokende koffiedrinker nog een slagje erger!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |